Szevasztok! Ma leszedtem a Dt80 kuplung felőli deknit, mert mint már régebben írtam kicsi szakaszon tudom spanolni csak és minden sebességben behúzott karral tompán fog. Van középen egy állító csavar muterral, na ez nekem tövig be van tekerve. Ha behúzom a kart, olyan 2,5mm-t tol ki. Ez a megszokott? Vagy lamella csere? Vagy mivel már volt megbontva kimaradhatott valami? Hirtelen nem tudom, most látok ilyet életemben először. Ötlet mesterek?
ha jóltudom gyárilag 20ezernél van dugócsere. De olyat is írtak már hogy 50ezret elmegy, úgy hogy nem kell megbontani. Én szerintem 50ezret elmegy ha egyáltalán nincs hajtva.
Úgylátszik felénk így gondolkoznak...arra meg amúgy....
van akinek motorozni kell,van akinek faszhosszabítani
jó,persze nézzen is ki valahogy,de engem ez szezon időbe valahogy kurvára nem izgatott...itt a tél,kap egy szép fényezést,ülés ujrhúzás és levan a gond...
akinek meg jól néz ki -nem konkrétan fórum- annak meg télen blokk generál
Olvassatok! Azt írtam: " ...van akinek... " Ha Rátok is vonatkozik, örüljetek inkább, minthogy magatokra veszitek az ellenkezőjét. Amúgy engem rohadtul nem tud érdekelni, ha nem pöpec a fényezés, vagy nincs akkum, és nem jó az index, megoldom karjelzéssel, szabályosan. De a blokkomat legalább tudom, hogy miből raktam össze, és hogyan.
én csomót dolgoztam ,költöttem az enyémre, hogy egy szép állapotú, jó kinézetű gépen üljek, ne valami retteneteten. Ezek szerint az baj ,ha valaki nem igénytelen ,és vigyáz a dolgára. Ja igen, és én sosem megyek sárba, sosem terepezek vele mivel ez vitrinmotor.... na neeeeee
és igen mini ledes index, ledes lámpák, új fényezés ,minden motoron töltött percem szenvedés ja meg az is elég rossz, hogy soha nem szarik be rajta semmi mert karban van tartva.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...