szépen érzéssel meghúzod azt kész! a kuplunglamelláknál figyelj a nyilakra amelyek összejelölik a dolgokat, a jelzéseknek egybe kell esni! a kopó lamellák közt vannak a fényes acél lamellák. ezek nem teljesen szabályos formályúak, van a széleiken beköszörülés, majd azt úgy is látod. amikor rakod össze akkor a beköszörülések ne a kör ugyanazon részére essenek, tehát egymáshoz képest elforgatva minden beköszörülés máshova essen!
a helyedben én a zégert elfelejteném ,mert rossz megoldás. én azt csináltam ,hogy egy 12 es laposalátétet !ráhegesztettem! a tengelyre, és így kiküszöböltem az alulméretezett zéger lepattogásos problémát. gánynak tűnhet... ha valamiért szét kell szedni akkor én kb 30 másodperc alatt távolítottam el a hegesztést kéziköszörűvel tehát nem ügy.. sok sikert!
Érzéssel mindegyiket. 6 kicsit finomabban mert hajlamos eltörni az alu. A nyomolap alattit a nagy anyát úgy lazítod meg, hogy berakod 1-esbe és rááltok a fékre. Azt viszont nem tudom, hogy bal vagy jobb menetes. nem emlékszem már rá. Kuplung pálcára figyelj, meg a golyóra. Sok sikert!
Okés hnap leveszem köszi a segítséget,
de mikor összerakom honnan fogom tudni hogy ezeket a csarokat mennyire huzzam vissza? elötte nem kell valami mérés vagy ilyesmi?
A kép alapján én levenném a 4 db 6os csavart, akkor lejön a nyomólap és alatta van egy nagy anya ami után lejön az egész kuplung harang/agy. Hézagolókra figyelj.
Igen lötyög az a fogaskerék szinte már lóg,
de a kuplungkosarat hogy veszem le?
a 4db 6-os anya le és úgy a lamellákkal vagy esetleg egybe nem lehetne levenni?
A múltkor írtam hogy nem jó a berugója a dt-mnek és mondtátok hogy vegyem le az oldaldeknit és hogy ott van egy bronz persej az van kikopva de nem tudom pontosan hogy mire gondotatok, szóval levettem az oldaldeknit és idáig jutottam de nem tudom hogy most melyik is az a persej amire gondoltatok? segítségeteket szeretném kérni ezek után mi a teendő?
miközben fujod fel a gumit már alapból lépkedni kéne rajta, dobálni, pattogtatni, vagy csavarhuzózóval ovatosan fesziteni ki a farcot, hogy kiugorjon! Legalább is mi igy szoktuk és mindig jó lett.
Ha eljutok odáig, akkor télen fogom ferodoloztatni a betéteimet, az omegamotor.hu közel van hozzám (a boltjuk). Ha kész lesz szólok, hogy mennyi volt milyen lett stb.
Engedd le a gumit!
Nyomd le kézzel a peremról, a mélyágyba a gumit, mindenhol...
Ha ez megvan, szappanos vízzel kend körbe a perem, és a felni magaságy találkozását...
Utána felfújod, és fel fog ugrani...
ugyanitt bontott motorikus és elektronikai DT 125R alkatrészek eladók.
17es brembo felnik is eladók 10/db áron.
a helyedben én a zégert elfelejteném ,mert rossz megoldás. én azt csináltam ,hogy egy 12 es laposalátétet !ráhegesztettem! a tengelyre, és így kiküszöböltem az alulméretezett zéger lepattogásos problémát. gánynak tűnhet... ha valamiért szét kell szedni akkor én kb 30 másodperc alatt távolítottam el a hegesztést kéziköszörűvel tehát nem ügy.. sok sikert!
yamaha dt alkatrészek!
de mikor összerakom honnan fogom tudni hogy ezeket a csarokat mennyire huzzam vissza? elötte nem kell valami mérés vagy ilyesmi?
de a kuplungkosarat hogy veszem le?
a 4db 6-os anya le és úgy a lamellákkal vagy esetleg egybe nem lehetne levenni?
A múltkor írtam hogy nem jó a berugója a dt-mnek és mondtátok hogy vegyem le az oldaldeknit és hogy ott van egy bronz persej az van kikopva de nem tudom pontosan hogy mire gondotatok, szóval levettem az oldaldeknit és idáig jutottam de nem tudom hogy most melyik is az a persej amire gondoltatok? segítségeteket szeretném kérni ezek után mi a teendő?
Segítségeteket előre is köszönöm dávid
Nyomd le kézzel a peremról, a mélyágyba a gumit, mindenhol...
Ha ez megvan, szappanos vízzel kend körbe a perem, és a felni magaságy találkozását...
Utána felfújod, és fel fog ugrani...
bakon nemjó ha csinálom, vagy valami?