Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hűha...1-2 ember itt MR tökéletest játssza ....
tény,hogy szar a 125-ös dt...miután mentem az ismerős 400 drz-jével,én is nekiálltam nézelődni...

De mi a faszomat fikázzátok egymást?(főleg akinek még ilyen szarja sincsen?)

tudom,nincsen hó...ha hó lesz,lehet menni szájkarate helyett lapátolni
Persze az én dt-m a szar,meg 60k-t ér...de látom nem azzal volt itt a gond...Hangulatemberek keressenek maguknak valami jobb elfoglaltságot bakker
Mondjuk azon jókat tudok derülni, mikor valaki leolt, hogy a Simsonommal hogy bántam, meg hasonlók... De valahogy bármelyik idősebb (mondjuk 30 év feletti) ismerőssel iszogatunk, beszélgetünk, mindig előjönnek a történetek, hogy Simsonnal mekkora sáron mentek át, meg 2-3 személlyel mentek erdőben, meg a papír nélküli Zsigulit, meg Trabantot hogy keresztbevágták kanyarban, ill. hogy felborult, meg stb. Szerintem aki azt mondja, hogy nem csináltak (főleg falu helyen) ilyen állatságokat, az vagy hazudik, vagy nem volt igazán szép gyerek kora.
Most én is szeretek szép mad-max köröket gyártani, meg szeretnék egykerekezni, meg stb. De 10 év múlva már szerintem örülök, ha lesz annyi időm, hogy néha kerüljek egy szép lightosat a környéken.
Látom zajlik a fórum......
Hogy felvenni kerékre vagy sem, ez mindenki saját szíve joga szerintem.
Hogy leteszi -e tanksapkáig kanyarban, ez megint, ugyanúgy hogy ki mire használja.
A motorozást nem lehet ennyire lesarkítani.
Vannak itt fiatalok, forrófejűek, és öregebbek.
Én utóbbiakhoz tartozom, akit nem érdekel az egykeró, sem a stoppie, viszont nem buzdítok, vagy tarhálok ezért senkit.

Fiatal koromban én is állatkodtam, vezetési rutin hiányában, át is röpültem egy cigányzsigát ( na az volt az igazi stoppie....:)))
Múlt héten voltam MRI-n, és a diagnozis porckorongrepedés, melyet műtéttel távolítanak el.

Én örülök, ha egy motorozás után épségben érek haza, 34 évesen már nem úgy gyógyul az ember mint fiatalon...
Aki meg fiatal, addig élje ki magát, -ez az én véleményem.....
Nekem van alsó meg felső is.
Az az erő 250Km/h felett jönne jól egyeseknek xD
4.-ben gázba feljön kerékre :) Ez azért jó. És mi a búbánatos f*sznak annyi erő, ha le sem tudod vinni az aszfaltra? :) Én belátom, hogy valamiért biztosan jó, csak azt nem látom, hogy miért jó. Nekem sokkal jobban tetszene, ha ugyanazzal az erővel menne, odarántassz neki és lenn maradna az eleje.
Ha ez a mérce, akkor vegyél nyugodtan 125-ös motort, vedd ki a csillapításokat, csak rugó maradjon, ülj hátrébb és bármelyik fokozatban jön kerékre. :) :)
értem, kössz!

nekem nincs alsó feszítőm , de mivel a tied piros /gondolom gyárilag/ ezért az még japánban készült, a kék-lila meg a Barziloknál. Ezért vannak ilyen eltérések
Itt a fotó az alsó és a felső görgőről. Most az alsó ki van szedve mert elkopott, nem sima cső lesz hanem lesz egy kis taréj rajta amin a láncgörgők elgurulnak és még meg is vezeti. Azért akarom így mert amikor csak tolom a motorom a láncszemek kattognak rajta és nekem nem tetszik. Ugyan ez a szitu mikor van egy kis motorfék, csattog, pedig jól be van lőve a lánc is. az első telóban a perselyek nekem sárgarézből vannak. Esztergáltnak tűnik nem gyári cucc. Fater nem tudott leszedni a belsejéből esztergán mert vékony a falvastagsága (kb 2mm), csiszolva lett belőle. Leszedni kínlódás volt elsőre, mert a német robbantott ábrán nem minden látszik rendesen. A teló alján van az olaj leengedő csavar. leengedtem a lét. Utána kerestem hosszabb csavart és betekertem amennyire tudtam, meghúztam, de nem brutál erősen. Azért mert a teló belsejében van egy aluból egy hengeres tömb, és ebbe van belecsavarva a teló legalján egy M8-as imbusz fejű csavar. Ezt kell kicsavarni, ha nem rögzíted az olajleeresztőnél akkor nem bírod kitekerni az imbusz csavart, mert csak forog vele. Ezzel szívtam 3órát mire rájöttem. Ha kiszedted a csavarokat mind két szárnál, felűl el kell távolítani a porvédő szimeringeket és az alattuk lévő acéldrót zégereket. A zégerek alatt vannak a rendes teló szimeringek, lassan le lehet húzni az öntvény szárakat. De alul meg fog akadni, a villaszáron lévő alsó perselyeken, én finoman kalapálva, fa alátéttel, kiütöttem. a villaszáron fog maradni az alsó persely ami fixen a szár alján van, a csúszópersely ami az öntvény tetején van a szimering alatt és a szimeringek.. Összerakás ugyanez visszafele. Remélem tudtam segíteni.
hello!

nekem is ugyanazok a tüneteim, mint a te motorodnál voltak (leállítottam hiba nélkül, utána pedig rugdostam, toltam és csak pöffent 1-2-t, de nem indult). Sikerült azóta a hibát elhárítanod? Mi volt a baj
Üdv: balázs
Basszátokmeg..ha nem csináltok vele semmi extra dolgot akkor minek van enduró motorotok? Vegyetek akkro egy nagy dög túra motort..azzal nem lehet kerekezni..csak egyenesen menni meg élvezni az utazást. Enduró motor azért ilyen "könnyű és erős"(ezt nem a DT-re értettem, még mielőtt belekötnétek), hogy lehessen vele csinálni az állatságokat. Amúgy az én 80-as DT-m 105,6 lóerős mert rajta van a turbó
Hogy mi? Ha valaki tud egykerekezni, az jó, mert nem kevés motorkezelési alapokat ad.Attól még ,hogy neked nem megy, nem kéne mindenféle hülyeséget kitalálni rá.(én sem vagyok pro). De te biztos a faszikat vakítod
ja és mit csináltatok a gyűrűvel ,vettetek másikat? /honnan?/ vagy feldörzsáraztátok?
Alsó lánfeszítő görgő ezen gyárilag nincs. Van egy felső görgő de az sem feszít,hanem teljese berugózásnál határolja a láncot ,hogy a felső láncáág talán pl. a légszűrőházba ne kaphasson bele.

Erről a telóban lévő perselyről/gyűrűről írnál valamit? ugyan is tegnap néztem ,hogy kicsit már lógnak előrá-hátra irányba a telóim. Gondolom ez a persely van kikopva. Anyaga? miféle? kiszedése? a telót még sosem szedtem szét ezért abban még nem vagyok semennyire sem jártas
Kössz!
Az esés abba is ugyanúgy benne van ha egyenesen mész! Amúgy meg a "vagizás" kis mértékben számít mint hogy egy fasza gép legyen alattam és hát ha tudok kerozni meg a motor is megvan miért ne tenném? Az hogy te hátraestél benne van, tudod mi (én) hányszor dobom el a vasat egy motorozáskor? Ha én is itt szenvednék mindig tele lenne vele az egész oldal. Ha nem próbálsz meg vmit hogy fog sikerülni?
aztán majd hátra esel leteszel a wheeliröl aztán sztápiba lőre esel ;) nem egy jó dolog. de mindent kikell próbálni. kb 1,5 hónapja estem hátra és még mindig érzem a térdemen...
Tudom, nem szólt hozzám senki...
De sose értettem, hogy valakit miért zavar az, ha "vagizik" azzal, ami van neki?! Én csak jókat röhögök, mikor a széjjel tunyingolt Swiftel menőznek, meg stb. De nem szólogatok be. Egész egyszerűen azért, mert nekem még az sincs.
De én is szeretek városban mászkálni. Tök jót motorozgatok, közben kapok egy-két szép női mosolyt is, mikor a zebrán nem eltépek a p.csába, hanem elengedem őket. Egyerekezés meg... Hát ha tudnék, akkor biztos én is mutogatnám.
Sziasztok! Tudnátok valami képet vagy fotót linkelni DT80LC2 alsó láncfeszítő görgőről? Nem találok semmit róla, hogy néz ki. Fater esztergálna de nem tudjuk a küllemet, meg eredetileg miből is van. Mumi-DT, kész az elsőteló, nagy nehezen. A szorulás oka nem az olaj hiány, hanem a cserélhető kopógyűrű a szimering alatt, az szorult a villaszárra.
csajvakító menőzések...ez szerintem nagyon nagy hülyeség. A motor nem csak arra való, hogy húzad neki a gázt azt mennyél egyenesen. Hanem valami újabat mindig ami kihivás....
Ezek csak ilyen csajvakító menőzések... Annyira felesleges. De majd megérted, ha nem azért lesz motorod, h bevágódj a lúvnyáknál, h nem a stoppie meg a wheelie a legfontosabb.
az még jóval arrébb lesz.
Ja a reklám része lemaradt:

www.endurovilag.mlap.hu saját oldalunk nézegessétek bátran!
Akkor is ez lenne a véleményem tudod volt nekem xt-m is .
A dt kiváló tanulómotor én szerintem. Persze én se egyből értettem a ktm-et a 80as dt után, szépen ki kell járni, én simoval kezdtem majd mz és így tovább, de pl ha kölcsönkapsz haverodtól egy körre egy ilyen gépet biztos hamar lecserélnéd vmi nagyobb négyüteműre ha megteheted. Azér jó ha 4.ben gázra feljön kerékre, mert tudod hogy bármikor bármit csinálhatsz az erő ott lakozik alattad és attól még nem kell kerekezni, de mondjuk mire odajutok remélem sikerül elsajátítani rendesen és többet megyek 1 mint 2 keréken. Meg ha megemelkedik az eleje nyomod vissza? Én itt cibálom a dété bajszát hogy végre kiálljon félig nyitott powernél. Nekem az már nem élvezetes, hogy egy hosszú aszfaltos úton tépem neki hogy menjen egyenesen. Most tanulom a stoppizást is.
A 27Le-s leírás szerint 6V :)
De azt te sem gondolod komolyan ,hogy a folytatlan LC2-d 28Le :) :)
Vannak olyan változatai.