Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végigolvastad, amit írtam? Nézd át újra!
Egyébként ide nem azért írtam ki, mert hirdetem, csak meg akartam mutatni a srácnak, h az enyém is eladó. Nem ajánlgattam. Érted... nem okoskodni akartam.
Az enyémet, csak mutatóba tettem ki, h milyen.
És szerinted a tiedet fogják megvenni, vagy inkább ezt a 600-as TT-t?
Mert mindkettő papír nélküli, csak van köztük 9 év....
Nem okoskodásból, csak gondolkozz kicsit....
Ezek a motorok arra valók. Vagyis nem, de látszik, hogy ez arra van használva...nem arra, hogy uton mászkáljon vele.
Szerintem a mező közepén készült, fejidom nélküli cross gumis kép nem éppen vevőcsalogató
Az igaz.
Van egy TT600 nagyon szép:
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Hát án is így vagyok a hondámmal... el kéne adni.
Ez itt az:
http://www.kepesmotor.hu/honda...

Én sztem 2t motort veszek, 250-est. CR / RM / EXC ...
Hát így árba pont jó lenne
csak elkéne adnom a sok szaromat ...
Bocs, elcsesztem a linket...
Szóval itt a TT 350 LEÍRÁS
Ezzel hasonlítsd..
XT 600 SPECIFICATIONS
Nézd meg a DRY WEIGHT (Száraz súly)
TT 350 SPECIFICATIONS
Érdemes a kettőt összehasonlítani. Én rájöttem, a plusz súly terepen nem a legjobb tényező...
A 2. tt haveromé,csak annyit h nagy rakat...
Hát a kettő közül a másodikat már nyáron is hirdették, biztosan oka van, h eddig nem vitték el.
Az első linken szereplő nem rossz, de a láncszett nem olcsó. Asszem 520as van rajta, amiből a legolcsóbb lánc is 17.000. Plusz lánckerekek... Szóval az alapból 25.000ráköltés (igaz utána nem kell hozzányúlni egy darabig). Gumit kapsz rá használtan kb 5000ért jó állapotút.

Én kipróbálnám azért előtte, és körülnéznék a piacon jobban. Mennyit szánsz rá?
Én /papírja szerint/ fél szintetikus 2t Repsol robogós olajat használok. szerintem nagy hidegben van értelme a dtbe fullszintet rakni, hogy ne sűrűsödjön be

A Power 1 -nek rossz szaga van
Ha enyém lenne egységes fényezést adnék neki
sziasztok! nekem egy dt 125-öm van es nagyon meg vagyok vele elégedve es szeretném ha megmondanátok hogy mit csináljak még esetleg vele válaszaitokat előre is köszönöm
http://www.kepesmotor.hu/yamah...

http://www.kepesmotor.hu/yamah...


ezt a kettőt néztem ki,illetve van egyik ismerősömnek is,de az 600-as
A TT-k versenyendurok. Nem rossz gépek azt mondják.
Tudsz küldeni ide linket, amin meg lehet nézni?
én meg ma vérszemet kaptam...mentem egy pöckölt drz-vel
gyujtás vezérlő volt más(azthiszem) meg valami brutál dob rajta...

ezért kérdezném,Yamaha tt 350,1989-es
Érdemes beruházni rá? 200 körül lenne egy..

Kösz előre is
Hát ma voltam kint állatkodni Enese meg Bezi között a bányában. Egyedül. Leszarom, én szeretek motorozni, egyedül is kimegyek mert hiányzik. Viszont december végéig ez volt úgy néz ki a legutolsó szabad hétvégém. És ma még istenes idő volt. Hazafelé maszk nélkül jöttem, majdnem rám fagyott a bukó. Nem volt hülyeség megvenni 1030Ft-ért. Viszont egyre jobban elegem van abból, h ilyen dög nehéz motor a dombinator. Baszus, sárban úgy elfáradtam, mintha egész nap követfejtettem volna vmi rabbányában. És irányítani is nehéz ilyen terepen. Válás lesz ebből én már látom. Visszatérek egy 250-es 2t versenykrosszhoz / endurohoz.
Szerintem DT-be felesleges azt a drága Castrol Power Racing olajat tölteni. Egy olcsóbbal is ugyan úgy elmegy. SŐT, nekem ezzel az olajjal büdös volt és kormolt, szerintem ezeket olyan gépekbe érdemes tölteni amik forognak mint állat. Vagy nem?
Izé, majd felhívlak. Most szétkaptam, hátsó rugóstagot most már rendbe kell tenni ténylegesen.
Hokomba még kevesebb kell szerintem.
Csak akkor meg kell gumirögzítő, mert ha betapad, akkor elfordul és kiszabja a szelepet. Ahogy tettem is tán második napján kicsit lapos kerékkel :)
Izé, Morinire szereztem mégegyet.
Ja már látom.

Olajshoptól Elf Moto 2 Xt meg kb 2000 pénz/ liter
ISO-L-EGD, JASO FC, API TC
És abból melyiket használod?
Egyébként Castrol jó, tényleg. Csak konkurencia ugyanolyan termékéhez képest drága.
Eladó! 90/90-21-es, jó állapotban van.