Mikor megvettem a DT-t, pár nap motorozás után úgy voltam vele, hogy gyenge kis motor ez, lazán tudom kezelni. Aztán egy réten elakadtam vele úgy, hogy hárman kellettünk, hogy kiszedjük...
Na meg egy egyszerű buckán alig bírtam átmenni. Meg rájöttem, hogy kanyarban nem csak 10 km/h-val, másodikban lehet menni. Aztán már volt, mikor túl jónak hittem magam egy nagyon faja kanyarban, ahol keresztbe lehet pakolni a mocit, és 6. nyélgázról kis fék, vissza ötödik, és bementem a kanyarba... Hát... Még jó, hogy két oldalt szántóföld volt, mert ha valami erdő lett volna, akkor ....
íí most olvastam visszafelé pár oldalt.. :D itt is rajlás van...már megint a veszekedés hogy menyit ér a DT.. :D és akkor az enyém?bontatlan 19.000 km.. és fúrva volt meg dugó tűgörgő csapszeg csere..és semmi hangja nincs a blokknak és nekem ez is elég..és majd én is leakarom cserélni egy R-esre..na mindegy.. :D
Bár jobban belegondolva szerintem a japán is gyengébb lesz ,mint az átlag. Az urban legend engem is meghülyít. Szóval mind a japó, mind a svájci tutira gyengébb, mert ott olyanok a normák. Ez van.
Jaja, pl egy gyakorlatilag roncsszerű TZ250-ért 5500-at kértek imolában. Persze bele lehetett volna menni hogy mégis mitől annyi. De hát nagyon egyszerű a válasz, ha nem tetszik vegyél máshol (ha tudsz). :)
Azt már mondanom sem kell, hogy a gyári csillivilli motorok mennyiért mennek. Pl simán eltudom képzelni hogy a reggioi bimota vázas tz750 árán adnának két ezres gixert, ha nem többet. De hát az nem ugyanaz :)
Hát nah jah... kimotorozni az 500ast.. hehe
Lehet a 18Le-t sem tudja letenni a földre. Egyenesben mindenki kemény! Kanyarban kell, meg fordulókban megmutatni a tudást...
Asszony remélem sosem kérdezni majd meg, hogy mennyibe van a még nem működő racesimsonom
Azt elmondhatom hogy a babettám kuplungja pofákkal mindennel együtt 30k, rohadjon meg. Úgy hogy 10e-ért vettem már 100k felett tartok. És még lehet majd le kell bontani, hogy a membránház elférjen, a kuplung miatt már tuti alakítani kell. Nagy varázslás lesz.
ezek sosem hozzák vissza az árukat, egy két ritka kivételtől eltekintve igen veszteséges egy ilyen szerkezet. Igen, az enyém vételárral együtt már 3 as számmal kezdődik
még nem olvastam a fejleményeket a Te hozzászólásodnál tartok, de nem tartom hülyeségnek ,hogy a kisdété többet ér mint a nygobb. csak terepre hobbyra, a 125 nyilván többet ér /azonos állapotnál/ ,de utcára B jogsival már elgondolkodtató lehet a dolog
Namost mint motorban pl egy rs50-ben szerintem az elsőtelón és a váltón és ha olyan hangulatom van, akkor az idomon (nem a formáját hanem a célszerűségét nézve) kívül semmit sem találok jobbnak mint egy simsonban. Tudom százszor leírtam már, de hogy 70 helyett 85-el megyek az számomra nem presztizsérték, cserébe sokkal szarabb a karaktere. Ez van.
Összességébne egy zsír új RS50 nekem éppen annyit ér, mint egy Simson.
Ezért soha nem is vennék 300k-ért használt RS50-et.
De a piaci árat nem én döntöm el. Ezen kár vitázni. 100k egy használt patent állapotú Simsonért vagy itt a 80 dt-s példáknél lehet nekem nem reális árnak tűnnek, de a piac szerint igenis azok.
Neked szólok elsőként! De még meg kell csinálnom minden bánatát, majd szépen letakarítani madj lefényképezni és felrakni netre. :D Kb.: karácsonyra ez össze jön mert 0-án vagyok.
Na meg egy egyszerű buckán alig bírtam átmenni. Meg rájöttem, hogy kanyarban nem csak 10 km/h-val, másodikban lehet menni. Aztán már volt, mikor túl jónak hittem magam egy nagyon faja kanyarban, ahol keresztbe lehet pakolni a mocit, és 6. nyélgázról kis fék, vissza ötödik, és bementem a kanyarba... Hát... Még jó, hogy két oldalt szántóföld volt, mert ha valami erdő lett volna, akkor ....