Ja, csak akkor meg kúton nem tudsz tankolni, hacsak nem viszed az olajat magaddal. Amiket a kúton szoktak adni hozzá... pfu Elég ratyi olajak...
Egyébként akkor meg minek találták ki ezt az egész szivattyús dolgot. Nem lehet, hogy azért van, hogy magas fordulaton keni mint állat, alapjáraton meg éppen csak leheletnyit pumpál? Ennek következtében "takarékosab" az olajjal, valamint nő az élettartama a dugónak. Mert ha sok olajat raksz a benyába, akkor kis fordulaton füstöl, ha keveset, akkor meg nagyobb fordulaton kevesli a olajat... Vagy az arany középút az igazi?
Egyébként rakhattak volna vmi olabefecskendező visszajelző lámpát, ami világít, ha nem jut el az olaj a torokig. Bár ne menjünk ebbe bele, én így jártam, remélem más nem fogja így megszívni. Sztem a fórumon én jártam először így. Ilyesmivel még nem találkoztam itt...
Tegnap kicsréltem az olajat a DT 125R-embe. Valvoline 10w40 4T félszintetikust raktam bele. A tömítés kicsit meg volt szakadva, ezért le kellett venni az oldaldeknit... Víz kifolyt, berugó szétugrot, olajpumpa szétszed... Megoldottuk. Aztán éreztem, hogy nem az igazi... Mentem vele, de csak nem az volt igazi... Megnéztem az olajszivattyút, nyomta az olajat. Aztán ment vele bátyám, és amikor visszaért csupa olaj volt a blokk.... Be is rezeltem, de a fordulatszámkihajtás mögött van egy kis pöcs, és ott nyomta ki. Kicsit több olajat sikerült löttyintenni, és sztem vmi túlfolyó szerű tünemény lehet az rajta, és a fölösleget kinyomja rajta...
Aztán igazándiból tovább nem is lényeg, megjártam vele 30km-t, betonúton, semmi kül nem volt.
Délután meg kerültem vele a faluba 1et, megvártam h bemelegedjen, aztán kicsit megtéptem, ahogy szoktam...(picivel a piros előtt szoktam vele váltani... kb 10.000-nél) Megyek vele 80-at, pörgött kb 8.000-et... Egyszer csak NYÍÍÍÍÍÍ
Megszorult a dugó benne!
Aztán próbáltam beíndítani, és érződött rajta, h szorul, és inkább hazatoltam. Itthon már meg se mozdult a berugóval. Szal most szarok, hogy mi a fasz van vele?
Várjunk csak... Most modja faterom, hogy a főtengej kézzel forog... Öntött bele olajat (ahova az olaj szivattyú nyomja), és jár, mint a Doxa óra... Ezek szerint az olajszivattyú adta meg magát ... (Nagyfater is mondogatja, hogy az az olaj, amit beleöntenek a benzin közé, az onnan nem "veszik el", tuti az olajzás ) Remélem a dugó meg a gyűrű megószta....
Vértestolnai bontó száma? Tom hogy írták már, de nincs kedvem kikeresni..
92-es DT-be ugye nem nikaszilos henger van?
Ja, és olaj nélkül is kibírta ezt a manővert Nem hiába dicsérik a DT-ket.... Lehet, hogy egy Aprilia ennyitől totálkáros lett volna.
És szereztem szervízkönyvet, majd megkeresem a linket, hogy honnan lehet letölteni:
Ini: sajna mivel vasárnap óta van dt-ém egyelőre a váltót nem ismerem ehez nem tudok hozzátenni, de a kuplungkar feszességén tudsz állítani: a bowdenen húzz a karnál a tekerővel. amíg jónak nem találod, de attól még a kuplung jó.
csörög mindig
alapjáraton, pörgetve mindig
de leginkább kis fordulaton terhelésnél lehet hallani
a váltóról: ha megy a motor üresbe lehetetlen tenni vagy egyes vagy kettes de üres mindig átmegy
ugrik is amikor beteszem sebességbe
a kuplung elég könnyen lehet behúzni, ez sem természetes szerintem.....
Kösz Lord ! kipróbálom ezt is de attól tartok nem az olaj lesz neki a baja:( Ja és az enyém is csörög pont így ahogy az előző srác mondta! 4000 től eléggé bekerreg de én tudom mi a baja ! szar a kuplungtárcsám .... ez egy ilyen gumibakos megoldás és nem szabadna neki moccani egy milit se a közlőfogaskeréktől viszont az enyém elmegy egy cm t is ! már csak azt kéne megtudnom honnan vegyek egy bontottat! valami bontót mondjatok már nekem légyszíves! meg vennék valami alapméretes hengert+heng fejet
Hello! megszeretném kérdezni h megéri e e ezgy 89es 80 as dt-re spotkipufogót venni? én most kezdtem az egész moci felujitását .... ha kész lesz nagyon fasza lessz a válaszokat elöre is köszi...
csoki besó
nincs valakinek meg magyarul? Az lenne a tuti.
Egyébként akkor meg minek találták ki ezt az egész szivattyús dolgot. Nem lehet, hogy azért van, hogy magas fordulaton keni mint állat, alapjáraton meg éppen csak leheletnyit pumpál? Ennek következtében "takarékosab" az olajjal, valamint nő az élettartama a dugónak. Mert ha sok olajat raksz a benyába, akkor kis fordulaton füstöl, ha keveset, akkor meg nagyobb fordulaton kevesli a olajat... Vagy az arany középút az igazi?
Egyébként rakhattak volna vmi olabefecskendező visszajelző lámpát, ami világít, ha nem jut el az olaj a torokig. Bár ne menjünk ebbe bele, én így jártam, remélem más nem fogja így megszívni. Sztem a fórumon én jártam először így. Ilyesmivel még nem találkoztam itt...
Na mid1 is. minden jót, széles utat!
http://www.traficmoto.ro/manua...
125R-nek az olajszivattyújáról szertnék kérni egy robbantott ábrát, ha van.
azgabi@freemail.hu
Kössz CeFReX
Tegnap kicsréltem az olajat a DT 125R-embe. Valvoline 10w40 4T félszintetikust raktam bele. A tömítés kicsit meg volt szakadva, ezért le kellett venni az oldaldeknit... Víz kifolyt, berugó szétugrot, olajpumpa szétszed... Megoldottuk. Aztán éreztem, hogy nem az igazi... Mentem vele, de csak nem az volt igazi... Megnéztem az olajszivattyút, nyomta az olajat. Aztán ment vele bátyám, és amikor visszaért csupa olaj volt a blokk.... Be is rezeltem, de a fordulatszámkihajtás mögött van egy kis pöcs, és ott nyomta ki. Kicsit több olajat sikerült löttyintenni, és sztem vmi túlfolyó szerű tünemény lehet az rajta, és a fölösleget kinyomja rajta...
Aztán igazándiból tovább nem is lényeg, megjártam vele 30km-t, betonúton, semmi kül nem volt.
Délután meg kerültem vele a faluba 1et, megvártam h bemelegedjen, aztán kicsit megtéptem, ahogy szoktam...(picivel a piros előtt szoktam vele váltani... kb 10.000-nél) Megyek vele 80-at, pörgött kb 8.000-et... Egyszer csak NYÍÍÍÍÍÍ
Megszorult a dugó benne!
Aztán próbáltam beíndítani, és érződött rajta, h szorul, és inkább hazatoltam. Itthon már meg se mozdult a berugóval. Szal most szarok, hogy mi a fasz van vele?
Várjunk csak... Most modja faterom, hogy a főtengej kézzel forog... Öntött bele olajat (ahova az olaj szivattyú nyomja), és jár, mint a Doxa óra... Ezek szerint az olajszivattyú adta meg magát ... (Nagyfater is mondogatja, hogy az az olaj, amit beleöntenek a benzin közé, az onnan nem "veszik el", tuti az olajzás ) Remélem a dugó meg a gyűrű megószta....
Vértestolnai bontó száma? Tom hogy írták már, de nincs kedvem kikeresni..
92-es DT-be ugye nem nikaszilos henger van?
Ja, és olaj nélkül is kibírta ezt a manővert Nem hiába dicsérik a DT-ket.... Lehet, hogy egy Aprilia ennyitől totálkáros lett volna.
És szereztem szervízkönyvet, majd megkeresem a linket, hogy honnan lehet letölteni:
Akinek kell, az írja le az e-mail címét, és elküldöm mindenkinek.
Hello. Ez az egyik barátom oldala. Jó oldal. Akit érdekel nézze meg. Elég igényes leírások vannak rajta szerintem.
Hali.
alapjáraton, pörgetve mindig
de leginkább kis fordulaton terhelésnél lehet hallani
a váltóról: ha megy a motor üresbe lehetetlen tenni vagy egyes vagy kettes de üres mindig átmegy
ugrik is amikor beteszem sebességbe
a kuplung elég könnyen lehet behúzni, ez sem természetes szerintem.....
csoki besó