Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, szerintetek dt 125r-re a fékhez gumialkatrészeket hol lehet kapni? Csak márkakereskedésben? Ha valaki tud más forrást, jelezze.
Köszi!
http://youtu.be/lkRD1TjITPU szorítsd le......:)))[/L]
Csináltattam hozzá acéltengelyt, meg ki lett számolva a távtartózás, ki lett számolva a szükséges áttétel, át lett alakítva a kilóméteróra-meghajtó, meg lett csinálva egy féknyereg konzol a 320-as tárcsához.
Amúgy semmi különös, nem nagy kunszt, röpke 2 hét volt belefaragni.
Gondolom ezt az ára is tükrözi, főleg hogy mindent adok hozzá...
Necces lesz a 130-as nekem 120-as van fönt de az sem egyszerű sárban,de holnap jön a 100-as Michelin ac 10-es
megvan a hátsó gumim :P kíváncsi vagyok hogy fog rámenni a 130/80-as cross gumi meg hogy fog viselkedni vele a motor
Flex-trafó ,az ember legjobb barátai..
Mit kellet változtatni, hogy belemenjen a motorba ez a két kerék? (a távtartókon és a tengelyen kívül)
Még Simsonba sem raknám bele.

80-asba nem mén bele.....
hmm.. meggondolandó. Én a CBA-s ropit nagyon szeretem ,nem tudom Te hogy vagy vele? Mikor vigyem a 60 szálat?


Attól függ hogy mennyire jól csinálod :) Meg lehet próbálni, nem veszítesz vele semmit, kell hozzá valami zsírtalanító folyadék, forrasztóvíz amibe zsírtalanítás után kell bemártani a bowdent (cink-klorid), forrasztó ón (lehetőleg nem gyantás), forrasztó páka, és a megfelelő méretű bowden vég, nem biztos hogy kapsz ilyet de rossz bowdenekről is le lehet melegíteni.
"Gyárilag" is forrasztva van, ha jól csinálod ugyan olyan lesz.
A gond szerintem az, hogy az oxidos-zsíros-olajos bovdent nem fogja tudni forrasztani De ha le tudja tisztítani akkor jó, simsonon nekem is olyan.
Először is köszönöm a gyors válaszokat.
Másodszor akkor ha csak a fej esett le (még nem néztem meg) akkor azt vissza lehet forrasztani?(és az mennyire tartós?)
Ki lehet cserélni a belső huzalt is, csak tudin kell forrasztani meg kell hozzá bowdenvég, de megoldható, és ha jól csinálod még tartós is.
gázbowden?
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni!
Az a problémám hogy elszakadt a dt-m gázbowdenje a karbiban. és hogy új bowdent kell vennem vagy ki lehet cserélni valahogy benne a huzalt, vagy esetleg valahogy meg lehet csinálni?
Köszi szépen a válaszokat/ segítséget!

Még annyit szeretnék kérdezni hogy szerintetek mennyire egészséges ha mondjuk a motul olajhoz hozzátölteném a repsol motorolajat? Jobb ha leengedem és inkább csak az egyiket rakom bele ugye?

Előre is köszi.
köszönöm válaszodat a listámon pont nincsen91es és 92es évjáratrol szó.forgalmim sincs és szeretném megsatszolni a korát.
Nekem 3ME011-el kezdődik a forgalmiban (és motoron is) a szám, és 1991-es!
sziasztok szeretném megkérdezni,hogy 3ME002 milyen évjárat lehet? van egy listám 87től 95 ig de azon ilyen szám nincsen van 2RK,3PC1,3PC2,3PC3,3DB1,3RN1,3RN2,3RN4,3RN6,3RN7,3RN8,3RN9 különböző számokkal.Apuci nem tudsz erről valamit?
Hát majd kiderül... Remélem nem lesz sokba, na meg hogy nem lesz bent egy évtizedet a szervízben. Mert mondjuk alapvetően autószervíz ez, csak fater ismeri a főnököt, (meg egyik szerelő srácot én is) és ezért visszük oda. Bennük megbízunk. Viszont gondolom nem veszik első sorba a DT-met, szóval pár hét biztosan meg lesz a javítás. Lehet idén már nem motorozok?!
Üdv fórumtársak. Itt a karácsony
Eladom az SM szettem.
Adom hozzá a tárcsát, lánckereket, (szinte új, max 500 km van benne)
hátsó tengelyt a hézagolásokkal, (esztergáltatva, nem gagyi alátétek!)
Az első átalakított kilóméteróra-meghajtót (ezért kérek egy gyárit cserébe), és a tárcsafelfogató konzolt.
A szetten 90%-os gummák vannak, és 60 ropi az ára.
Ennyiért ajándék.
A felnik nem ütnek, és ki vannak centrírozva!
remélem csak valami nagyon kis baja van amit eddig nem vetetek észre nyárra legyen kész az a lényeg ;) és megszervezünk egy dt-s találkát

Én DT-m meg holnap reggeltől meghatározatlan ideig távol lesz tőlem. De remélhetőleg újra a régi formájában kapom vissza.