nem is akarok motort venni,csak linkeltem egyet...ár/kategória miatt...
ha vennék,akkor kb DRZ körül érdeklődnék,főleg hogy van is a faluba egy szép papíros 450-be
na ha rám hallgatsz ezt a fajta xt-t elfelejted :D
Ilyet csak akkor szabad venni ha nagyon olcsó, főleg ha terepre akarod! Akkora mint egy tehén ez csak arra jó hogy egyenes földes uton közlekedj vele:D Én a tt350et vagy xt350et ajánlom. Legjobb motorok ebben a kategóriában és elnyűhetetlenek. Nekem 1 évig semmi bajom nem volt vele csak elkezdett füstölni és nem akartam rákölteni egy 50est inkább eladtam, de azóta párszor már megbántam!
Tapasztalat
hát érdekes...az én simsonom 2 évig kapta az ívet...felújította egy jóbarátom(17-ből kijött,kuplungon kívül minden)...3 éve tolom neki,igaz már csak rohangálni,de mindig 2. rugásra indul...de a reális az kb 40.000ft lenne.
Szerintem.
Simson irreálisan kurvadrága. Semmi extra nem kell, akár gyári elég (a tényleg uccsó csavarig full gyári, gyűjtőknek mégtöbbet megér).
De el kell hogy keserítselek, Simsonból ami nincs telerakva utángyártott fos alkatrészekkel és belátható időn belűl nem kell szervizelni, csak menni vele az kb egy százastól indul. Nem tudom mitől van ez így, irreális az tény, de így van.
Hát én nem tom...Én SKF-et vettem sima csapágyboltban. Semmi Koyo vagy valami komolyabbat. 7k volt a 2 csapágy+2-5 szimering. MUMI-DT irta, hogy ő valami erősitettet vett és asszem 5k fölött volt darabja.
Svájcba szigorúbbak a környezetvédelmi előírások, szóval a svájci verzió tuti a leggyengébb.
A japán "belpiacost" szokták legerősebbnek mondani, az a 15-16kW-os verzió, a jamakka szerint.
Télen szét kell szednem valószínű, mert eléggé eljárt az ideje hangjából ítélve. Én olyan 20-25be számoltam szted reális?
Alsó felső tugörgők csapágyak szimeringek.
az ülés meg...hát egyedi az tuti,most snassz fekete legyen?az már nagyon átlagos lenne...
leharcolt,hát lepattogott már a festése,de motor/olaj/fagyállóra nagyon ügyeltem mindig is...lehet hogy szarul néz ki,de nem kinézetre kell,nem divatmotor ez
aztán lehet hogy én vagyok a balfasz,de fényképezni azt nemtudok
Mi ez az egymás motorjainak fikázása? Nem mindegy, ki és mennyiért árulja a motorját? Ha elviszik örüljön, ha nem, az ő baja. Alapból úgy megy a dolog, hogy magas áron megpróbálják eladni, hátha bejön. Én motorom, így, hogy nem raktam bele az új dugót és csapágyakat, 60-80 között érhet, talán. De 120ezer Ft az a pénz, amiért meggondolnám, hogy eladom. Mert tudom, hogy én raktam össze, tudom mi van benne, tudom, hogy a főtengely jó cuccokat kapott és 3k Km van benne. Tudom hogyha van benne benya és olaj, akkor elmegyek vele. Amásik, hogy hiába DT minkettő tipus, de másak, nem csak köbcentiben. Mindennek meg van az előnye és hátránya, amire van kereslet, az több pénzért el lehet adni. Más a rizikófaktor a papírokkal, másak az alkatrészárak, nem mindenki akar kezdésnek 125-ös motort, fogyasztás, stb. Éppúgy nem lehet hasonlítani, mint egy új aprilia RS 50-et az enyémmel. 600 000Ft-os motor betonon hű de jól megy meg hű de szép hű de új, de nekem semmit sem ér ha szántásban nem megy el. Ezt hívják előszereteti értéknek.
hát így kiszámolva külön nemtudom...vettem ugye az elektronikát,azt is 2 részbe,közbe a motort elvittem egy szerelőhöz,ő meg szereléssel is olcsóbban csinálta,mintha én vettem volna netről.
így elektronikával,cumizással mindennel van 200felett(-100k-ba
vettem a motort-)
sajnos pontos összeget nemtudok,ha érdekel komolyan,tudok mondani
dugó volt azhiszem 21k(? aztán lehet hogy baromság)
de akkormár egy 450es exc a tuti nemsokkal drágább mint a drz.