szevasz.csomagtartóm van.csak egy kicsit elgörbült amikor nyaltam egyet.de megpróbálom kiegyenesiteni! ha sikerül akkor teszek fel képet és ha érdekel megdumáljuk.ok?
hy. én a nagyvas.hu -n irtam mailt hogy milyen dugó kell és egy két nap mulva mehettem is be érte pestre.én momentán PROX ot vettem mert minőségre mentem. De lehet hogy árul utángyártottat is ami jóval olcsobb.
Igazából Szilasligeti vagyok. Semmi bajom az NV motorsszal csak nem szeretnék heteket várni a dugóra. Tudsz valami más boltot a közelben? Milyen DT-d van?
Sziasztok!
Képzeljétek megfázott a motorom....mert kilyukadt a szimerIngje....
a vízpumpánál átengedte a vizet,bele az olajba, és úgynézem a propeller tengelyét is megkoptatta,
félek hogy az új szimeringel is átereszt majd.. Kiszedtem a szimeringet, szerintetek
lehet ilyet kapni sima csapágyboltokban? eléggé úgytűnik hogy nem valami szabvány
úgy hallottam elég drága a szervíz!az ezres szervíz!pl egyik ismerősömnek meghúzták a láncot,olajat cseréltek,meg folytással szenvedtek(csak egy vezetéket kötöttek le v mi a rák volt) és elkértelk érte 20 ezret :S
az elég sok
cserélj otthon olajat sztem :D
Ezzel tisztába vagyok, csak nekem az volt a probléma, hogy tiszta koksz volt a dugó (azt monták rossz volt az olaj amit használok, de mi van ha mégsem ez a baj) s valoszinüleg mindenféle dugattyú beszart volna tőle, most nem akarok sokat rákölteni. Veszek vele valami fullszint olajat és ha így kibírja legalább egy évig akkor jöhet bele valami drága cucc.
Kedden rendeltem dugót a motorba azt mondták péntekre meg lesz, de nem lett meg(prox volt 22ezerért de azt sokkalom) majd jövő hét pénteken esetleg. Én nem akarok addig várni. Tudtok valami boltot Gödöllő környékén vagy esetleg Pesten ahol kapok hozzá valami olcsó dugót?
Segítsetek lécci picit.
Hol lehet megfizethető áron első féktárcsát, fékbetétet kapni? 125 dt R-ből épített supermoto-hoz kellene. Pl milyen a tárcsa mérete alapból? Sajna ezt se tudom (zöldfülű vagyok...)
házi sportdob "recept" kell?nekem attól kurva jól men és szép hangója is volt :D
csak barkácsolni kell az eredetin! de ne mígérem hogy a tiéden is jobb lenne,de nekemnagyon bevállt még a régi dtmen :D
Szevasztok, DTmhez (125R) szeretnék venni hátsó csomagtartó vasat (álapot: használható legyen) és hátsó sportkipufogó dobot. Esetleg van valakinek eladó? Vagy tudja valaki hol lehet ilyesmihez hozájutni?
A masodik lapon azt nezhetitek meg, hogy a motorotok, amikor maximalis sebesseggel megy, akkor az akkori fordulatszamon milyen teljesitmenyt ad le a motorod.
Amugy az elso tablazatbol megnezheted azt is, hogy mondjuk mentel 90 -el 6. -ba, akkor a motorod 8125-ot forgott. A masodik tablazatbol pedig ekkor megnezheted, hogy ahhoz hogy 90 el menjel mekkora teljesitmenre volt szukseged. Tehet ha gyorsabban mar nem tudtal menni, akkot a motorod 8125 -os fordulaton maximum 8,97 loeros.
Namost! Ebbol csak egy adott fordulatra tudhatod meg, hogy mekkora teljesitmenyt ad le a motorod.
A hejzet az, hogy pl ahhoz hogy 60 al menjel 3,01 loerore van szukseged (ekkor kb 5500 a fordulat 6. ban). Nyilvan nem ez a motor teljesitmenye. Az hogy ekkor pontosan mi a teljesitmenye, azt abbol lehet kiszamolni, hogy ha nyelre eltekered a gazkart, akkor milyen gyorsulast mutat a motorod ekkor.
Ugyanis az adott sebesseg megtartasahoz szukseges teljesitmeny (60 km/h eseteben 3,01 LE) es a motorod adott fordulaton (5500) leadott maximalis teljesitmenye kozotti kulonbseget hasznalhatod gyorsulasra.
Tehat amire meg szukseg volna az egy nagyon pontos sebessegmero muszer, ami nagyon surun (minnel surubben annal jobb. kb 1 masodpercenkent) feljegyzi a pontos idot es a pontos sebesseget.
Igy ki lehet szamolni a pontos gyorsulast, abbol pedig a gyorsulasra forditott teljesitmenyt, amihez adott sebesseg fentartasahoz szukseges teljesitmenyt hozzaadva megkapjuk a motor teljesitmenyet.
Pofon egyszeru! Nem?
Mar "csak" egy ilyen preciz muszer kellene, ami meri a sebesseget. es akkor barkinek megmondom a motorjanak a teljesitmenygorbejet.
Ez mindenkinek:
Aki azt mondja , hogy nem gyari kipuffal 100 -at megy a motorja 5. be, az kb azt mondja:
a motorja teljesitmenye 10250 es fordulaton 12 LE. Nem rosz
Aki azt mondja, hogy gyari kipuffal 90 et megy 6. ba, az kb azt mondja:
a motorja teljesitmenye 8,97 LE 8125 os fordulaton. Azert ez se rosz.
Nekem ha hideg a motor igy az olaj is, akkor a kiplung csuszik is es nem is emel ki rendesen. Bar azert a helyzet ilyenkor sem olyan rosz, hogy nem lehet 1 esbe tolni.
Szerintem ha a váltod igy oszekeveredett oszerakas utan, annak oka valami hezagolo alatet kihagyasa, vagy rosz helyre rakasa. (ures minden sebesseg utan van, azaz volna ha lenne kis rovátka a váltotengejen a sebessegek kozott ugy, mint 1. es 2. kozott). Tehat ha te 6. ba rakod, akkor az eltolt fogaskerek tengelyek miatt igazabol meg a 6. elotti uresben van. Ha ez igy van, akkor ovatosnak kell lened, mert a tobbi sebessegben sem teljes feluleten erintkeznek a fogaskerekek es igy konyen eldaralhatjak egymast.
Sztem nem old ki a kuplung eléggé, és hajtaná a főtengelyt, csak nem birod átfordítani. 2-esben már más az áttétel, gondolom könnyebb tolni. Ha tévedek akkor 1000 sorry.
Az én motorom 3,5 litert eszik 6. koppon. Mindig így közlekedek vele.
Segítséget kérek.
Tegnap összeraktuk a motorom, beindult szép a hangja, de mitől van az, hogy 2.-ban mutatja a visszajelző az ürest, és 6.-ban van egyébként az üres.
Ez mitől lehet?Segítsetek kérlek. Ja és 1-esben behúzott kuplunggal nem lehet tolni.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Mid van? Csomagtartó, vagy dob? Megdumáljuk...
Képzeljétek megfázott a motorom....mert kilyukadt a szimerIngje....
a vízpumpánál átengedte a vizet,bele az olajba, és úgynézem a propeller tengelyét is megkoptatta,
félek hogy az új szimeringel is átereszt majd.. Kiszedtem a szimeringet, szerintetek
lehet ilyet kapni sima csapágyboltokban? eléggé úgytűnik hogy nem valami szabvány
az elég sok
cserélj otthon olajat sztem :D
Ezzel tisztába vagyok, csak nekem az volt a probléma, hogy tiszta koksz volt a dugó (azt monták rossz volt az olaj amit használok, de mi van ha mégsem ez a baj) s valoszinüleg mindenféle dugattyú beszart volna tőle, most nem akarok sokat rákölteni. Veszek vele valami fullszint olajat és ha így kibírja legalább egy évig akkor jöhet bele valami drága cucc.
Kedden rendeltem dugót a motorba azt mondták péntekre meg lesz, de nem lett meg(prox volt 22ezerért de azt sokkalom) majd jövő hét pénteken esetleg. Én nem akarok addig várni. Tudtok valami boltot Gödöllő környékén vagy esetleg Pesten ahol kapok hozzá valami olcsó dugót?
Segítsetek lécci picit.
Hol lehet megfizethető áron első féktárcsát, fékbetétet kapni? 125 dt R-ből épített supermoto-hoz kellene. Pl milyen a tárcsa mérete alapból? Sajna ezt se tudom (zöldfülű vagyok...)
csak barkácsolni kell az eredetin! de ne mígérem hogy a tiéden is jobb lenne,de nekemnagyon bevállt még a régi dtmen :D
Ha valakit erdekel, akkor keszitettem, azaz tovabb fejlesztettem egy tablazatot. http://lord.web.elte.hu/yamaha...
A masodik lapon azt nezhetitek meg, hogy a motorotok, amikor maximalis sebesseggel megy, akkor az akkori fordulatszamon milyen teljesitmenyt ad le a motorod.
Amugy az elso tablazatbol megnezheted azt is, hogy mondjuk mentel 90 -el 6. -ba, akkor a motorod 8125-ot forgott. A masodik tablazatbol pedig ekkor megnezheted, hogy ahhoz hogy 90 el menjel mekkora teljesitmenre volt szukseged. Tehet ha gyorsabban mar nem tudtal menni, akkot a motorod 8125 -os fordulaton maximum 8,97 loeros.
Namost! Ebbol csak egy adott fordulatra tudhatod meg, hogy mekkora teljesitmenyt ad le a motorod.
A hejzet az, hogy pl ahhoz hogy 60 al menjel 3,01 loerore van szukseged (ekkor kb 5500 a fordulat 6. ban). Nyilvan nem ez a motor teljesitmenye. Az hogy ekkor pontosan mi a teljesitmenye, azt abbol lehet kiszamolni, hogy ha nyelre eltekered a gazkart, akkor milyen gyorsulast mutat a motorod ekkor.
Ugyanis az adott sebesseg megtartasahoz szukseges teljesitmeny (60 km/h eseteben 3,01 LE) es a motorod adott fordulaton (5500) leadott maximalis teljesitmenye kozotti kulonbseget hasznalhatod gyorsulasra.
Tehat amire meg szukseg volna az egy nagyon pontos sebessegmero muszer, ami nagyon surun (minnel surubben annal jobb. kb 1 masodpercenkent) feljegyzi a pontos idot es a pontos sebesseget.
Igy ki lehet szamolni a pontos gyorsulast, abbol pedig a gyorsulasra forditott teljesitmenyt, amihez adott sebesseg fentartasahoz szukseges teljesitmenyt hozzaadva megkapjuk a motor teljesitmenyet.
Pofon egyszeru! Nem?
Mar "csak" egy ilyen preciz muszer kellene, ami meri a sebesseget. es akkor barkinek megmondom a motorjanak a teljesitmenygorbejet.
Ez mindenkinek:
Aki azt mondja , hogy nem gyari kipuffal 100 -at megy a motorja 5. be, az kb azt mondja:
a motorja teljesitmenye 10250 es fordulaton 12 LE. Nem rosz
Aki azt mondja, hogy gyari kipuffal 90 et megy 6. ba, az kb azt mondja:
a motorja teljesitmenye 8,97 LE 8125 os fordulaton. Azert ez se rosz.
Egyebkent nekem is gyari kipuf es 88 - 90
Bocs a hoszu hozaszolasert
Nekem ha hideg a motor igy az olaj is, akkor a kiplung csuszik is es nem is emel ki rendesen. Bar azert a helyzet ilyenkor sem olyan rosz, hogy nem lehet 1 esbe tolni.
Szerintem ha a váltod igy oszekeveredett oszerakas utan, annak oka valami hezagolo alatet kihagyasa, vagy rosz helyre rakasa. (ures minden sebesseg utan van, azaz volna ha lenne kis rovátka a váltotengejen a sebessegek kozott ugy, mint 1. es 2. kozott). Tehat ha te 6. ba rakod, akkor az eltolt fogaskerek tengelyek miatt igazabol meg a 6. elotti uresben van. Ha ez igy van, akkor ovatosnak kell lened, mert a tobbi sebessegben sem teljes feluleten erintkeznek a fogaskerekek es igy konyen eldaralhatjak egymast.
Segítséget kérek.
Tegnap összeraktuk a motorom, beindult szép a hangja, de mitől van az, hogy 2.-ban mutatja a visszajelző az ürest, és 6.-ban van egyébként az üres.
Ez mitől lehet?Segítsetek kérlek. Ja és 1-esben behúzott kuplunggal nem lehet tolni.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Jóéjt, vagy Jó reggelt.
Fordulatszám-teljesítmény görbéje tényleg senkinek nincs?