Jól levan kopva az a lánckerék Hát nézd meg, veszteni nem fogsz vele, ha a korábban sorolt dolgok rendben vannak rajta, akkor jó vétel, de mindenképpen számold, hogy költeni kell rá.
Volt már ilyen is "párszor"... Eldöntöttem előre, hogy reggel 8-9 fele indulok motorozni. Hát 9-kor feltápászkodtam, kimentem a garázsba, majd délután 2-3 fele megint felkeltem. Persze akkor sem erdőzni mentem, ahogy eredeti tervem volt... csak egy kis óvatos kerülés aszfalton, meg könnyű földúton.
Na meg mikor felemeltem Simsonon a bal lábam, hogy beindítsam a motort, és azzal a lendülettel majdnem fel is borultam... Inkább maradtam itthon a picsámon.
Nem akarok papír nélkülit venni ezért nem is mondok árat!Am meg nem tudom hogy mozognak a ktm-ek!Egy dt szeretnék ami papiros!Nekem közútra is kéne,itt meg nagyon köcsögök a rendőrök és lebuknék!Én meg már annyit szívtam ilyenek miatt!Inkább 2évente vizsgáztatom meg fizetek egy kicsit több biztosítást!
és én mult tél végén cseréltem benne dugót gyürüt, henger honolva lett, és most eddig is sajnos nagyon kevésszer tuttam elővenni mert sosincs időm motorozni mindig van vmi suli meló vagy vmi. És hogy most fel lett újítva marha sokat el fog menni ez tuti. NEM üzemórás versenygép:D de azér tudja szedni a lábát
nem mentem vele közútra. Amugy ilyen állapotú gépet főleg kötömöt nem kapsz ennyiért ez biztos. csak nézz körül. ami meg a hirdetésbe le van irva az mind 1-az 1ig ki lett benne cserélve.
Amugy árilag te mennyire gondoltál?
Tudtommal a henger van máshogy "rajzolva", de mivel ezek rendszámosan jöttek ki, így 15 lóerő volt gyárilag, fojtások kivétele után elvileg 27 lóerő lehet. Jó sok ezer kilométert el lehet menni ezzel is
Ha nem fontos a papír, akkor szentcars ktm-jét tudom ajánlani! Az alatt komolyabb futómű és fékek vannak mint a dt alatt, viszont a blokkja gyárilag a DTR blokkja, így alkatrész van hozzá.
Felhívtam látni nem láttam,és azt mondja motorikusan jó!De a karbibol hiányzik a levegő meg az alapjárati csavar!Mikuni 28-as!Ez akkor beindul szerinted?Szerintem nem!Ő azt mondja hogy megy csak hörög én meg azt mondom hogy hörög de nem megy!
heló!
ha nem minden képp papiros gépet akarsz, de dt-t, akkor akár megveheted a ktm em is az is dt blokkos és még jobban is megy mint a dt
250be viheted http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Ezt úgy nézd, hogy át kell iratni, az 30 ezer, plusz még néhány tízezer, hogy átmenjen műszakin. Ha csak ennyi. Ha meg lóg a bele, akkor az sok tízezer. Ha nincs motorikus/elektronikus baja, és nem görbe a váza, akkor jó vétel.
sziasztok, megnéztem azt a kis dobozt(relé)ami az indexhez tartozik,de nem látni rajta rendellenességet! Egy ilyen mennyibe kerül,vagy hol lehet vásárolni?! (mert ugye az indexem nem villog..csak világít) a hang is folyamatos amit kiad a relénél! Más megoldás lehet? vagy új kell?
Na meg mikor felemeltem Simsonon a bal lábam, hogy beindítsam a motort, és azzal a lendülettel majdnem fel is borultam... Inkább maradtam itthon a picsámon.
Amugy árilag te mennyire gondoltál?
Remélem ebben a szép időben sokat motoroztatok?! -helyettem is.
ha nem minden képp papiros gépet akarsz, de dt-t, akkor akár megveheted a ktm em is az is dt blokkos és még jobban is megy mint a dt
250be viheted
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...