Érdekes hogy a kiskerekű Jogok elnyűhetetlenek voltak, a 2000 után gyártott mina, Aerox, Mala, Area, Sr, pedig kifejezetten sokféle problémával küzd.
Pedig ha belegondolsz ugyanaz a blokk, csak már tárcsafékkel szerelve.
Nekem is volt Dióm 2 évig, és 1 szíjcserével megúsztam.
Mert asszony pont 40-el ment ahol ejt a varió, oszt lezabálta a szíjat.
Nálam nem volt problem: nyéééééééél
Nem kell kivenni a blokkot.
A hengerfejen van a termosztátház.
Ha jól értelmezem, úgy cseréltél talptömítést, hogy fent volt a hengerfej a hengeren?
Magyarul együtt húztad le?
Ha ezt tudták volna a Japók, (hogy itt a Magyar Dt-sek így javítanak..tiszt kiv...) akkor biztos úgy szerkesztették volna meg, hogy csak a hengerfej levétele után tudd levenni a hengerállványt.
Nem kéne minden egyes hengerlevétel, és felrakás után derékszöget ellenőrizni?
Úgy nem megy ha rajta van a hengerfej...
Melegben is szinte ugyanúgy melegszik, de nem is akkor amikor húzom neki, hanem amikor lassan megyek, tötymörgök:)
Ja arra a lapátra gondolok, és talptömítést is cseréltem nemrég.
Esetleg hengerfej tömítés is lehet?
A termosztát eltávolításához ugye nem kell kivenni a blokkot?:S:S
Nekem is van egy yamaha dt 125 Lc-m meg egy Simsonom a legjobb párosítás:D
Ha kifogy a DT-ből ráülök a simsonra a maga 2.6-os fogyasztásával és húzom neki:D
Teljesen felesleges a DT-t összehasonlítani egy Simsonnal ilyen szempontból, más teljesítmény. És bizony vannak a Simsonba olyan alaktrészek, amik teljesen feleslegesen vannak annyira megedzve. Akkor ennyi erővel például a Dt jobb motor mint egy 125-ös krossz gép, mert abban xx óránként dugót kell cserélni, mig a Dt-ben elmegy vele 10-20 ezret.
Ez a DT megfogalmazás is elég laza. Az én 50es MX-em ugyanolyan blokkal, főtengellyel, váltóval, kuplunggal stb rendelkezik, mint a 80as. Az 1979-es DT 50 M-emet is amikor szétszedtem, a váltónak, kuplungnak semmi baja nem volt, mintha új lett volna, pedig kapta az egykereket, meg minden egyebet. Egyik 50-es MX-em se hasalt be anyaghiba miatt. Egyszer nem kapott olajat, ez lett a vége a főtengelynek, hengernek.
Értem én, nem terelek! Mivel nem láttam még belülről DT blokkot, így nem akarok senkit se meggyőzni semmiről ezzel kapcsolatban. Csupán arra próbáltam rávilágítani, hogy mindkét motornak meg van a maga előnye és hátránya is.
Zoli...
Szerintem itt nem írta senki, hogy a Simson szar. Egyszerűen arról van szó, hogy kár itt vitáznotok, mert tök más a felfogásotok. Tavaly még én is a Simsonomat pároltam, mert xx ezer km-t elmegy, míg egy ilyen 125-ös 2T meg csak 20-at, oszt' dugócsere. De aztán meg rájöttem, hogy még is jobb NEKEM a DT. Többe volt megvenni. Többe lesz javítani. Na de ki a f...szt érdekel? Azért van, hogy hajtsam amíg megy, aztán meg megcsináljam / csináltassam, és ennyi. Lehet, hogy kevesebbet megy el. De (ha már tapasztalatokról van szó), tapasztalatból mondom, hogy jobb MOTOROZNI, mint Simsonnal. Majd ha lesz rá épp pénzem, meg tudok a környéken, akkor veszek egy Simsont a DT mellé. Azért, mert tök hasznos kis gép, kis fogyasztás, meg lehet pakolni mint állat. DT-re nem tudok semmit se felrakni, mert műanyag az egész. Na meg a Simsonos évek... A Simson egy életérzés. Be kell(ene) látni, hogy rohadt régi technika, de a maga szintjén még ma is megállja a helyét. Viszont kár tőle csodákat várni. Olyan, amilyen.
minarelli nem jó ?olasz robogokra gondolsz? van 2 jogom azt 1 ik bérlös volt átpördült az órája nálam és gondoltam 1 et szétszedtem és nem vagyok 1 tanult szerelö de szerintem nem volt ki nyitva elötte a másikkal meg 2.éve megyek ugy hogy most tört el a vákumcsö mert megkeményedett .viszon volt malagutim meg apriliám de azokrol nem beszélnék mert nem sok jó történt velük :D
Nem!
Ez cserés!
Túl nagyot fognak lógni a lamellák, csattani fog induláskor, és ezért korábban ki fog verődni megint.
Jah és elveszti a centrírozást is.
Cseréld ki, ha teheted...
Pont ezért van a fórum, hogy kitárgyaljuk, megbeszéljük a dolgokat, véleményt cseréljünk.
Senkinek nem rossz a motorja, akkor beszélgessünk.
Én azért szeretek idejárni, mert nincs 1000+1 moderátor, akik arra felügyelnek, hogy most ez a téma nem idevaló, vagy ki milyen stílust üt meg.
(Esetek nagy részében ezek a moderátorok hülyék mint a segg, és pont a feladatukhoz nem értenek)
Csak egy példa:
Robogóm volt:
Jártam robogós fórumra, tele volt minarelli blokkos robogókkal.
Elmondtam a véleményem a technikáról, hogy kalap szar.
Erre mindenki rám rontott, hogy mekkora tudatlan vagyok meg hogy ettől jobb nincs.
Erre leírtam, senki nem tud úgy elmenni vele 5000 km-ert, hogy ne nyúlna hozzá, mert mindíg szétesik rajta valami.
Megint rámrivalltak, és bizonygatták a kilómétereket.
Csakhogy volt olyan előzmény, ahol felhasználók hsz-eit gyűjtögették, és bárki olvashatta.
Kiderült a múlt héten mindenki szerelgette a szarját, és relatíve ebből állt az élete.
Ekkor betévedt egy Honda Dio-s a fórumra.
Kérdezték:
-Neked mi a bajod a motoroddal?
-Az ég világon semmi.....csak benéztem.
Erről ennyit.
A minarelli tök jó technika, csak sajna zajlik a fórum, körkérdés hegyek, mi miért van, és érdekes módon senkinek nem rossz a gépe.
Ezt csak úgy érdekességképpen írtam le.
Amúgy eladtam a robogót, és még 1X nem veszek.
Legalábbis minarellist biztos.
Üdv.Még mindig keresek, 100/100 18" vagy 100/90 18" cross gumit.Használtat.Ha van valakinek eladó akkor arra vevő lennék.A gumi egy DT 80 ra lenne.Nagyobb gumi van rajta és eléggé vissza fogja sajnos.
Nem!
emzoli kezdte, azzal hogy autószerelőhöz vinni motort, vétek.
Van autószerelő ismerősöm aki sokmindenkit lepipálna, ha még élne.
Ezért fáj az általánosítás!
Pont ezt írtam le, de nem érted.
Erősebb autóban meghagyják a láncos vezérlést.
Ebből azt vágtad le, hogy ha gyenge, mindenféleképpen szíjat kap.
Pedig nem ezt írtam- mindegy.
Hogy a DT kuplungkosara miért ilyen?
Valszeg a sok kilómétertől, és helytelen használattól.
Az enyémben 40.000! van, nemrég fordítottam ki a kuplungot, és nem így néz ki, sőt beverődésnek nyoma sincs!
Bár tökre nem érdekel mit gondolsz erről.
Ez egy öreg LC-2-es és lehet ezer gazdája volt már, és lehet lassan a 100.000-ik kilómétert tapossa.
Az hogy kibír a cimcony 60.000 km-ert, tudjátok hogy nem "csak" technikafüggő.
Nem mindegy Pista-bá hajtja -e, vagy X idő alatt 10 shieder.
Itt is látszik az összes hsz-etekben az általánosítás....
Ezeket próbálom elmagyarázni nektek, bár kezdek rájönni értelmetlen a veletek való beszélgetés, mert ha van valamiről elképzelésetek, arról nem lehet titeket meggyőzni.
Ekkor elindul egy szájkarate, és kész.
Mindenki azt gondol amit akar.......vannak észérvek, és ellenérvek.
A régi és az új technikáknál is, mindúgy mint embereknél.
Hiszen mi alkotjuk a technikát.
Ennyi.
Pedig ha belegondolsz ugyanaz a blokk, csak már tárcsafékkel szerelve.
Nekem is volt Dióm 2 évig, és 1 szíjcserével megúsztam.
Mert asszony pont 40-el ment ahol ejt a varió, oszt lezabálta a szíjat.
Nálam nem volt problem: nyéééééééél
A hengerfejen van a termosztátház.
Ha jól értelmezem, úgy cseréltél talptömítést, hogy fent volt a hengerfej a hengeren?
Magyarul együtt húztad le?
Ha ezt tudták volna a Japók, (hogy itt a Magyar Dt-sek így javítanak..tiszt kiv...) akkor biztos úgy szerkesztették volna meg, hogy csak a hengerfej levétele után tudd levenni a hengerállványt.
Nem kéne minden egyes hengerlevétel, és felrakás után derékszöget ellenőrizni?
Úgy nem megy ha rajta van a hengerfej...
Ja arra a lapátra gondolok, és talptömítést is cseréltem nemrég.
Esetleg hengerfej tömítés is lehet?
A termosztát eltávolításához ugye nem kell kivenni a blokkot?:S:S
és szépen köszönöm a választ!
Ha kifogy a DT-ből ráülök a simsonra a maga 2.6-os fogyasztásával és húzom neki:D
Ne terelj.
Szerintem itt nem írta senki, hogy a Simson szar. Egyszerűen arról van szó, hogy kár itt vitáznotok, mert tök más a felfogásotok. Tavaly még én is a Simsonomat pároltam, mert xx ezer km-t elmegy, míg egy ilyen 125-ös 2T meg csak 20-at, oszt' dugócsere. De aztán meg rájöttem, hogy még is jobb NEKEM a DT. Többe volt megvenni. Többe lesz javítani. Na de ki a f...szt érdekel? Azért van, hogy hajtsam amíg megy, aztán meg megcsináljam / csináltassam, és ennyi. Lehet, hogy kevesebbet megy el. De (ha már tapasztalatokról van szó), tapasztalatból mondom, hogy jobb MOTOROZNI, mint Simsonnal. Majd ha lesz rá épp pénzem, meg tudok a környéken, akkor veszek egy Simsont a DT mellé. Azért, mert tök hasznos kis gép, kis fogyasztás, meg lehet pakolni mint állat. DT-re nem tudok semmit se felrakni, mert műanyag az egész. Na meg a Simsonos évek... A Simson egy életérzés. Be kell(ene) látni, hogy rohadt régi technika, de a maga szintjén még ma is megállja a helyét. Viszont kár tőle csodákat várni. Olyan, amilyen.
Ez cserés!
Túl nagyot fognak lógni a lamellák, csattani fog induláskor, és ezért korábban ki fog verődni megint.
Jah és elveszti a centrírozást is.
Cseréld ki, ha teheted...
Senkinek nem rossz a motorja, akkor beszélgessünk.
Én azért szeretek idejárni, mert nincs 1000+1 moderátor, akik arra felügyelnek, hogy most ez a téma nem idevaló, vagy ki milyen stílust üt meg.
(Esetek nagy részében ezek a moderátorok hülyék mint a segg, és pont a feladatukhoz nem értenek)
Csak egy példa:
Robogóm volt:
Jártam robogós fórumra, tele volt minarelli blokkos robogókkal.
Elmondtam a véleményem a technikáról, hogy kalap szar.
Erre mindenki rám rontott, hogy mekkora tudatlan vagyok meg hogy ettől jobb nincs.
Erre leírtam, senki nem tud úgy elmenni vele 5000 km-ert, hogy ne nyúlna hozzá, mert mindíg szétesik rajta valami.
Megint rámrivalltak, és bizonygatták a kilómétereket.
Csakhogy volt olyan előzmény, ahol felhasználók hsz-eit gyűjtögették, és bárki olvashatta.
Kiderült a múlt héten mindenki szerelgette a szarját, és relatíve ebből állt az élete.
Ekkor betévedt egy Honda Dio-s a fórumra.
Kérdezték:
-Neked mi a bajod a motoroddal?
-Az ég világon semmi.....csak benéztem.
Erről ennyit.
A minarelli tök jó technika, csak sajna zajlik a fórum, körkérdés hegyek, mi miért van, és érdekes módon senkinek nem rossz a gépe.
Ezt csak úgy érdekességképpen írtam le.
Amúgy eladtam a robogót, és még 1X nem veszek.
Legalábbis minarellist biztos.
fékbetétek,fékcsövek,kormányok,
kézvédők,gumik,láncszettek eladók! nézz be, megéri!
De majd a CR-rel ;) azzal nem lightoskodunk ;)
"átlag autószerelő"
emzoli kezdte, azzal hogy autószerelőhöz vinni motort, vétek.
Van autószerelő ismerősöm aki sokmindenkit lepipálna, ha még élne.
Ezért fáj az általánosítás!
Pont ezt írtam le, de nem érted.
Erősebb autóban meghagyják a láncos vezérlést.
Ebből azt vágtad le, hogy ha gyenge, mindenféleképpen szíjat kap.
Pedig nem ezt írtam- mindegy.
Hogy a DT kuplungkosara miért ilyen?
Valszeg a sok kilómétertől, és helytelen használattól.
Az enyémben 40.000! van, nemrég fordítottam ki a kuplungot, és nem így néz ki, sőt beverődésnek nyoma sincs!
Bár tökre nem érdekel mit gondolsz erről.
Ez egy öreg LC-2-es és lehet ezer gazdája volt már, és lehet lassan a 100.000-ik kilómétert tapossa.
Az hogy kibír a cimcony 60.000 km-ert, tudjátok hogy nem "csak" technikafüggő.
Nem mindegy Pista-bá hajtja -e, vagy X idő alatt 10 shieder.
Itt is látszik az összes hsz-etekben az általánosítás....
Ezeket próbálom elmagyarázni nektek, bár kezdek rájönni értelmetlen a veletek való beszélgetés, mert ha van valamiről elképzelésetek, arról nem lehet titeket meggyőzni.
Ekkor elindul egy szájkarate, és kész.
Mindenki azt gondol amit akar.......vannak észérvek, és ellenérvek.
A régi és az új technikáknál is, mindúgy mint embereknél.
Hiszen mi alkotjuk a technikát.
Ennyi.