Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én jókat nevetek ezeken. Mást már nem tudok.
Az itten a baj, hogy mindenki akkora elvárással áll a kisDT előtt, h hihetetlen. Azt szeretné a legtöbb dt tulaj, h a kis 25ös megegye az ugyanakkora YZket meg EXCket, vagy legalább tudja tartani velük a versenyt. De aztán van aki belátja, van aki holtig bizonygatja. Így ez egy felesleges vita. 1éve irkálok ide, de havonta legalább 1szer előjön ez a 27lovas ménes. Aki 27nek hiszi, annak bőven elég ez a motor, nem fogja kinőni...
köszi
A morini baromi kő lendkerékkel 27Le lehetett újkorában, annyi a katalógusadata. Pedig a nagy lendtömeg miatt alacsony fokozatokban, amikor gyorsan tudna szaladni a fordulat nem érezni úgy rajta az erőt. Node ment vele a győri 27Le-s KMX-es csávó is :)
Persze nyilván ez 2x olyan széles sávban tudja az erőt, mint a kmx. Csak az a gond, hogy az még csak akkorát sem :)
Mondjuk a csávó elég ügyesen motorozgat.
képet mutatnál?
Hali
egy olyan kérdésem lenne , hogy 2000. évj. dt hez van valami infótok, hogy mekkora izzót bír el a világítótekercse ? vettem fejidomot ahhoz sima 35/35 W-os izzó van , ha egy 55/60W-os h4 et teszek bele , az nem-e égeti le a tekercsemet ?a hátsó lápma ledes , szal az nem sokat eszik.
várom a tippeket :)
Üdv.
mi számít neked olcsónak ?
én 6990 ért vettem múlt héten fasza ujj fejidomot.
Valaki nem tud olcsóért fejidomot?
Ezt a legkönnyebb.
Á nem is folytatom.....okos enged.
Vedd le! Nem kell az rá
mi a véleményetek arrol hogy a karcos műanyagot megpolíroztatni? első hátsó sárvédőt szeretném mert kapott az egykeróbol és csufitja a látképet :D
esélytelen vagy :D még ha afull slickeket teszem rá akkor sem érsz utol... :D xd
földön, vízen, levegőben
Hm, erre még nem is gondoltam...
Nekem a 650esen csak 12,8... akkor a dété begyaláz a szántáson?
hát az enyém az ránézésre 32,5le ezt onnan állapítottam meg hogy a hátsólhorizontálisdezontátorvisszacsapószelepének az átmérője 13,2mm. Jó számolgatást
Nekem a DT forgalmiba 11 kW van írva. Ha valaki kérdezi, hogy milyen erős a moci, akkor ennyit is mondok. Pedig fojtások nélkül huszon egy-két ló meg van úgy tudom. De nem szeretek nagyszájúskodni az adatokkal. Nem érzem magam előrébb, ha azt mondom, hogy 130-at megy, és egy ténylegesen 130-cal menő motor beelőz...
Apropó... fojtatlan DT125R hány lovas?
27ló...hehe Megnéznék azért egy fojtatlan kipeckelt détét mondjuk egy MAMI tesztpadon...
Vagy egyszerűbben, ülj fel egy 27Le-s KTMre/Yamahara/Hondára..tökmindegy, majd ülj fel egy jól beállított, fojtatlan DTre. Ha akkor sem veszel észre különbséget, akkor mindegy is...
Örök vita ez a lóerők harca....
igen ez nem dt ez ktm blokk csak a dtr blokkon alapszik. am én dt vel vizsgáztam a1ből és teljesen más a 2 motor a dt ehhez képest rohadt lusta és az enyémen sem 13x55ös áttétel van.
Hát figy, ha a ktm is úgy 27Le, ahogy szerinted a Dt, akkor végülis mindegy :)
de, legalább is én így csináltam és nem volt bonyolult
És hol van itt a kalapács? Amúgy nem egyszerűbb előbb a csavarokat kiszedni, majd benyomni a dugót és kiszedni a biztosítót és szépen felengedni?
Mivel a fém kupaknak a tartóját már kiszedte és már csak a csavarok tarták bent. És amikor kicsavarja a csavarokat, a telo kicsit tágul és már lövi is ki a kupakot.


Szerintetek mennyit érhet a DT-m? Nyáron lett új a bele, láncszett, kormány.
"5 kilos kalapácsot ráa telo tetejére...nyomnmi is lefelé. te meg kicsvarod a 2 csavart ami fogja a telót" ez a kalapácsos dolog nekem nem tiszta