Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

125R, földesúton 1-2-3 padlóval már belediktáltam 7 liter felett is.
100-as Shell benzinnel vegyesen 5,5 liter körül nyel be. Sztem ha 70-nel járnék vele, (az még nem most lesz ) 4 liter körül elvolna, bár ezt még nem próbáltam...
de már xtzek, dt pihen.. eladásra vár.. pedig nagyon szerettem
nekem nem gyári kidörrentő, 5.be 100 két személlyel ( 80as dt)
Az én motoromon YAMAHA DT80 LC, gyári kipu van, a lánckerék is gyári, úgy tudom, és egyenes úton, szélcsendben, 1 személy 90
Kétszemély 90
Hátszél 95-100 nagyon néha
szembeszél, ha nagyon erős, annyi amit 5.be megy
Szakadó eső 90

Szerintem egyértelmű, hogy 90 teljesen ráfordított gázkarral.
ja gyári kipuffogó és gyári áttétel tehát gyári minden
Lordrobert: az enyém egyenes úton 90-nel folytással.
Hello én már 2 hete Husqvarna xp használok, és jól bevált. A motor sokkal jobban bírja a fordulatott (érezhető) nem köpi az olajat és nem is füstöl. Ezt az olajat szokták használni motoros kaszákba is amik 10-12ezreket pörögnek. Nekem ezt sokan ajánlották azért váltottam erre. kb 3000Ft/l de megéri :)
Széles útat!
Hi!

Egy kis infogyujtes: A kerdes az lenne, hogy kinek mit megy vegre a Yamaha DT 80 LC2 -je.
A valaszok jo lenne ha tartalmaznak az elso es hatso fogaskerekek parametereit es kipufogo allapotat (folytott, folytattlan, sport ...) és egy kicsi leirast arrol, hogy ez a vege ez szakadekban hatszellel, vagy valami ilyesmi.

Az info azert kellene, mert kivancsi vagyok, hogy mit dob egy DT -n a kipufogo?

Az eredmenyt termeszetesen megosztom veletek is.

Elore is koszi a kozremukodest.
A válaszaitokat köszi sokat segitettetek én KB 5 éve motorozom Borsodi vagyok és ezek szerint már Dt fan is vagyok
Gondolom valami márkás gyürü volt az"kisipari remekmü"
2 litert eszik a 80as?
ezt hogy csinálod?
én Repsol 2T fullszintetikusat szoktam belenyomni. nem draga és a célnak teljesen megfelel. (ilyen robogó szerű van az elején) az jó mert a robogók alapból magas fordulaton mennek. ha abba jó, jó a DTbe is
Sziasztok!

A héten kicsit darabosak lettek a gyűrűk a dt 125r-emben, a felső gyűrű teljesen elvékonyodott. A motorboltban az eladó mutatott egy újat, hát ég és föld. És a legszebb, hogy 500 km-rel ezelött hasonló problémával fel lett újítva. A srác rögtön rávágta, hogy az olajat le kellene váltanom. Öszintén szólva már én se tudok mást elképzelni, mert egyébként minden olyan a motoron mint ahogy meg van írva.

Szóval eddig "castrol super tt" volt benne ami tudtommal nem szintetikus, most szeretnék valami minőségibb olajat venni bele mit ajánlotok?
Huhh hát jó sok kérdésed van. De figyelj ezeket a kérdéseket nem igazán lehet megválaszolni. Mindegyik "attol függ" hogy mész vele, milyen álapotba van a motor hogyan fékezel milyen fékbetét van benne, menyit futott, mivel lett kezelve stb... ísmerek olyat aki 1-2 havonta cserél fékbetéteket, nálam már fél éve úgan azok vannak és jól bírják (meg én is)
LC2 esek ha jól tudom a régebbi kiadások, 88tól gyártották a DT R-eket amik már úgymond fejlettebbek. Nem tudom motorblokkjukba mi változott, de a motornak a felépítése sokban külömbözzik. (olajtartály, vizhütés, elektronika, stb...)
Mond csak, egész véletlen nem Sopron környéki vagy?
Ini: a 6500 szerintem kevés
Dkoma: a dt 80 lc2 kasztnija ugyanakkora mint az 50-es kivülről nem látszik a különbség csak a köbcenti nagyobb, amikor megvásásrolod leginkább a váltóra, futóműre, fékre, elektromos részekre, törésre, festésre figyelj, persze a dugó ne legyen megragadva. Az enyém 100-on nem eszik 2 litert, sokféle dolgot olvastam itt de nagyjából 110 körül mennie kell ha nincs benne folytás, az enyém 90-et megy folytással, az utazót ezek szerint megválasztod, a kopó alkatrészeket meg akkor veszed amikor szükséges ha rutinos motoros vagy ez nem is kérdés. Ja lemaradt, hogy az LC2 azért LC2 mert "LIQUID COOLED" vagyis vízhűtéses.
7 ezren túl nem megy még kettesben sem...
gyári kipuff rendszere van
neked mennyit eszik?
nekem 5.5, felét terepen megy
Nekem 1 személlyel kipörögte a 10ezret. Ekkor ment 110-et. 120-nál már a pirosban volt...
Ha már itt vok, kéne egy fordulatszám-teljesítmény görbe. Ha lesz, elmondom mire kell...
nekem 6.ban 6500 a max ford ekkor 75 körül megy...
fura, de 1 és 2 személlyel is ennyit megy
áðißá€$i csak a váltóban van félszintetikus, és sztem nem éri meg 4700ft-ért a motul full szintetikust megvenni, nem használnám ki a "tudását". Az a sokhengeres pörgös 4T-be való. Nekünk a hengert nem kell kennie...
Hát végül is túlélte!

Csak Yamaha...

Előtte ment 110 felett szélcsendben, 120-at hátszéllel rábukva...
Most 100-at bír menni szélcsendeben, 110-et ha rábukok.... Az alapjárati ereje megcsappant, csak 2500-ról lehet vele indulni. Úgy tünik, hogy nem húz 10000-ig, csak 9000-ig. kipörgi a 10-et, csak akkor már nem húz. Előtte 10500-nál váltottam, mostmár 9000nél, nem érdemes többet kicsikarni belőle...

A hiba oka az olajzás megszűnése volt. Bemondta az unalmast az olajszivattyú. Kifordult belőle egy gumigyűrű, és megszorult benne a tolattyú.

Öntötem bele Metabondot, magasabb fordulaton hallatszik, hogy a dugó vhol kicsit jobban súrlódik a kelleténél.

A túlfólyón (lásd lentebb) megint folyt ki olaj. Tettem rá csövet, hogy ne kenje össze a blokkot. Nem is ment rá 1 csepp sem, hanem a hátsó féket nyomta tele...

El sem tudjátok képzelni, hogy most mit érzek. Egy világ omlott össze bennem...
Helló lenne 1 pár kérdeésem a dt 80 assal kapcsolatban ( nagyon megtecett a motor amit hallottam róla az csak jóvolt )
1. 80 asként mennyira feltünő hogy nem 50 es a rendőrök könnyen kiszúrják ?
2. mire kell odafigyelni a vásárláskor ?
3. az LC2 miben külömbözik a sima DT től ?
3. a fogyasztása hogy alakul ha aszfalton 70% használom meg földutakon 30 % 1l olajat mennyi idő alatt eszik meg ha nem gyilkolom csak hacsa nyugisan megyek
4. kb mennyi le van a 80 lc2 be ?
5. mijen sűrün kell cserélni a láncot meg a szokásos kopóalketrészeket pl lánc , csakágyak ,fékek szimeringek ?
6. tartós utazósebessége hogy alakul ?
A motor nagyon megtetszett a teljesítménye és az endórós feléptése miatt és a megfelelő alkatrészellátottság miatt remélem az éven veszek egy DT 80 asat ha minden jól összejön
Szevasz Libli ! "YAMAHÁS kolléga" :) Engem mindenféle kapcsolási rajz érdekelne DT vel kapcsolatban! Ha elküldenéd erre a címre nagyon megköszönném : viktorpeczi@freemali.hu
Libli: nagyon köszi a rajzokat nagyon kira. neki is állok a kuplungnak majd :)