a csörgés a hajtókartól , vagy a főtengelycsapágyaktól jöhet , ha szét van kopva a hajtókar akkor motorféknél nagyon csörög , de a csapágyak is lehetnek ! azt könyen meg lehet nézni hogy a csapágyaknak van e hibája , leveszed a deklit és befele kifele meg fel le megmozgatod a lendkereket és ha kotyog akkor ott a hiba
próbáld ki a Husqvarna XPt nagyon dícsérik és most nekem is az van benne és eddig jók a tapasztalataim. Alig füstől nem büdös és megszünt a köpködése is. Sokan ajánlották nekem. fükaszákba meg shilfűrészekbe is ezt használják és azoknak a fordulata elég magas (10-12ezer től----) és ezért jobb kenést is kel neki biztosítani meg jobban hüti a forgó alkatrészeket (csapágyakat) kb 3000Ft/liter
Ini: ha csörög valami gondolom csapágy, vagy eltört, vagy kilazult, elkopott valami, gondolom a dugó nem ragadt meg, főtengely nem görbült el stb, ha szétkapod szerintem meg lehet találni. Egyébként mikor csörög ha húzod a gázt, vagy alapjáraton is? Sebességben talán? Esetleg a váltóval lehet gond de ha sebességek rendben vannak akkor az is kizárható. Ezek csak tippek de rá lehet jönni látatlanban nem hiszem, hoyg meg lehet mondani csak ha szétszeded. Annál is inkább mert én összesen 4 napja vagyok dt tulajdonos. Esetleg te tudsz valami alkatrész forrást?
hi
épp a szakembernek vagyok híján..
remélem még kibírja a nyarat mert szinte minden nap kell
a csörgés nem erősödik ez gondolom jó jel
de nem tudom meghatározni honnan jön....
Petyo King!: nem tudom, hogy olvasod-e ha igen légyszi írd meg, hogy megvan-e még a sportkipufogó rendszer a dt-hez az enyémre elcserélhetjük. Küldj róla képet ha tudsz légyszi ide: rodiboy@freemail.hu köszi szia
ini nem elytedted bele a csavarhúzót? (lehet valami elszabadult odabent, egy zégergyürú vagy valami de gondolom akkor ez a kuplung felöli oldalrol jöhet vagy a blok közepéből ahol nem kapja be semmi) Sajna úgy látszik hogy elég sokféle probléma felmerülhet ezzel a csörgéssel. Ha nagyon agodsz akkor talán jobb lenne megmutatni egy szakembernek!
kipufogon? a kipufogon hol? Ha válto olaj lenne akkor azt látnád hogy fogy és mindig útána kéne őnetni. De kipufogon töb helyen is jöhet. Nekem mikor szar adalék olaj volt benne akkor a kipufogo végén köpte az olajat :S
Sziasztok ! Nekem van egy 1988 as DT -m olyan problémám van vele hogy ha felmelegszik a motor , el kezd csöpögni a kipufogón az olaj ! A váltóból nem eszi , tehát nem váltóolaj ! Én arra tippelek hogy már megvan kopva a power szelepem és felgyülemlik mögé az olaj ami bizonyos hőfok után elkezd kicsepegni a kipufogómból! Ha valaki tud okosabbat az közölje velem is ! Akarok rá venni egy bontott hengert ami még alapméretes , vagy nkább cseréljek hüvelyt benne ? Várom az ötleteket ! DT a király :D
Szevasztok
hát szerintem kuplungkosár, lamella az nem 100% h szar..... nekem is cserelni kellene a dt-mbe mert nem akarom eladni uh rossz...vagyis nem zajmentes a blokkja, megy szépen nincs gond, csak hallani...
nekem egy 94 es dt80 lc2 van
igazán nem tudom hol csörög, de alapjáraton is lehet hallani
menni megy rendesen- 75 körül megy alattam, de 2 személlyel is ennyit megy
Hello ini milyen motorod van? és hol csörög? Egyébként lehet hogy csak a tűgörgök kopottak egy kicsit és az csörög de attol még húzhatod neki :) Ha váltóval van baj akkor az para, (simsonom is csörgöt és az ment szét, ma szedtük szét). Egyébként milyen olaj van benne és mikor volt olajcsere? Mert lehet az javítanna egy picit a broblémán. (vagy legaláb nem koptatná anyira) Jó motorozást! Az erdészek meg bekaphatják! (azt a karót kéne feldugni nekik, életveszélyes :S )
Köszi a tanácsot, ma megfogattam és bevált. (nem is kellet volna anyit szarakodnom vele ha ezt elöbb tudom) :) Pöpec lett a gép előjött az ereje és jóbbab megindul :) Már csak végre kell letesztelnem.
hali,van egy elado yamaha dt 125,áttvan alakitva supermotová ujj prox dugovan benn meg vadi ujj fötengejcsapágyak illetve szimeringek,elsö telo felujitva,elsö fék szintén!levan az egész szépen festva,ujj fejidom ujj hátso fékbetét, a motorozás befejezése miatt adom el képet ha kell küldök amugy az aproban is fentvan a motor ott van kép az árrol meg megegyezünk
üdv!
Hát én nemttom mit csinálnék ha jól öszetörném magam meg a motorom egy ien esés miatt , a köcsög kurva annyát annak aki iet csinál , kajak ha a nyakát kapja ott hal meg a faxi
amúgy a kipufogó témához anyit tennék hozzá hogy a 80 as dt nél a kipufogó a nyomatékra van tervezve kisfordulaton , szét kell vágni az első részét és meg kell szabadítani attól a nagy kanyartól az elején , a 125 ösnél is ez lehet ha nem pörög , egy kis kipuf átalakítással 11 ezret is pörög simán ! pl így : csak ha csináljátok akkor egy kicsit kevesebbet vágjatok ki vagy 5 centivel ! mert így naon pörög már túl sokat is
kiskőrös mellett lakom
generál bele volt számítva... 110ért vettem a gépet 60-70 van még rá
de jól megy a gép 2 személlyel (én 130 nej70) simán megy 70-75el
felénk aki van szerelő elég megbízhatatlan és elég pénz lehúzós is..
valami rendes szervízt kell keresni
épp a szakembernek vagyok híján..
remélem még kibírja a nyarat mert szinte minden nap kell
a csörgés nem erősödik ez gondolom jó jel
de nem tudom meghatározni honnan jön....
egy pár is elég lenne...
Szevasztok
mi tud benne még elromolni?
10w40 félszintetikus
de előtte is ilyen volt a hangja
igazán nem tudom hol csörög, de alapjáraton is lehet hallani
menni megy rendesen- 75 körül megy alattam, de 2 személlyel is ennyit megy
Na nekem üresben pörörg 6.5-7e ig!
Szerintetek?
üdv!
Én is most kaptam rá az ízére az erdőben motorozásra, csak 1 hónapja és 1 hete nem motoroztam.
generál bele volt számítva... 110ért vettem a gépet 60-70 van még rá
de jól megy a gép 2 személlyel (én 130 nej70) simán megy 70-75el
felénk aki van szerelő elég megbízhatatlan és elég pénz lehúzós is..
valami rendes szervízt kell keresni