huh bazz... a visítás az egyértelmű váltógond...
ha ksi fordulaton csörög az 2 dolog lehet. gyűrű, tűgörgő vagy mind2.
sztem irasd be egy nagygenerálra. fúrás, új dúgószett
kuplungnál a vagy a bowden van megnyúlva vagy ki kéne cserélni a lamellákat.
valami furán zörög a motorban...
tág fogalom tudom, kis fordulaton hallani inkább
menni megy rendesen,
lehet nem is a motorban zörög ,mert
a kuplung is kicsit beteg néha mintha nem emelne ki rendesen
ha sebességbe van leáll ha nem húzok gázt, de néha meg nem...
egész megrándul ha 1esbe teszem
a bowdwnen hiába húzok akkor sem jobb
de a kart kb 1/3 ig kell húzni akkor old a kuplung, de mintha nem teljesen....
meg egy kicsit visítós is a hangja
Es a fogadast hogy dontitek el? Padra viszitek kimerni? (abbol hogy vegre szelcsendben, egyenes uton mit megy, ki lehet szamolni, de csak azt, hogy azon a bizonyos fordulatszamon, ahol epp a vegsebessegen megy, azon a fordulaton hany lovas a gep, de az tuti, hogy nem a max LE. (akkor metszi egymast a teljesitmeny gorbe es a szekér adott sebességen történő egyenes vonalu egyenletes mozgatasahoz szukseges teljesitmeny gorbeje), az mas kerdes, hogy honan veszed a motorod surlodasi energiajat es ami sokkal tobb a legellenalasat). Szoval ez egy vicces fogadas.
Mas:
Nekem a 80 -as DT 6 -osban is (nehezen) 8000 -ig kiporog. Amugy 1 - 4 -ig akar 9000 -ig is.
A kerdesem az lenne, hogy van ezekben a motorokban gyujtas letiltas x fordulat felett? Mer nekem allo helyben sem porog 10000 -nel tobbet. Akkor mindig, mintha levennem a gyujtast, aztan mikor visszaesik a fordulat, akkor ujra raadja. Pont mint a gyujtas tiltas a kocsikban. Vagy egesz egyseruen pl a gyertya nem birja.
A kerdes azert fontos, mert ugy hiaba piszkalnam a kipufot , hogy porgosebb legyen, ugyse porogne tobbet, mert leveszi a gyujtast. (bar 4500 -tol 6000 -ig a nyomatekomat nem igazan adnam oda cserebe azert, hogy porgos legyen)
Én most azt csináltam hogy az 1és a 2es bowdent keresztbe kötöttem, Tudom ez így nem túl érthető, na szóval arrol van szó hogy van a szelepnél is jelölés 1, 2 bowden és úgyan így van az elektromos motornál is. És nekem úgy volt bekötve a bowden hogy az 1es bowden ment a kettes jelöléshez és a 2es az 1eshez. Most megforditottam rendesen 1es megy az 1eshez, 2 a 2hez. És így van mot beálitva de mint már írtam nem nagyon tetszik az eredmény. Bár most ben úgy van hogy baloldali teljesen becsavarva jobb meg ki... És egy picit feszülnek is a bowdenek.
Szerintem évjárat függő hogy melyik hogy van. Az enyém 92es és nekem csak annyit kellet csinálni hogy a baloldali csavart teljesen betekertem (a képen a 2es) és ezáltal nagyobbat tud nyitni és alapból is nagyobb nyíláson át távoznak a gázok. Csodát azért nem kell várni tőle de sokkal jobban pörög és a hangja is megváltozott, bár nekem hátul nem gyári dob van rajta.
köszi a választ. Ma egész délután ezzel szorakoztam. Most gyujtáson teljesen kimegy aztán vissza. De nem értem el az átálítással semmit, inkáb csak roszabb let :S alacsony fordulaton nincs kicsi lett a nyomaték aztán 4ezernél nyit és 6ezerig húz aztán semmi elpörög még szép lasan 7500ig :S Nem lett job, az előző beálitásal legalább nyomatékos volt a motor. Majd még álitgatok rajta. A Simson még megvan de váltóhíbás azt is ma szedtük szét teljesen fel lesz újitva a héten és elvilág már megvan rá a vevő. De ha viszamondaná akkor szolok. Egyébként Sopronba van.
fura fórum...
vagy senki sem ért a motorhoz, vagy nem akar segíteni....
sajna én sem értek hozzá...
pedig valamit kellene tenni a motorral mert zörög valami benne rendesen...
csak senki nincs ismerős között aki értene hozzá
felénk meg elég lehúzós szerelők vannak
ma összetákoltam a fordulatszámmérő spirált, egy wartburg km spirált vágtam bele helyette
kíváncsi leszek meddig bírja
1 sör volt a spirál, házhoz hozva ennyit tuti megér
a gyári biztos húzósabb lett volna
Tényleg nekem van egy sportkipuff. rendszerem (DT 80 LC2), szépen rendben, lábvédő is gyártva van rá,
Kom.Eszt. és GYMS megyében nem akar valaki cserélni egy hasonlóan rendben levő gyárival?
Nekem ez túl pörgős, félek hogy széthajtom vele.
ha ksi fordulaton csörög az 2 dolog lehet. gyűrű, tűgörgő vagy mind2.
sztem irasd be egy nagygenerálra. fúrás, új dúgószett
kuplungnál a vagy a bowden van megnyúlva vagy ki kéne cserélni a lamellákat.
merre lakx?