Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.Van valakinek eladó 18" 100/90 es cross gumija?Köszi
Hát igen! Nem az R-es szériákra gondoltam hanem, az LC-kre.
beszámítasz 125-öst?
szóval a 80-as drágább?

HE?
Sziasztok

Keresek dt-tzr-tdr-be való öninditót, nekem a mágnes tört szét benne, olyan is jo lenne ami le van égve viszont a mágnesek jók, sajna ezt hozta a válság:)
Eladó a DT-m ha esetleg valakit érdekelne. Tavasszal kapott új főtengely csapágyakat, szimeringeket, láncszettet, gyertyát. Nyáron kapott új dugót, meg is lett fúratva, tűgörgőt. Azóta 2000km van benne. Irányár: 170-175 e.

U.i.: beszámítok LC125-öt.
Valahol volt egy cikk(neten) miszerint igenis voltak pl Svájcba szánt dt-k ből 27 lovasok! Teszt többi részébe,Eu más országaiba ott is 22hp-t adtak meg a"nyitottra" ! Mindenesetre nevetségesen gyerekesnek tartom ezt a hozzáállást! Ennyire ezzel foglalkozni,h ennyi meg ennyi lóerő meg keréken nem annyi....
Ok, ez rendben van. Utána már az "általános" dolgokról beszélgettünk.
Izé, felesleges elvinni, mert akkor azt mondanák, hogy a tied szar.
Egy szóval nem említettem DT-t. KTM LC2-ről van szó. Én teljesen tisztában vagyok a DT-m képességeivel, meg azzal a közel 20 lóerejével. De ha van ingyen mérés valahol, akkor el is vinném és lenne mit mutogatni azoknak, akik 30 lóerővel hirdetik eladásra a dt-jüket
ja, és a nyomórúd 2 db ból áll, fontos hogy legyen a kettő közt golyó!
ezek ilyenek... nekm új lamellával is nagyon rövid úton lehet játszani a kuplunggall, másik ugyan ilyen dt-n meg sokkal jobb a kuplung. az okát nem tudom, elvileg a kinyomó rúd nem kopik a nyomó lap sem /legalább is nekem elhanyagolható kopása van 43.000 km nél/ már százezerszer szétszedtem átnéztem, egyéb okokból ,és semmi rendelleneset nem találtam, hozzászoktam. Ettől függetlenül nekem alig csökken az alapjárati fordulat ha sebességbe rakom
befog mattulni az idom ha megpolírozod.
Szia! Most cseréltem a napokban olajat, de változás nincs. Automata olajat raktam bele, nem sűrű. Van holtjáték a bovdenen, kb 5mm. Nem feszül. Csak nekem elég furcsa így hogy engedem kifele és csak egy kis szakaszon tudok spanolni. A sógor gépjén meg 4szer akkorán. Újoncok vagyunk :), én simón és ETZ-n nőttem fel. 1 hete van nekem DT-m. A sógornak 1hónapja és ő csak betöltötte a 14-et. Kettő DT-t kell karbantartanom jelenleg.
YAMAHA DT 80 ALKATRÉSZEK ELADÓK !

- alkatrészek amik még vannak :

lendkerék (3500 ft)
főtengely hajtókarral (4000 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (2000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

+ képeket is tudok küldeni

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu

(Lejjebb vettem az árakat hátha több érdeklődő lesz) :)
Milyen olajat használsz a váltóba? Mert a kuplungot a sűrű olaj bizony húzza.
Előfeszíteni nem szabad a kuplungot, kell holtjátéknak lenni. A nyomórúd az kopik, főleg ha előfeszítetted.
Alapvetően lefele szoktunk karburálni. De mondjuk 5-ös lépcsőben.
Bár őszintén szólva, ha egyszer nem érzed a változást, akkor nem tudom mihez viszonyítassz majd. Persze ha totál keveset vagy totál sokat kap, akkor nyélre befullad, azt azért észrevenni.
AZ ilyenek szokták kimotorozni 2 óra alatt a CR, KX, YZ 500-at...
Sziasztok! Érdekes kérdésem van DT80LC2-ről, a kuplung toló rúd az szokott elkopni? Van után állítása? A sógorom DT-jének kuplungja nagyon frankó. Szépen, hosszan lehet spanolni a nyomatékot az enyémen pedig csak a negyedén. A kuplungom fog rendesen, nem pörög ki, de érezhető, hogy sebességbe rakva fogja az alapjáratot. Pedig úgy van állítva a karom, hogy legfelül fogjon. Tövig behúzom a kart mégis fogja. Most nem tudom, lamellákat vegyek vagy tolórudat.
akkor 140 ig mondjuk próbáljam meg?
Amekkorát kér, távgyógyítással ezt senki nem mondja meg neked előre.
115 főfuvit érdemes kicserélnem tékre? Ha igen mekkorára? 80as dt lc.
Hát igen. De holvan ahoz egy dt.
Az már nincs messze a gp szinttől :) Igaz az Aprilia RSA az 54Le, keréken. Akinek csak RSW-re futja, annak be kell érni szerényebb karakterisztikával. A futottak még mezőnyben meg elmenne a 47Le keréken is :)
Hogy hívják a srácot, mert valamit tud :)
Ráadásul pont ezek az Yz-k szoktak annyira leéltek lenni, hogy még a 17-el sem biztos, hogy nagyon alábecsülnénk a teljesítményét :)
Én hallottam már 47lovas 1993as Yzről is
Az YZ fórumon szerintem meg 40-45 lovazás van :)
Egyébként tán az meg überalles legerősebb gyári 35 körül van.