"Mert tudod az enduro motorokat nem az egyenes aszfaltos útra találták ki, hanem hogy hogy felmenjen szinte derékszögű emelkedőn is és oda kell a nyomaték!"
Szerintem a hillclimb és az enduro távol áll egymástól, de te tudod. És ennek mi köze a hegymászáshoz?
Pl derékszögű emelkedőre pont olyan motorokat szoktak építeni, aminek hosszított lengővillája van, hogy még véletlenül se akarjon kerékre állni, de ezt gondolom te is tudod. Szóval ez kicsit ellentmondásos, hogy neked meg pont az a pláne, hogy kerékre álljon negyedikben is :)
"Egyenesen minden hülye tud menni"
Tény, hogy veled ellentétben nem tudok kanyarodni kerekezés közben, én kérek elnézést. :)
"Mert tudod az enduro motorokat nem az egyenes aszfaltos útra találták ki, hanem hogy hogy felmenjen szinte derékszögű emelkedőn is és oda kell a nyomaték!"
Sztem oda a hegymászókat találták ki , nyomaték helyett meg a hegymászófelszerelés kell!
Sorry, nem akartam szétoffolni...
Csak leírtam a véleményem.....
Rics köszi hogy beszerezted a Honda képét...... bár örülnék neki ha ilyenem lenne, vagyis nem....mert volt BMW-m ilyen agyontuning-mindenholműanyag-rémálom.....
Nekem csak egy öreg Accordom van, és ha nem makacsolná meg magát a 200-as Vinyóm állandóan, akkor tudnék kűldeni róla képeket....dehát annak megint off lenne a vége...
Hellóztok!
Csak azt szeretném kérdezni tőletek hogy milyen olaj kell a Yamaha DT 80-ba a a vátó,kuplung (hajtás rész)-be?
Előre is köszönöm!
Sűrgős lenne!
a 80-as fojtva 28,fojtatlanul 56...
a 125-ös meg 80...de akkor csak 13.146km-t megy el
amúgy meg a pontot én is arany drága gabikának adom oda...
ki a tökömet érdekli a tönymörgős túrázgatás?
tépni kell neki reggel-este,fel izomból a 3m-es,25 fokos dombra is
De ez tök más minden embernél...mert neked meg pl. azt nem lehet elmagyarázni, hogy miért jó nem derékszögü hegyeken szenvedni felfele hanem elmenni messze és tájat látni, nézegetni.
"4.-ben gázba feljön kerékre :) Ez azért jó. És mi a búbánatos f*sznak annyi erő, ha le sem tudod vinni az aszfaltra? :)"
Mert tudod az enduro motorokat nem az egyenes aszfaltos útra találták ki, hanem hogy hogy felmenjen szinte derékszögű emelkedőn is és oda kell a nyomaték! Egyenesen minden hülye tud menni. Az "odarántás" fogalmát meg te nem tudod elképzelni ezt sajnálom.
Én konkrétan ezért nem járok ide írkálgatni, mert úgy látszik sok az elvonási tünetes, és inkább basztatják egymást.
Olyan feladatokat találok magamnak, amin néha elgondolkozom, lehet felesleges.....
A Hondám télikerekeinek a szélét (alu) csiszolom fel, (mert az előző tulaj szétdarálta padka mellett, bár ez engem eddig nem érdekelt,) majd átcsiszol, és festés....- bár hülye vagyok.....télire nem fest senki felnit...
De inkább matatok a garázsba, mint ezt nézegessem, és ne bírjak magammal, hogy ne szóljak hozzá.....a faszságokhoz..
Na megyek is, mert várnak a görgők...
Szerintem a hillclimb és az enduro távol áll egymástól, de te tudod. És ennek mi köze a hegymászáshoz?
Pl derékszögű emelkedőre pont olyan motorokat szoktak építeni, aminek hosszított lengővillája van, hogy még véletlenül se akarjon kerékre állni, de ezt gondolom te is tudod. Szóval ez kicsit ellentmondásos, hogy neked meg pont az a pláne, hogy kerékre álljon negyedikben is :)
"Egyenesen minden hülye tud menni"
Tény, hogy veled ellentétben nem tudok kanyarodni kerekezés közben, én kérek elnézést. :)