Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem kell cross gumi az erdőbe délután voltam egy kicsit kb 2km-t földesen és ugyérzem 3x akkora let a kezem mint volt a lábam is sokkal erősebb lett xD többet toltam mint amenyit motoroztam
A Hondáknál amik voltak/vannak nekem, valahogy úgy van hogy van az egységben egy kondi, és amikor ráadod az áramot, akkor világít a visszajelző addig amíg a kondi fel nem töltődik. Ha feltöltődött kialszik. Ez azért jó, mert ha mész a motorral, és ha rázkódik az úszó, akkor nem villog a visszajelző, mert a kondinak annál több idő kell hogy kisüljön. Nem tudom, hogy van-e benne valamilyen kisütő vagy bármilyen más célt szolgáló ellenállás, szerintem van, mert ez csak úgy működhet pontosan, levettem a tetejéről a kupakot és láttam a kondi tetejét. Én így képzelem el.... Lehet hogy nem tudtam segíteni, akkor bocs! Üdv; Zoli
Most hozta a postás tegnap a 16os TK y16p karbimat (y12p volt eddig, minden ugyanaz csak a furat más) és a 16-os csonkot.
Mielőtt felrakom, adhatnátok pár tippet. 50-eshez lesz. a 12-es karbiban 88-as a gyári főfúvókaméret 50ccm-hez, a 16-oshoz a 80ason 108 ha jól emlékszem. Levegős MX a 80-as és 50-es is. Melyik fúvókaméret a valószínűbb,hogy közel áll az igazsághoz? Csak, hogy honnan induljak inkább.
mert a dt dugóhoz más a gyűrű és a kilalakításán( megmunkálásán) is látszik, hogy jobb, ezen kívül nézni kell a dugó kúposságát is, mert ami nem eléggé kúpos, az könnyebben megragadhat
de akkor én miért nem jártam így? Egyébként rengeteg hülye takarózik azzal ,hogy rossz minőségű ez az... ,de gondolom ezt tudod
nem, sajnos nem.
Ilyet nem csinálhat egy gyűrű sem
amúgy ez szerintem full olajmentesen küdte azt a szerencsétlent, ha valaki jól rak valamit össze, és értelmesen kezeli ilyen nem történik szerintem. a gyűrűt meg szerintem azért tudja hajlítgatni mert annyira megmelegedett ,hogy hőkezelődött. Legalább is szerintem
Nekem asszem ambika került a gépbe. olyan 1500 km lehet benne eddig, 700 km esen már mentem vele a pilis túrára, 1000-1200 km nél már a ferihegyi krosszpályán "szántottam". Még működik...

Normális olajjal, kultúráltan 150 km ig finoman, majd utána is finomabban bejárattam, és úgy tűnik jól összeraktam.
nekem 50MX-em van, ott egy alumínium cső van a tartályban, abban pedig egy úszó, ahogy az lesüllyed, világít a lámpa.
Műanyag úszó mászkál egy csőben. Föl s le, mint a POM-POM...
Az úszó ha leér, rövidrezárja az áramkört, és jelez neked, hogy itasd meg olajjal...
Tök egyszerű...
Pici lukak vannak a csövön amibe belefolyik az olaj, és felemeli az úszót...
Valszeg kifolyt, (ellibent) és azért villogott...
Sziasztok!

A minap elestem a motorral a sárban de csak épphogy eldőlt a motor. Azt vettem észre hogy az olajvisszajelzőm elkezdett össze-vissza villogni. Rávágtam egyet a motor oldalára, megrángattam és jó volt. Ez után jó volt aztán egy kis időre megint felvillant 2x, de megint jó lett. A tartály kb a harmada-negyede között van motorolajjal.
Ennyi mennyiséggel szabad lenne világítania és lehet hogy tényleg kevés benne az olaj? Ha nem lenne szabad akkor mi miatt világíthatott? Amúgy ez az olajvisszajelzés hogy működik vagy mi méri a szintet?
Mindenkinek köszönöm a segítséget! Valaki felvetette, hogy más gyűrűkkel jobb a helyzet... Megoldható ez, van másik gyűrűd ami jó rá? Még nem tudom, hogy mekkora kell, mert még fúrás előtt áll, de ott is árulnak dugót, az is lehet hogy onnan fogom beszerezni. Önteni nem szoktak amúgy? Üdv; Zoli
Amúgy itt van dobozban egypár AMBIKA dugó,más típusokhoz, de nem árulom, mert nem adok ki olyat a kezemből...........
Majd elviszik lomtalanításkor alumíniumnak.
A DT80-nál tényleg nem volt probléma, de inkább a FOR dugót adom abból is.
azon én is kiakadtam, meg valami ilyesmit írtak: ambika webáruház, másnéven robogotuning.hu
szerintem az összes kapható cucc közül elenyésző az ambika dugók mennyisége, de csak tippelem.
megvette a legolcsóbbat, lehet rosszul is rakta össze, utána meg nem tetszik neki, ha nem fut el 100 000km-t. -.-'
ez a tapasztalatom, és a nagy számok törvénye alapján valószínüleg meg állja a helyét.
Amúgy DT80-hoz nincs prox meg vertex meg wössner,meg TKR csak olcsó dugó és abból kell kiválasztani a leg használhatóbbat, vagy használhatóbbakat, mert lehet több is.
Amelyik termékkel több probléma merül fel azt leveszem a WEBÁRUHÁZBÓL és nem árulom.
2hét után mentem ma, és ugyérzem hogy később kezd el húzni a motor, ez lehet a hideg miatt vagy kezd valami baja lenni? nincs csörgő vagy kopottas hangja csak később kezd el húzni.
Lehet a dugóval nincs is probléma, csak a hozzá csatolt gyűrűkkel, azokat meg könnyen lehet, hogy típusonként más szállítja. De ez csak egy alternatíva. Én minden esetre, ha olcsó dugót veszek (egyszer volt) akkor nem a saját gyűrűivel rakom össze.
Nem a robogotuning.hu-t kell fikázni mert szar a dugó. Ti így kapjátok meg azt így adjátok tovább. Meg mit vár az ember a legolcsobb dugótol!? Ilyet szól harcolok a pénzemért....istenem...

Amúgy nekem a robogotuning.ról vásárolt FOR YAMAHA-dugóm teljesen jól bevált. És nem drótból van a gyürü mert sikerült eltörnöm az egyiket.
Proxot vegyél, vagy ha olcsóbbat akarsz, Phixet.
De én csak Proxot tennék....
Van amihez jó az Ambika, van amihez nem.....
-Ezt Te sem gondolod komolyan ugye?
És tudsz egyébként vmit a motorról?
a drága az relatív, nem sok utángyártott alkatrész van hozzá, a gyári meg drága
Hali!
KTM EXC 360-hoz drágák az alkatrészek nálad? Vagy lehet hozzá kapni?
Vki tud vmit erről a típusról?
és helyleg hol vagytok, vagy a postaköltség mennyi?
Ok köszi! Tdr blokkról van szó.