Helló nekem van egy DT- m ne mtom milyen évjáratú de vízhűtéses blokk nincs benne de van egy komplett váz áron alul szívesen oda adom mert itt csak a helyet foglalja csere érdekel olcsó notebookra de a vázat teleszkópokkal meg mindennel együtt potom pénzért oda adom csak egy motor kell bele és repül is...:D:D meg még van alaplapom oldaldeknim a blokkhoz a váltórészez meg talán lendkerekm is ezek is olcsók íírja ha kell valami
Ne nézzük le a jó szakmunkásembert. Ahhoz, hogy az a fal 50év múlva is függőleges legyen kell a jó kőműves. Tanáraim általában siránkoznak, hogy "még egy (...) kőműves" is többet keres, mint ők. Csak ők nem dolgoznak kemény fizikai munkát napi 12-16 órában, napon 40fokban, nem emelnek 50 kilókat, nem egyensúlyoznak 20 méter magasban. És nem fáj mindenük mert már 17 éves koruk óta dolgoznak sükségből. Bocs az off-ért
Nálunk a motorszerelő szakiskolai képzés, az autószerelő érettségit kér, és összesen 7 éves a képzés. Itt végzett motorszerelő hozta már faterhoz a simsonját, hogy javítsa meg, mert nem jön rá, mi a baja.
Igen....mindenki autószerelőnek születik, viszont van aki továbbtanul, abból lesz a motorszerelő....
És "ezek" a motorszerelők, már nem szerelnek holmiféle szar olasz Détéket, csakis cimconyokat, mert az a jövő!
Nyugi, nem a falusi Pista bá', me ő vágja, há' anno az Istenf.szát is fél kézzel újracsapágyazta elv... :) Akik csinálják, autó- ÉS motorszerelő végzettségük van. Ők maguk is nagy motorosok. Szokásos kezdés, Babszi, Simson, MZ, 125 ccm 2T és 250 2T enduró, gyorsasági motorok, stb. Mindet probléma mentesen megcsinálták.
Itt a helyi autószerelő is mondta, hogy ő szívesen megcsinálja nekem. Hát mondom elhiszem.
A másik az, hogy 2 szerelő srác nekem is jó haverom, meg faternak is, ill. a tulaj is jó barátja apámnak. Aztán majd kiderül, hogy mit csinálnak. De a DRZ, amit csontra szétborítottak, és megcsináltak, az (állítólag) 50e km körül jár, és tavaly is, idén is végigmentek vele a DRZ-kupán. Szóval annyira nem szarul dolgoznak a srácok.
Ma elvittük haverral a szervízbe a DT-t. (Suzuki AUTÓ szervíz, de bevállalták ezt is.) A szerelő srác (ismerős) vigyorogva annyit mondott, hogy nyugi, kezelés alá vesszük a kis DT-t... Lehet nem kellett volna ott hagyni?
Ma 16:05 perckor lezártam a 2010-es szezont! 10.631 Kilómétert mentem balesetmentesen! Szinte minden km öröm volt a kis dt-vel, egy két nagyobb elázás -fázás kivételével. Egyszer sem állt meg a gép, defekt volt 1-2, és kisebb műszaki hibák.
mindez számokban:
10.631 km
kb. 120.000 ft benzin
kb. 185 óra a nyeregben
kb. !60 millió! főtengely fordulat.
a szezon ideje alatt átlagban napi 47.5 km
kb. 1500 indítás
Mindenkinek hasonlóan jó 2011.-es szezont kívánok!
És "ezek" a motorszerelők, már nem szerelnek holmiféle szar olasz Détéket, csakis cimconyokat, mert az a jövő!
Bocs ha "nem kicsit" voltam cinikus.....
Itt a helyi autószerelő is mondta, hogy ő szívesen megcsinálja nekem. Hát mondom elhiszem.
A másik az, hogy 2 szerelő srác nekem is jó haverom, meg faternak is, ill. a tulaj is jó barátja apámnak. Aztán majd kiderül, hogy mit csinálnak. De a DRZ, amit csontra szétborítottak, és megcsináltak, az (állítólag) 50e km körül jár, és tavaly is, idén is végigmentek vele a DRZ-kupán. Szóval annyira nem szarul dolgoznak a srácok.
- alkatrészek amik még vannak :
lendkerék (3500 ft)
főtengely hajtókarral (4000 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (2000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)
+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !
+ postázni tudom
+ képeket is tudok küldeni
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
Ma 16:05 perckor lezártam a 2010-es szezont! 10.631 Kilómétert mentem balesetmentesen! Szinte minden km öröm volt a kis dt-vel, egy két nagyobb elázás -fázás kivételével. Egyszer sem állt meg a gép, defekt volt 1-2, és kisebb műszaki hibák.
mindez számokban:
10.631 km
kb. 120.000 ft benzin
kb. 185 óra a nyeregben
kb. !60 millió! főtengely fordulat.
a szezon ideje alatt átlagban napi 47.5 km
kb. 1500 indítás
Mindenkinek hasonlóan jó 2011.-es szezont kívánok!
muszáj néha valamit hozzászólni,na