Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát én konkrétan ma ráfagytam a motorra sajnos.. :( jövőhétre már havazást mond..gumit nem cserélek mert még ez az endúró gumi jó..úgysem fogok nagyon motorozni télen..csak hogy megkergessem egy kicsit a hóba..
Krosszgumi úton jobban csúszik,mint bármely slikk,utcai..! Vizes úton meg = ő életveszéllyel! Nem beszélve kanyarokban...Én úgy dobtam le a motorról a cross gumát,soha többet! Jó kompromisszum a Pirelli Rallycross, Continental TKR 80(Bamakon is sokan ezzel mennek),most nekem is ilyen van rajta,terepen se marad sokkal alul a cross gumikhoz képest...sárba venni kissé észre! Viszont aszfalton sokkal de sokkal jobb,bátran lehet vele nagy sebességgel is belemenni kanyarokba...nem csúszik vizesen...
Tegnap előtt felraktam az új gumit a DT-re, mondom kimegyek kipróbálni, első kanyarban majdnem taknyoltam egyet, annyira csúszkált, lehet, hogy az új gumi miatt is, de aztán is éreztem minden kanyarban, hogy jobb lesz óvatosnak lenni.
Most jöttem haza melóból motorral.
Ritka hűvös van, és k@rvára csúszik az aszfalt.
( Lassan megy vissza a krossz-szett, készülünk a télre.)

Vigyázzon mindenki magára!
nekem most 1 volt benne, csak első gumit cseréltem, és mondom megkérdezem, hoyg mennyit érdemes...de akkor visszanyomom egyre..köszi
0.8-1.2 között szoktunk tenni bele. Többet nem érdemes, mert akkor keményebb részeken csak a gumi közepe kopik. Lágy részeken, meg nem fekszik fel elég jól.
Császtok!
Első gumiba terepre hány bar nyomást érdemes rakni?
Hát ez kisker bolti áron itt győrben 3690-4290 között mozog. Én is ezt használtam és sztem is a legjobb. Haver a 250EXCbe is ezt használja.
Full szintetikust vegyél! A kutakon nyilván azt mondják, hogy tök mindegy, mert fingja nincs az egészről a shopos faszinak vagy kislánynak. Bár a Dt- nem olyan csúcs gép, hogy hatalmas igényei lennének, de ha igényes vagy, akkor csak full szintetikusat veszel.
Én ezt használom:
http://olajshop.hu/termekek/re...

De ahogy az előbb a kolléga írta a Castrol is ua olyan jó, mint a Repsol.
elf fortissimo, vagy moto xt2.
Nem rossz a Repsol sem,én használtam azt is,de most ez van benne

http://www.shopmania.hu/shoppi...

szerintem nem vészes az ára,megéri azt a kicsivel több pénz.
Nyilván a full szinti a legjobb. Én is azt használok...Castrol Power Racing!
Sziasztok! Kérdés: A DT-be Full Szintetikus vagy Fél Szintetikus 2T olajat öntsek? Előnyök-hátrányok az árukon kívül? Most akkor melyiket? A kutakon (Shell, Mol, Agip) azt mondják tök mindegy, a motoros boltokban meg a legdrágábbat akarják eladni (Repsol, Putoil, Motul).
Ha ez tetszik, akkor nézd meg egy puch cobra blokkját belülről.
Ferde hatásvonalú főcicsapágy például.
helosztok! valakit nem érdekel egy 50-es dt ülés 6000ft kitunó állapotban van
postázni is tudok 1690
tel:06209339747
Valaki motorozni a hétévégén? Ne kelljen már egyedül menni...
GI csak van egy szabad délelőttöd...
végül is jó lehet, de a lényeg azon van ,hogy szép precízen kend össze
FBS is jó nem, mert momentán csak az van itthon
kellenek ezek a családi endurózások is

vasárnap nem volt ilyen szerencsém, mert ferihegyen amikor 3* mentem át a tócsán akkor meegállt, és a csizmát felülről mosta a pocsolya....
én ilyen blokk-olajteknő-meg mittomén mimindenre jót használok. /amíg 2 naponta le kellett szedegetni a kuplungoldalt a berúgó miatt akkor lett véve/

Loctite 9510
hát nekem egyszer rohadt nagy mákom volt,hogy nem ázott be...asszonnyal a hátam mögött békésen gurultunk a cuhánál és az egyik gázlót szétmosta.elég mély volt amugyis + volt benne egy gödör.A tököm is vizes lett,a Dt bekussolt,csak a fordulatot láttam hogy 6000 szoval megy amotor,rátéptem és kijöttünk
dadogott egy picit utána,konkrétan ujra kellett melegíteni,de aztán ment
Köszi a segítséget!

Főleg neked mumi-dt