Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor nagyon nem is tudok semmit csinálni vele mi?
Erre való a sport kipuff. Nem 5-től húz 10-ig hanem 8-tól 11-ig, de jobban. Csak mondtam találomra számokat.
de nekem meg ugy van hogy nagyobb fordulaton van nagyobb erő..
sportkipufogók jellemzője, hogy nagyobb erőt ad, de sokkal kisebb fordulatszám tartományban.
Kivéve ha túl vastag vagy túl vékony, vagyis inkább ha túl könnyen hajlik, vagy túl nehezen. Ha túl nehezen hajlik, akkor alacsony fordulaton kedvezőtlen. Magas fordulaton jó. Ha túl puha, akkor magas fordulaton belebeg. Az sem jó.
gianelli rendszerem van.. 80as vizes 1983mas..
Giannelli rezód van? Talán attól ilyen. De a membránnal tévedésben vagy, mert az folyamatosan nyit és zár.
Vagy hanyas LC1?
Szerintem az nem membrán lesz, hanem power szelep beállítás.
sziasztok!
lenne egy kérdésem.. azt szeretném töletek kérdezni hogy a dt-mben (lc1) nagyon késön kezd el huzni a membrántol a motorom kb 9-10ezres fordulattol de akkor viszont ki huzza 11-12 ezerig! mit csináljak vele hogy elöbb kezdjen el huzni? vagy mit tudok vele csinálni? mert a heveromnak viszont elég korán nyitnak a lapjai.. mert neki már 6 ezertöl huz nem tudom más dt-nél hogy van ez.
Üdv.Van valakinek eladó 18" 100/90 es vagy 100/100 as cross gumija? Köszi
tegnap furcsa dolog történt, a powerem néha szarakszik de most pont fordítva csinálta a dolgot... alacsony fordulatnál befulladt magason meg jó volt és alapjáraton is oylan volt a hangja mintha a hővédő lemez lógna, csörgött valami rajta. mitöl lehetett ez? leállítottam kétszer ráadtama gyujtást utána semmi baja
Ez szerintem is így van, de ezek szerint ő nem úgy gondolja..
SZERINTEM egy motor nem bontatlan, ha már a henger le lett szedve és fúrni kellett, ill. dugót és görgőt cserélni.
A bontatlanságot gondolom arra érte, hogy még nem volt szétborítva.
Bontatlanul fúrták meg és cserélték ki a dugót?
Alúról próbálj meg feldugni valamit és megakasztania fogakat majd kinyitni.
Sziasztok. El hagytam a mocim kulcsá {125dtr} hogyan tudom kinyitni tanksapkát hagy ne törjem szét mer hátha meglesz még. előre is köszönöm.
Legalább vannak még rendes emberek is! -elvétve.
A mögöttem lévő autós leszedte rólam a motort, mert a lábamon volt aztán szaladt is vissza a kocsijához, aztán két nő rohant be a forgalomba, és ott hepajkodtak az autósoknak, hogy legalább addig álljanak meg míg letolom a motort az útról. Az a két nő adott vizet, meg ott pátyolgattak míg lehiggadtam, nagyon rendesek voltak.
És volt aki megállt segíteni?, mert gondolom látták páran az esetet.
Persze, rajtam volt minden, a gerincvédő is. A másik topic-ban is írtam, hogy ha nincs rajtam a csizma, akkor a lábamat csúnyán haza vágta volna az esés.
Szerencséd, hogy senki nem ütött el /mögötted haladók közül/. Be voltál rendesen öltözve ugye?
Két elémről lemaradt az "m"
Ferenciek tere és Astoria között a Blaha felé. Belsősávban mentem, autós jött a külsőben mellettem, és ahogy elé ért, azonnal index nélkül szó szerint átrántotta a belsőbe közvetlenül elé, és ha ez nem lenne elég még rá is fékezett. Én meg satut rántottam, hogy nem menjek neki, megcsúsztam és fölszántottam a belső sávot. a gyökér persze tovább ment. Egy két kisebb zúzódáson kívül semmi bajom, de tény, hogy iszonyat szerencsém volt. Amit kajak nem fogok fel, hogy a DT is karcolásokkal megúszta.