Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A te DÉTÉD az nem is erős! Szar a powerje...meg akkor is. Nem egy erőgép az a motor. Ha jó lenne rajta minden meg a blokkja is fasza lenne akkor nem ez lenne a véleményed.
YAMAHA DT 80 ALKATRÉSZEK ELADÓK !

- alkatrészek amik még vannak :

lendkerék (3500 ft)
főtengely hajtókarral (4000 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (2000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

+ képeket is tudok küldeni

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu

(Lejjebb vettem az árakat hátha több érdeklődő lesz) :)
Mi féle 6 volt, Nigger?
Nem megy jobban az R-es.
A LCII volt a fénykora powerben a dt-knek.
Az R-es már ilyen olyan szabványoknak felel meg.
Már én is letettem a kerekezésről... üljön tolószékbe aki akar
Aszfalton sem veretek neki többet, az is tuti... tényleg Pitti, hétvége? Egy kis sarazás? Valaki kijöhetne már velem egyet kerülni, egyedül rohadt unalmas...
Mikorra tippeled a váltást?
Bizonyos motoros körökben mondjuk ezek a dolgok az igazán jó motoros ismérvei, azon kívül, hogy persze a katalógusban hány Le szerepel gyárilag és hogy a felnicsík miatt mennyi plusz lóerőnyi tuning van benne. :)
Rengeteg videót szoktak feltenni ide is, amik mind ezt mutatják, szinte vér profizmust igénylő műveletek vannak benne, amit még a legnagyobbak is tátott szájjal kell, hogy nézzenek.
1. gumifüstölés
2. leszabályoztatás
3. egyenesen gyorsan
4. kerekezés

Bár tény, hogy a kerekezés az a legnagyobb ügyességet igénylő manőver ezek közül. Nagyságrendi különbséggel.
De mondok jobbat. Én sosem próbálgattam kerekezni, jön az magától ha kell. Amikor pl notorikusan emelkedik az eleje, akkor még a futóműbe is inkább beletúrok vagy valamit alkotok hogy ne történjen ez :) Ja és akkoris nyilvánvalóan ráfekszem, hogy ne jöjjön kerékre, nem pedig hintáztatom, állva cibálom, hogy jöjjön már :)
Nem annyira jó ám azért ha 4ben gázra felveszed, mert ha nem vagy rutinos, csúnyán összetöröd magad vele. Másrészt (nem rólad beszélek) tapasztalatlan embernek élvezhetetlen egy bivaly erős motor. Mert nem tud vele bánni. Ki kell járni a lépcsőt. Az én 180kg-os hondám is jön gázra 2.ben, 3.ban kuplunggal is fel lehet venni, estem is vele akkorát az ősszel, h majdnem ott maradtam. DT után kicsit erős lenne egy 450EXC, hidd el! De arra is érvényes, amit korábban írtam, h azt a 40-60LE-t le is kell ám tenni a földre!
DRZnek simán megy a 110-130közötti utazó. Egyébként jó választás, igénytelen mint valami csacsi és sok van belőle, ergo van hozzá mindig alkatrész. Csak jól nézd meg milyet veszel belőle! Sok szép van belőle, szarrá veretett belsővel!
Miért jó ha 4.-ben gázrántásra feljön kerékre?
Ha pl behal a hátsó telód, könnyebben összeül, akkor majd örülsz hogy 5.-ben is feljön? :) :)
értem, minden jó tanácsot meghallgatok. Még nem tudom mi lesz a következő, mert legális, nem lelakott szart szeretnék amihez még pénz is kéne. Majd meglássuk, de a drz 400 szerintem nekem tökéletes lenne. országúton annak mi az utazó tempó?
Hát én nem tudom, de nekem a dt kibaszottul gyenge nem azt mondom, hogy a DT szar hanem az én igényeimnek nem megfelelő. Nekem egy négyütemű enduro az igazi pl: egy drz vaagy egy 450-es exc. A dt tanulómotornak tökéletes, de sztem nagyon hamar kinövi az ember. Nem azér kell a nagyobb teljesítmény, hogy 200al száguldozz hanem hogy 4.be gázrántásra feljöjjön kerékre meg ne kelljen halálra pörgetni szegényt hogy menjen is. Vagy aki túrázásra akarja használni sztem ha felülne egy 660as XTre egyből eldobná a dt-t. Ez az én véleményem. Jöhet a kritika
Nah, a nagy egyetértés mellett ezt akartam végül kihozni, amibe mindenki egyaránt egyetértett velem, nem a lóerő számít és annak sincs sok értelme, hogy egymást szapulják az emberek, kinek hány lovas a DTje... hanem az a lényeg, ki mennyit tud letenni a földre az x lóerőből.

Mumi... ha akarsz nagyobbat, megbízhatót, akkor ne yamahát vegyél! Inkább suzukit vagy hondát. Ez csak egy jótanács. Nem bántani akarom a yahama motorokat, de vannak náluk fentarthatóbb, megbízhatóbb motorok is.
Régi... véleményem szerint.
valakinek nincs olcsón gumija?
a szivató neked kint marad vagy vissza megy ha kihúzod?
nem nem nekem még vm18ss tiéd ha jól tudom vm20
most nézem a képed, neked 92 előtti van, azon gyárilag nem fűtős a karbi.
a karbi mint előbb írtam henger felőli végén 24 es, és nekem a hengerfelyből a hűtővizzel fűti a szivótorkot, nem minden lc2 egyforma
110
Mumi neked hanyas a főfuvid? Lc2őn ugye már 20as mikuni van? Előre is köszi.
értem, ott olyan 20 körüli lehet, de a karburátor típusát amikor megadják, akkor melyik átmérőt tüntetik fel?
Karbit én sem tudom, még nincs 2 hete hogy vettem a gépet.
Akkor az valszeg 24-es, egyébként a súbernél.
12v-os szerintem.