nekem is ázott, sőt anyira hogy esőben 5000 volt a max fordulat. egy idejig a gyertyapipára gondoltam ,de végül is nem az volt! van kb a karbi fülött egy kis hűtőbordás fém doboz, és arra megy rá egy csatléakozó. ez a csatlakozó ázik be és ettől örül meg a gép. azt csináltam ,hogy széthúztam és ahol a fehér műanyagba mennek be a vezetékek a kötegből ott betömítőpasztáztam /hogy a sarukig ne érhessen be a víz/ és az érintkezőket beszilikonoztam azóta ez a része jó!
az másik ügy ha blokkig érő vízben áll meg. az valszeg azé lesz mert a gyújtás oldal műanyag dekni alján van egy luk és ott be tud folyni a víz a lendkerékhez. ennek a szigetelése a következő project
azt a bizonyos csatlakozót úgy szűrtem ki, hogy száraz időben ilyen virágspriccelővel el kezdtem a problémás helyeket locsolni, és figyeltem mit reagál. amint odakerült a víz ,összeomlott a technika
Jut eszembe. Szerinted hol ázhat be a DT? Ha nagyobb vízbe megyek akkor elkezd hebegni-habogni, a CDI-t nem hiszem, hogy érheti a víz, max szerintem a gyertyapipát
Én sem, csak szeretek hosszú-precíz, tőlem elvárható modon minden kérdésre választ adó választ adni, és már ezt a témát azthiszem 2* igen alaposan leírtam. Nem szeretném azt a jó pár mondatot mégegyszer begépelni
és akeresővel szerintem pillanat alatt megtalálható
Nem alacsony az Csak furcsa, hogy itt ha valaki segítséget kér akkor vagy azért ugatják le, hogy nem ide való, vagy azért mert 20 évvel ezelőtt már megkérdezte valaki, és a régebbi hozzászólások között megtalálható. Pedig nem lenne nagy gesztus szerintem, leírni, főleg egy ilyen rövidke kis választ. De ne érts félre típustárs, én nem veszekedni akarok Elég veszekedés van így is ezen a fórumon.
Nagyon nagy szükség lenne a segítségetekre..
a dt80 asomon elszállt a berugókar mert ahogy rugom nem viszi de nem a rasnyi van elmenve hiszen viszi a tengelyt..
Ennek mi lehet az oka és hogy hogyan lehetne megcsinálni?
Blokjáról itt tudsz nézni pár képet, milyen a bele. BRC Laci utcai Race Morini Stradaja. Blokkja azonos. Bár nyilván ezen vannak "apróbb" változtatások.
Kompletten, csak ne olyan képet ahol 100 méterről látszik ,hogy megy ott az úton valami, hanem közelebbi képeket, mert ilyen gépet még nem láttam. pl. hogy néz ki ott a kuplung környéke ,meg ilyenekre gondoltam
Ilyen ergya időben szépen előveszem a sterimobot és lemosom a gépet. Kis generál a hétvégére, utána meg a motoros szekrényemet alakítom ki rendesen. Ha már mást nem tudok csinálni...
Nekem meg nyitott a kuplungoldali dekni (szárazkuplung), illetve a gyújtásoldali is. Az már gázosabb, gyújtással nincs is gond, gyújtásjelet bal oldalról veszi a kuplung alatti részen a veztengelyről. Jobb oldalt csak a generátor van, az annyira nem kényes a vízre, viszont alatta van a vezérműszíj. Szóval azt azért időről időre ellenőrizni kell, nehogy egy terméskövet bekapjon :)
Ilyen lötyipipák vannak a Morinin gyárilag, le akartam cserélni, de óva intettek róla, állítólag csak rosszabb lesz.. mindenesetre durva, de tényleg érheti víz is, nincs probléma. Nálam a tank alól szív, középen fentről.
az másik ügy ha blokkig érő vízben áll meg. az valszeg azé lesz mert a gyújtás oldal műanyag dekni alján van egy luk és ott be tud folyni a víz a lendkerékhez. ennek a szigetelése a következő project
azt a bizonyos csatlakozót úgy szűrtem ki, hogy száraz időben ilyen virágspriccelővel el kezdtem a problémás helyeket locsolni, és figyeltem mit reagál. amint odakerült a víz ,összeomlott a technika
és akeresővel szerintem pillanat alatt megtalálható
Nagyon nagy szükség lenne a segítségetekre..
a dt80 asomon elszállt a berugókar mert ahogy rugom nem viszi de nem a rasnyi van elmenve hiszen viszi a tengelyt..
Ennek mi lehet az oka és hogy hogyan lehetne megcsinálni?
A segítségeteket előre is köszönöm
Dávid
link
Egyébként meg Morini Kanguro, Google képek.
Elég hamar szétkoptatja.
Ilyen lötyipipák vannak a Morinin gyárilag, le akartam cserélni, de óva intettek róla, állítólag csak rosszabb lesz.. mindenesetre durva, de tényleg érheti víz is, nincs probléma. Nálam a tank alól szív, középen fentről.