GI szerintem az a te bajod, hogy te még mindig körbe-körbe mész a kihegyezett simsonoddal a pályán. ...és küdöd le a többi farok motorost és nincs időd kimenni a boxba benzinért, aztán már bele köpködsz a tankba, és a simon ezt meghálálva elégeti és megy tovább...de az égetett nyál büdös ezért a mögötted lvéő meöny kipusztult...és meg nyerted a versenyt! JEeeeee
meg mert a mi kis országunkban mindenki 250 4t cross géppel megy az nem azt jelenti hogy jobb a 250 4t csak könyebb használni, van motorfék és nem kell anyit váltogatni.
És mik a tények? :)
Az, hogy egy 2t mivel keskenyebb sávban erősebb, mint egy 4T, ezért lényegesen pro-bb pilóta szükséges kihozni belőle a pluszt. Egy hobbimotoros használatában, mert nem tudja sávban tartani gyengébb, míg a 4t-t könnyebb sávban tartani?
kinek a pap kinek a paplan én leszarom hogy neked mennyi tapasztalatod van én jobban hiszek olyan embereknek akik megjárták a dakart (1) és olyannak aki már töbszörr részt vett a kelet-eu enduro bajnokságon ;)
okés... a kreidleresek is terveztek rengeteg kiput a motorjaikra, és az lett a legjobb amit úgyszámoltak hogy a legrosszab lesz... számok tények tapasztalatok, nem mindig adnak egymásnak igazat
Én most nem a 4t-t favorizálom, volt EXC250 2T 2001-em is, most van egy CRF250X-et. És képzeld, egyik típust sem kell nekem bemutatnod, pláne te 0 tapasztalattal.
Hát... A dízele a sirató fal feléig felmennek nyomatékból, aztán tapossák neki, de a kormon kívül nincs látványosság, a benzinesek meg szabályzáson felmásznak. V8-as off-road gép meg nem olyan sok van. Az már túl nagy motor. Túl nehéz.
nem hinném hogy hülyeség ;) és a 400-600ccm 4t röl volt előttem szó.. ha követed a fórumot tudod. És igen nagy átlagban mondta a véleményemet. De azért abba belegondolnék hogy vajon egy enduro vb-n vagy a romaniacson mért van sokkal több 2t? azon kívül hogy fejre lehet állítani őket meg könnyebbek? más oka is van vagy csak amit leírtam?
Ezek nagyvonalakban azonos fordulaton adják a teljesítményüket. Azért ez alapján általánosságbna simán kijelenthető, hogy a 2t nagyobb csúcsnyomatékkal bír, még akkoris, ha a kérdéses kategóriákban ez nem igaz.
Tényleg konkréten mit jelent az hogy hány fokos ,illetve hány %-os meredeksége van pl egy "dombnak" Ezt csak azért kérdezném,mert van itt egy 25%os emelkedő(ami ha jól tudom azt jelenti h pl 100méteren hosszú távon emelkedne 25 métert)! Valóságba oldalról nézve simán 45foknak tűnik! Illetve sokszor láttam fórumokba videók alatt,hogy ők 45% os emelkedőkön 2-3-4alapjáraton felmentek! Haveromnak nokia 5800 tud olyat ha leteszed egy emelkedőre megmutajta hány %os...Van itt egy elég hosszú "sirató" ami csupán 32-36% közötti mégsem mennek fel csak nagyon rikán a 250 2T gyári cross gépek sem...! Elég ilyesztő ránézni is! Tehát csak kiviből kérdezem ez most tulképp akkor hogy is van?
Sok hülyeséget mondasz kiscsávó:)Már 100000helyen le lett írva, hogy a mai 4T-k forognak annyit mint a 2t-k,És az is érdekes dolog ,hogy itt hasonlítgattok.Vannak kategóriák amin belül esetleg van némi értelme hasonlítgatni: E1 :125 2T,250 4T; E2: 250 2t, 450 4t; E3: 2T 300 és afelett, 500 4t és afelett blablablabla. Volt egy két motorom, és nagyon sok típust próbáltam már és nem csak szántóföldön
Ez kb olyan "tények", mint Svábi András műsora volt :)
Az, hogy egy 2t mivel keskenyebb sávban erősebb, mint egy 4T, ezért lényegesen pro-bb pilóta szükséges kihozni belőle a pluszt. Egy hobbimotoros használatában, mert nem tudja sávban tartani gyengébb, míg a 4t-t könnyebb sávban tartani?
ott van,Magyarul
te meg mi a faszomat keresel itt kedves "barátom"(?)
Nem tudom elsőn az RSW és az RSA kinek mit mondd :)