Keresek dt-tzr-tdr-be való öninditót, nekem a mágnes tört szét benne, olyan is jo lenne ami le van égve viszont a mágnesek jók, sajna ezt hozta a válság:)
Eladó a DT-m ha esetleg valakit érdekelne. Tavasszal kapott új főtengely csapágyakat, szimeringeket, láncszettet, gyertyát. Nyáron kapott új dugót, meg is lett fúratva, tűgörgőt. Azóta 2000km van benne. Irányár: 170-175 e.
Valahol volt egy cikk(neten) miszerint igenis voltak pl Svájcba szánt dt-k ből 27 lovasok! Teszt többi részébe,Eu más országaiba ott is 22hp-t adtak meg a"nyitottra" ! Mindenesetre nevetségesen gyerekesnek tartom ezt a hozzáállást! Ennyire ezzel foglalkozni,h ennyi meg ennyi lóerő meg keréken nem annyi....
Egy szóval nem említettem DT-t. KTM LC2-ről van szó. Én teljesen tisztában vagyok a DT-m képességeivel, meg azzal a közel 20 lóerejével. De ha van ingyen mérés valahol, akkor el is vinném és lenne mit mutogatni azoknak, akik 30 lóerővel hirdetik eladásra a dt-jüket
ezek ilyenek... nekm új lamellával is nagyon rövid úton lehet játszani a kuplunggall, másik ugyan ilyen dt-n meg sokkal jobb a kuplung. az okát nem tudom, elvileg a kinyomó rúd nem kopik a nyomó lap sem /legalább is nekem elhanyagolható kopása van 43.000 km nél/ már százezerszer szétszedtem átnéztem, egyéb okokból ,és semmi rendelleneset nem találtam, hozzászoktam. Ettől függetlenül nekem alig csökken az alapjárati fordulat ha sebességbe rakom
Szia! Most cseréltem a napokban olajat, de változás nincs. Automata olajat raktam bele, nem sűrű. Van holtjáték a bovdenen, kb 5mm. Nem feszül. Csak nekem elég furcsa így hogy engedem kifele és csak egy kis szakaszon tudok spanolni. A sógor gépjén meg 4szer akkorán. Újoncok vagyunk :), én simón és ETZ-n nőttem fel. 1 hete van nekem DT-m. A sógornak 1hónapja és ő csak betöltötte a 14-et. Kettő DT-t kell karbantartanom jelenleg.
Milyen olajat használsz a váltóba? Mert a kuplungot a sűrű olaj bizony húzza.
Előfeszíteni nem szabad a kuplungot, kell holtjátéknak lenni. A nyomórúd az kopik, főleg ha előfeszítetted.
Alapvetően lefele szoktunk karburálni. De mondjuk 5-ös lépcsőben.
Bár őszintén szólva, ha egyszer nem érzed a változást, akkor nem tudom mihez viszonyítassz majd. Persze ha totál keveset vagy totál sokat kap, akkor nyélre befullad, azt azért észrevenni.
Sziasztok! Érdekes kérdésem van DT80LC2-ről, a kuplung toló rúd az szokott elkopni? Van után állítása? A sógorom DT-jének kuplungja nagyon frankó. Szépen, hosszan lehet spanolni a nyomatékot az enyémen pedig csak a negyedén. A kuplungom fog rendesen, nem pörög ki, de érezhető, hogy sebességbe rakva fogja az alapjáratot. Pedig úgy van állítva a karom, hogy legfelül fogjon. Tövig behúzom a kart mégis fogja. Most nem tudom, lamellákat vegyek vagy tolórudat.
Az már nincs messze a gp szinttől :) Igaz az Aprilia RSA az 54Le, keréken. Akinek csak RSW-re futja, annak be kell érni szerényebb karakterisztikával. A futottak még mezőnyben meg elmenne a 47Le keréken is :)
Hogy hívják a srácot, mert valamit tud :)
Ráadásul pont ezek az Yz-k szoktak annyira leéltek lenni, hogy még a 17-el sem biztos, hogy nagyon alábecsülnénk a teljesítményét :)
szóval a 80-as drágább?
HE?
Keresek dt-tzr-tdr-be való öninditót, nekem a mágnes tört szét benne, olyan is jo lenne ami le van égve viszont a mágnesek jók, sajna ezt hozta a válság:)
U.i.: beszámítok LC125-öt.
Izé, felesleges elvinni, mert akkor azt mondanák, hogy a tied szar.
- alkatrészek amik még vannak :
lendkerék (3500 ft)
főtengely hajtókarral (4000 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (2000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)
+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !
+ postázni tudom
+ képeket is tudok küldeni
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
(Lejjebb vettem az árakat hátha több érdeklődő lesz) :)
Előfeszíteni nem szabad a kuplungot, kell holtjátéknak lenni. A nyomórúd az kopik, főleg ha előfeszítetted.
Bár őszintén szólva, ha egyszer nem érzed a változást, akkor nem tudom mihez viszonyítassz majd. Persze ha totál keveset vagy totál sokat kap, akkor nyélre befullad, azt azért észrevenni.
Hogy hívják a srácot, mert valamit tud :)
Ráadásul pont ezek az Yz-k szoktak annyira leéltek lenni, hogy még a 17-el sem biztos, hogy nagyon alábecsülnénk a teljesítményét :)
Egyébként tán az meg überalles legerősebb gyári 35 körül van.