Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Bontásra szánt, vagy leélt DT-t, vagy vmilyen motort vennék, ha van valakinek írjon, akár itt, akár a profilomban látható elérhetőségemre! Van KP-m, ha olyan megegyezünk! Üdv; Zoli
a hykomolt, nem javaslom, mert kinyírja a kuplungját, és hidegen a váltó is beton kemény tőle. Én mint már sokszor leírtam ,és egyesk szerint baromság ,de én automata váltó olajjal megyek, ha értesz egy picit is az autók automata váltójához, és tudod mi történik a dt blokkjában, akkor érthető ,hogy miért használom. egyébként olyan motorkerékpár motorolaj is jó bele ami olyan mkp. ba valaó, ahol mindent egy olaj ken /váltó-kuplung-főtengely-vezérlés-dugattyú/.

főtengelyt érdemes felújítattni, a Tábori tuning- ot javaslom, 1-2 hét és 15.000 ft
Fordítsd meg a bovdent, házzal együtt...
Elvileg egyik oldalt van egy kicsúszás-határoló....na annak felül kell lennie...
Takarítsd ki a karbiját...
Szívató dugulása lehet...
És azért indul másnap könnyen, mert még ott a nyál a forgattyúsházban...
1 hét alatt kiszárad...
Azért szerintem az jobb mint a motorozás
Sziasztok! DT 80 LCII-be milyen olajat vegyek a váltóba? Jó bele a MOL Hykomol K? A német nyelvű doksiban SAE 10 W 30 van. Ez sima motorolaj? Régen az ETZ-be Hykomolt raktam, mert nedves kuplungja van ugye. Másik gondom az, hogy a kuplung már nagyon fennt fog, szerintem a kopólamellák kikoptak. Lehet más oka is ennek? Utoljára volna még valami. :) A főtengely halhatóan kezd kopogni. Az alsó tűgörgőre gyanakszom. Levettem a lendkerék felől a burkolatot, megrángattam, de semmi kotty. Kézzel forgatva a holtpontoknál halható a katt. Télen szeretném szétkapni a blokkot. A főtengelye milyen minőségű a DT-nek, érdemes komplett felújítani vagy csak alsó csapszeg tűgörgő? Köszi előre is motoros mesterek!
Nekem személy szerint a holnapi napom szerintem úgy kiüt, hogy este már nem fogok semmit sem aktívkodni... majd vasárnap este, bár akkor sem a haverok és az ivászat lesz központban. Sőt még csak nem is a motorozás. Inkább az élet más örömeit helyezem előtérbe...
én kérek elnézést..! é majd csak holnap kocsma haverokkal/csajokkal!
Kocsma, disco, stb a jellemző ilyenkor. Én is kirajtolok nemsokára valamerre. Csak hülye ötlet volt káposztás kajára becsapatni 2 nagy bögre kakaót... Most még nem merek elmenni itthonról...
Igen-igen! :)
Péntek este - kocsma/disco
kivan halva a fórum?mi történt?
No igen Vinkó kolega volt az :)
Régi nagyon. Ha már üzemórásat akarsz venni, akkor a helyedben vagy RMX-et vagy CRM-et vennék. Mindkettő enduro inkább, és használhatóbbak mint a yézé...
Mennyit szánsz rá?
YAMAHA DT 80 ALKATRÉSZEK ELADÓK !

- alkatrészek amik még vannak :

lendkerék (3500 ft)
főtengely hajtókarral (4000 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (2000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8000 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2000 ft)

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

+ képeket is tudok küldeni

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu

(Lejjebb vettem az árakat hátha több érdeklődő lesz) :)
üzemórásat akarsz?
Hali,ittvagyok újra

88-as Yz-vel érdemes foglalkozni? 125-ös
ill. kb mennyit érnek?

Kösz előre is
Ha jól tudom a 80as DT-nek tekercsről megy a gyújtása, nem akkuról.
Érdekel-e valakit Yamaha Dt-hez gyújtás alaplap+ lendkerék.Ha igen itt a link: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ha ezt az árat sokallod mond meg mennyit érne meg neked.
Fórumra nem járok, itt tudsz elérni---- e-mail/msn: tobalin13@hotmail.com
Oké.Nem azért írtam.
Lehet, 80as Dt-ről nem sok fogalmam van, én a saját tapasztalatom írtam le
Üdv.De ha van töltése rendesen akkor mindegy hogy milyen az aksija.Lemerült aksival is kell indulnia a motornak pöcc-re.
Az akksid milyen állapotban van? Nekem mióta haldoklik az akksim, egyre nehezebben indul, főleg ha több napja áll és le van már merülve. Ha megyek vele 20-30 percet, akkor faszán feltölti, még másnap is jó, aztán egyre gyengül, és megint nehéz beindítani. Mikor megvettem (lassan 1 éve) akkor még több hetet bírt az akksija, akkor mindig könnyen indult.
hello!

lenne egy tiszteletteljes kérésem, kérdésem... van egy yamaha dt 80 lc 2-m, és az utóbbi 1-2 hétben csinál néha olyat h baromi nehezen indul. Rúgásra sehogy, tolásra meg nyögvenyelősen, pöffen 1-2-t és megáll...kb 20 perc tologatás után ok...
Viszont ha egyszer beindul, ok. És másnap reggel is pöcc-röff megy...tipp, h mi lehet a gond?
üdv: balázs
alul, ahova belemegy a bowden vége, rakj egy kis rudat a helyére, akkor nem tud annyira belemenni. de jobb lenne ha a bowden külső házából szednél le valamennyit.