Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van hóó! Kb.: még 2 óráig és elolvad! De nem baj mingyá menek azt cserélem a hátsó gummámat azt küdök!
én nem lenézésből írtam nekem is szakmám van egyenlőre.
Helló nekem van egy DT- m ne mtom milyen évjáratú de vízhűtéses blokk nincs benne de van egy komplett váz áron alul szívesen oda adom mert itt csak a helyet foglalja csere érdekel olcsó notebookra de a vázat teleszkópokkal meg mindennel együtt potom pénzért oda adom csak egy motor kell bele és repül is...:D:D meg még van alaplapom oldaldeknim a blokkhoz a váltórészez meg talán lendkerekm is ezek is olcsók íírja ha kell valami
*szükségből
Ne nézzük le a jó szakmunkásembert. Ahhoz, hogy az a fal 50év múlva is függőleges legyen kell a jó kőműves. Tanáraim általában siránkoznak, hogy "még egy (...) kőműves" is többet keres, mint ők. Csak ők nem dolgoznak kemény fizikai munkát napi 12-16 órában, napon 40fokban, nem emelnek 50 kilókat, nem egyensúlyoznak 20 méter magasban. És nem fáj mindenük mert már 17 éves koruk óta dolgoznak sükségből. Bocs az off-ért
ezt a kőművesekre szokták mondani nem? mindenki kőművesnek születik csak valaki továbbtanul
Nálunk a motorszerelő szakiskolai képzés, az autószerelő érettségit kér, és összesen 7 éves a képzés. Itt végzett motorszerelő hozta már faterhoz a simsonját, hogy javítsa meg, mert nem jön rá, mi a baja.
Igen....mindenki autószerelőnek születik, viszont van aki továbbtanul, abból lesz a motorszerelő....
És "ezek" a motorszerelők, már nem szerelnek holmiféle szar olasz Détéket, csakis cimconyokat, mert az a jövő!

Bocs ha "nem kicsit" voltam cinikus.....
Megint beszart az első fékem, satura befogja a kereket
Nyugi, nem a falusi Pista bá', me ő vágja, há' anno az Istenf.szát is fél kézzel újracsapágyazta elv... :) Akik csinálják, autó- ÉS motorszerelő végzettségük van. Ők maguk is nagy motorosok. Szokásos kezdés, Babszi, Simson, MZ, 125 ccm 2T és 250 2T enduró, gyorsasági motorok, stb. Mindet probléma mentesen megcsinálták.
Itt a helyi autószerelő is mondta, hogy ő szívesen megcsinálja nekem. Hát mondom elhiszem.
A másik az, hogy 2 szerelő srác nekem is jó haverom, meg faternak is, ill. a tulaj is jó barátja apámnak. Aztán majd kiderül, hogy mit csinálnak. De a DRZ, amit csontra szétborítottak, és megcsináltak, az (állítólag) 50e km körül jár, és tavaly is, idén is végigmentek vele a DRZ-kupán. Szóval annyira nem szarul dolgoznak a srácok.
Ótóreszellőnek motrot?
YAMAHA DT 80 ALKATRÉSZEK ELADÓK !

- alkatrészek amik még vannak :

lendkerék (3500 ft)
főtengely hajtókarral (4000 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (2000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

+ képeket is tudok küldeni

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
Ma elvittük haverral a szervízbe a DT-t. (Suzuki AUTÓ szervíz, de bevállalták ezt is.) A szerelő srác (ismerős) vigyorogva annyit mondott, hogy nyugi, kezelés alá vesszük a kis DT-t... Lehet nem kellett volna ott hagyni?
Üdv.! Yamaha DT 125 R 96' -hoz keresek tankot ajánlatokat a jenyotamas@gmail.com címre várom! Előre is köszönöm...!
igazából ez a suli nekem csak b-vagy c terv, főleg azért mentem mert motorral kapcsolatos, és igazoltan lóghatok egy újabb napot
mind1 akkor ha minden jól megy szeptemberben vagy a felvételin találkozunk!
akkor nemtudom szólhattál vóna!
nyilt nap!
Mű bőr.. ,Te mint tanuló, vagy nyiltnapozó voltál ott? mikor láttál? mert néztem a képeid, de nem emlékszem rád. Pedig elvileg jó az arcmemóriám
igen! azért voltál ismerős! bőrkabátban voltál!
de! nem rég egy pénteki nap,Te is?


Ma 16:05 perckor lezártam a 2010-es szezont! 10.631 Kilómétert mentem balesetmentesen! Szinte minden km öröm volt a kis dt-vel, egy két nagyobb elázás -fázás kivételével. Egyszer sem állt meg a gép, defekt volt 1-2, és kisebb műszaki hibák.

mindez számokban:
10.631 km
kb. 120.000 ft benzin
kb. 185 óra a nyeregben
kb. !60 millió! főtengely fordulat.
a szezon ideje alatt átlagban napi 47.5 km
kb. 1500 indítás

Mindenkinek hasonlóan jó 2011.-es szezont kívánok!
szia mumi! te véletlen nem voltál ott a MAMI motoros suli nyílt napján?
azt a rohadt... mi csavaró erő van ott... úúh nekünk volt ilyen bmw-nk ,de az nem emelgette így az elejét
Apuci volt BÖMÖSE

muszáj néha valamit hozzászólni,na