Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja, érdekes nekem a grupama 5-6 ezer lenne. ezek szerint ennyit számít, hogy főváros
23.500 ft. Az kemény.
Nekem a Groupamánál 3000. szerintem maradok annál! Haveromnak a K&H-nál 2600 és egyikünk szülei sincs semmi bonusz cuccba meg semmmi.
Ja, megjött az MKB biztosítótól a levél, jövőre 23.500 ft... lenne uniqa: 4600
Ezt a ráálást nem kéne erőltetni! nem szabad ilyen "precíz" szerkezetre ráálni!

egyébként tényleg nem 1.be érdemes tenni, vidd el a helyi autószerelőhöz és légkulcsal egy pillanat alatt lenn van!
6. ba tedd ne egyesbe. Úgy biztos le bírod tekerni.
Sziasztok! A TDR-en hol található a motorszám? Ami a power mellet van, vagy az az ami a váltó fölött van?
Már a féket nem lehet jobban behúzni hiszen már hozzáér a tengely távtartójához
Azé mondom, hogy söprö nyelet a váz és fékpedál közé és azal nyomjátok le mert nagyobb az erőkar. Krovára meg nyugodtan áljál rá. Valószínüleg a gyár húzta meg.
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
yamaha dt alkatrészek!
kormányok, kézvédők, gumik, idomok... nézz be, megéri
Ezek a szakszerű megoldások Martin.. Mondjuk a célnak megfelelnek..
Az anya nem akar lelazúlni
Nem tudom ki a .... húzta meg de nem jön le hiába nyomom közbe a féket semmi, meg grovával huzom semmi forog elfele az agy
Elforog? vagy mér nem jön le? Nem lazul le? Én úgyszoktam hogy váz meg a fékpedál közé egy söprüt berakok. haverom lenyomja. Én meg rá állok a krovára és fel lazul.
Üdv!

Ma nekiálltam hogy leszedjem a kuplungot de eddig jutottam
Nem tudom az anyát leszedni hiába rakom egyesbe vagy hiába lépek a fékre semmi:( nem akar jelönni más variáció van még?
YAMAHA DT 80 ALKATRÉSZEK ELADÓK !

- alkatrészek amik még vannak :

lendkerék (3500 ft)
főtengely hajtókarral (4000 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (2000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

+ képeket is tudok küldeni

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
kit érdekel
Lehet az állítócsavarban van valami ami kidörzsöli?
Vagy lehet szögbe húzza, és dörzsölődik a ház széléhez a bovden.
Nézd meg alaposan, csak ezt teheted...
Sztem nagyon el van már kopva kuplungkarod és a konzol, és ezért amikor kuplungolsz nem csak síkban mozdulnak a dolgok, és ezért eszegeti a bowdent. Alakítsd át olajosra!
Te is modellezel?
Szerintetek mi a francot csináljak a kuplungbowdennel? Felül a karnál, a végétől 1-2cm-rel másfél-két hónaponta elszakad, folyamatosan pattognak el a szálak. Próbáltam olajozni, tágítottam a karban a helyén, hogy tudjon mozogni, nem törik meg, nem hajlik ott ( van elég helye, hogy a behúzott karban is egyenes legyen, a vége forog csak a karban) Nincs megakadva sehol, nem a legpuhább, de nem vészes, két újjal be lehet húzni használat közben. próbáltam több belsőt, másik házat, és ugyanúgy, ugyanott. nincs előfeszítve, van holtjáték. Ja és csavaros vég van rajta, bár az első ugye nem olyan volt.
Hasítás van az anya lapjain általában.
De van amikor semmi sincs :)
őőő mind2 ház kell neked és abba gyártasz ujat? mondjuk nem lakom messze mert komlói vagyok
gurulj le ide felénk 1500 ért csinálnak újat Tolnán