Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

előre vagy hátra?
mumi, mi az alap gumi méret elöl és mi a max méret ami rá megy?
Gyorsulás, erre gondoltam én is, ha nem jön szembe senki, akkor simán jó, de sok helyzetben érzem, hogy ej ha nagy gépen ülnék...Plusz hosszabb utakra jó lenne a nagyobb végsebesség. Majd ha nem csak arra futja, hogy arréb álljak, akkor annak is eljön az ideje
emelkedőn fel, országút, előzés, városi szlalomozás, és rengetegszer kéne ütőképesebb gyorsulás a városozáskor akár kellemtlen helyzetből kiugráskor, esetleges /egyre ritkábban van/ rosszindulatú autósok otthagyása.
Milyen helyzetekben szoktad érezni, hogy kevés?


lehet (biztos) kanyarban még a nyolcvanasat sem használom ki végletekig , és? attól még kénegy egy DRZ ,vagy egy tt 600. mert rengetegszer nagyon kevés a 80cc... de ez van
Eladó Yamaha DT 125R alkatrészek.
kimotorozás vagy nem kimotorozás... nemtökmindegy ? mész ahogy tudsz kanyarba, egyenesbe.... nekem csak azért kéne a nagyobb ccm-hogy ne keljen anyit váltogassak meg forgassam a détét... nem kimotorozni akarom, meg hogy tudjak előzni meg néha néha 150-el menni ennyi

Amugy is a közút az nem versenypálya !
Zárfúrás, de könnyen törik benne a fúrószár. ha elkap egykét hőkezelt golyót :)
Engem ugyan nem sértettél meg, az tuti!
Én tisztában vagyok vele, hogy egy DT nem egy erőmű. Viszont hogy nem 3x LE-sek, cserébe tartósak. (Mondom ezt én, akinek a 8000 km-t futott bontatlan blokkos DT-je üzemképtelen...)
4 évig Simsonoztam. Nem egy nagy durranás volt a Simóm, 4 sebességes, tök gyári áttétel mindenütt, meg egy 70-es henger. Az sem volt tuningolva, én a magam feje szerint picit benyúlkáltam itt-ott. Fénykorában 75-öt tudott menni saját erejéből, párás, hűvös időben a 80-at is karcolta talán. Na de 4 év után is értek elég komoly meglepetések bizonyos helyzetekben. Pedig én aztán mentem Simsonnal 100-150 km-es túrákat aszfalton, homokúton sokat mentem, rengeteget erdőztünk. 2 vázat meghajlítottam crosspályán. Télen meg nem az, hogy leraktuk volna a gépet, hanem még többet motoroztunk. Egész nap keresztbe-hosszába a faluban, meg kint a tavon. Aztán esténként meg 1-1 szánkó a Simsonok után, azt GO! Szóval elég sok helyzetet megjártam a kis Simóval, de nem tudtam rá azt mondani, hogy na ezt teljesen 100%-osan kimotorozom. Mert nem. Volt olyan, hogy (szégyen, nem szégyen) dombnak felfele az erdőben eldobott a Simson...
Szóval aki azt mondja, hogy kimotorozik fullra egy motort, az legtöbbször hazudik. Persze én is érzem néha, hogy bizonyos helyzetekben jó lenne több erő. De ez általában nem kanyarban van...
flex, hidegvágó aztán heggesztő amugy meg szerintem sehogy sem :D max anyit tudsz csinálni hogy zárat vagy valamit beviszel a kulcsoshoz ő meg csinál egy a zárba való kulcsot, de gondolom azért akarod levenni a tanksapkát hogy ezt megcsináld, talán alvázszám alapján tudnak adni kulcsot yamaha szalonba bár ennek kicsi az esélye.
Sziasztok. El hagytam a mocim kulcsá {125dtr} hogyan tudom kinyitni tanksapkát hagy ne törjem szét mer hátha meglesz még. előre is köszönöm.
Igazából nem látom, mire is válaszoltál igazából. Nem akarok nyelvészkedni a magas-alacsony ellentétpárról és a kicsi szó jelentéséről. Igaz írhattam volna a kicsi helyett keskenyebbet is. Lehet csak nekem egyértelmű a különbség.
Ezen viszont igen. Ezt a fasztarisznyát csak megvártam volna helyetekben, mikor lejárt az ideje.
Ezen nem lepődöm meg, az emberek patkányok. Kis hazánk mentalitásáról nem is beszélve.
srácok! most találtam meg a fiokomban még anno a DT-hez rendelt kuplungbowdenem, rosszat küldtek, de megmaradt, szoval akit érdekel, van egy vadi uj (éppen beolajozott) LCII-eshez valo kuplungbowdenem (125höz rendeltem, de sztem jo 80ashoz is, van rola képem akit érdekel, irjon itt vagy vegyen fel msnre :))
4000 körül gondoltam plusz ha küldeni kell akkor posta
De mondok rosszabbat, most nyáron, egy versenypályán esés volt az alany láthatóan nem volt magánál, nem mertük megmozdítani, össze vissza beszélt, a bukóban vérzett a feje.

Odajött egy másik motoros, hogy neki az ideje ki van fizetve a pályán, húzzuk le a sérültet, mert ő körözne tovább.
először azt hittük viccel, de nem, halál komoylan gondolta.

Később, amikor a sérültet a mentő elvitte, a pálya meleltt áldogáló csoportunknak egyezményes nemzetközi "szopjatok le" jelet bemutatva motorozott tovább.
Tavaly télen, a szálingózó hóesésben egy kereszteződésben velem szemből érkezve, egy forma megcsúszot, mert ki akarta kerülni a vele azonos irányban haladó autóst.
(előzni akart kereszteződésben, csak uyge szemből jöttme én)
A csávókám a hóesés ellenére kb egymillióval jött, és ahogy belerántott a kormányba, és beleállt fékbe, csúszott egyenesen felém irányíthatatlanul.
Neekm nem volt lehetőségem sem fékezni(ennek értelme sem lett volna) sem kitérni, nem volt hova.
Igy kb 5 fokos szögben "felmentem" a járdára
GYakorlatilag szándékosan felestem a járdára úgy40körül motorostul.
Csávókám koccolta a járdasszegélyt kb ott ahol én felestem motorostul, és nagy gázzal elhúzott a gecibe.
Munkából mentek haza az emberek, erős forgalom volt, senkinek nem jutott eszébe, sem odajönni, sem a mandrót üldözni, a rendszámát leolvasni, mindenki ment a dolgára.

Kb erre lehet számítani az autós társadalom nem motorozó részétől.
Figyu...nagyon sokat járunk / jártunk endurozni keményebb terepre is. Én estem annyit, de komolyan annyit...kész csoda, hogy még nem törtem el semmimet. De amit végül ki akarok hozni ebből, hogy sokan alábecsüljük a motorunk tudását és felülértékeljük a saját tudásunkat. Viszont én mindig próbálgatom a határaimat, hogy jobb és tapasztaltabb motoros legyek. Sok jobb motoros van nálam, ez tény. Sok jobb szerelő van nálam, ez is tény. És persze senkit nem akartam megbántani azzal, hogy esetleg leszólnám a kisDétét, mert gyengus. Csak hát az nem tetszett, hogy sokan 535ös KTM-nek gondolják a kis 25öst... A tudást tapasztalatok árán és sokszor a saját testi épségünk kárán lehet megszerezni. Meg kell érte szenvedni, egy détét is sokkal jobban ki lehet motorozni, mint azt itt bárki hinné...
Térfigyelő kamerák vannak, járj utána, ha nincs meg a rendszám.
Az jó, akkor szerencsédre volt a környezetedben 3 segítőkész ember.
Most is rossz

Magasabb fordulatszámon: pl 8000 helyett 10000-en.
Kisebb fordulatszám tartományban: 5000-9000 helyett 8000-11000-ig.
Mondjuk :)
Hát azért ez nem teljesen így van, de hogy nem a membránlaptól van a problémája az szinte bizonyos.
Köszi, hogy helyettem elmondtad. Amúgy csak fáradt voltam kifejteni a "kisebb fordulatszám-tartomány" és az "alacsonyabb fordulatszám-tartomány" közti különbséget. Megyek is ágyba. Jó éjt mindenkinek.
Mcadwee is ezt mondta.