Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyira nem nyúlok bele, akkor megy valaki felszereltebb, és hozzáértőbb valakihez. De köszi a tippet!
ja, és íves reteszt nálam lehet venni ha kopott, rossz lenne
ez tetszett
szerintem erőltetsd a lendkeréklehúzó beszerzés témát...
Egyik sincs sajna. Benzincsappal én is szenvedek..tömités. Amúgy tavaly ilyen tájon Bodajkról vettem a DT-met.
Koppra betekerve sem igazán jó.
Igen, a járatokat ellenőriztem. Kompresszorral fújattam, ill. rézszállal átmentem mindegyiken. Ezért kezd már kiakasztani... Ááá de attól, hogy japán még nem pofázhat vissza, és erre ő is rá fog jönni.
De ma már sikereket értem el, szóval nem nyúlok hozzá, mert csak rosszabb lesz. Holnapig olvasgatok neten, próbálok informálódni. Aztán újult erővel nekizuhanok megint...
Köszi a tippeket, próbálkozom majd. Esetleg még valami jó tanács -így látatlanban-, amire figyeljek oda?
helló!
aha emlékszem rátok Nem sok dt-t látok erre felé.
Neked nincs othol egy alkatrész sem a felsoroltak közül?
Erre van a nálad nem működő keverék-csavar. Alapjárati rendszer. Ha légszűrő felől van a csavar, akkor befele kell tekerni, hogy dúsabb legyen(kevesebb levegőt enged át). Ha nem reagál, akkor nézd meg a csavar alatt mi van, nem-e sérült a menet és nem lehet betekerni a csavart, vagy a rugó túl hosszú, ha van benne és megütközik, amint össze van nyomva teljesen. Próbáld meg, hogy rugó nélkül mennyire lehet betekerni. MÁS: Alapjárati fúvókát és azt a kis járatot, ami a fúvóka felett(a motor tankja felé) van ellenőrizni. Ami a levegő útjába vezet.
Van egy állandó (körülményektől persze változó, pl hőmérséklet) benzin-levegő arány, amivel jól üzemel a motor. Ha több levegőt adsz neki, akkor felborul az arány, adni kell még kaját neki. De nem biztos, hogy egészséges kiszedegetni dolgokat a légszűrőből, elvégre az a legfontosabb dolgok egyike, amitől tartós egy motor.
Nem felújított. Illetve ezt 100%-ra nem mondom, mert semmi sem lehetetlen. De egy az, hogy túl új még. Na meg nézegette motorostalálkozón egy-két emberke, volt köztük kereskedő, szerelő is. Ők is elég eredetinek állapították meg. Remélem nem nagyon b.szták át a fejem vele...
Igen, közben rájöttem, hogy Simson karbinál is van sok variáció.
Közben szétszedtem a karbit újra. Fúvókákat kifújkáltam, vékony rézszállal is takarítottam. Kiszedtem a tűszelepet is, meg azt is, amiben a főfúvóka van. Feltűnt, hogy korábbi figyelmetlenségem miatt valószínűleg kicsit csámpássá tettem az úszót. Nem ért hozzá semmihez, tehát nem ennek felragadása okozta a gondod. De azért mégis kiigazítottam. Legalább még ötször áfújkáltam mindent, stb. Minden járatot megnéztem, hogy honnan hova megy, mi lehet a szerepe, stb.
Szóval összeraktam a gépet. Indulni viszonylag könnyen indul. Menetteljesítménye elég jó, megy szépen. Viszont kb. 2000-2500-as fordulat alá nem tudom vinni az alapjáratot. Ekkora fordulaton se marad meg, csak 10-20 mp-ig. Aztán mikor esik le a fordulat, olyankor húzok gázt, akkor él tovább. Menni lehet vele jól, nem fullad, nem hörög. Csak alapjáraton elszegényedik a keverék. Gyertyája viszonylag szépen kiégett.
Szóval lényegében már "csak" annyi a bajom, hogy alapjáraton több üzemanyagot / kevesebb levegőt kellene adni a szerkezetnek. Esetleg az alapjárati rendszerben lenne még mindig valami dzsuva?
Én még nyáron láttalak téged szerintem bodajkon valami presszo elött, vagy kocsma elött. 2 DT vel voltunk, az egyik fehér volt.
Érintetlen gyári, vagy kicserélt?:)
Ugye nagyon nem mindegy...
szerintem fojtóelem, kell neki ugye a fojtás, illetve, mivel a végén van egy "rúd" keresztben, ha valamit beszív nem esik bele. Nekem nem ilyen motorom van, nekem kívülre raktak ilyet, nem tud bele esni semmi, és úgy vezették, hogy víz sem érheti. (kivéve ha mélybúvárkodni támad kedvem vele)
Ezért nem fogok többé drága járművet venni, ugyanolyan sz.r, mint bármelyik. A patika állapot igaz is (volt?) rá. Legtöbben azt hiszik, hogy új. A blokk összes gyári csavarja érintetlen volt. Ezért nem is értem, hogy miért szórakozik? Ha csak egyszerű dugulás lett volna, akkor kipucolom, és jó. De nem... Kezd kicsit kiakasztani. Feláldoztam 2 Simsonomat, egy egész nyári szünetemet, meg még jó pár hétvégémet, oszt' szenvedek a műhelyben, ahelyett, hogy motoroznék...
Szevasztok
dt 80 lc1 hez keresek úszótűt,benzincsapot és láncfeszítőt.Ha valakinek van fölösbe valamilye lécci irjon a többit megbeszéljük
Csak azok az alkatrészek vannak, amik a listában szerepelnek. Kerekem az van, ha érdekel, emailban folytassuk a beszélgetést. szdani91@citromail.hu
Ha leszedem a kpiuról a rozsdát csiszolással, hány nap után jön vissza?
Nem az esőn tartanám a kiput..:)
Nem akarok veled bunkó lenni, Isten ments, de a múltkor egy kicsit magasztaltad a Dt-d, hogy micsoda patika.
Nem régóta van meg neked, ha jól tudom, és olcsó sem volt.Már is baja van?
merre laksz ? himba rendszered nincs véletlenül? bowdent tegnap vettem kerék érdekelne mert küllök elpusztultak és még talán 1-2 idom kéne
Karbikról igen hiányos az elméleti tudásom. El tudnád nekem mondani, hogy mi célt szolgál a féklevegő?
Többféle konfigurációban működhet a féklevegője. Az úgy jó gyárilag, nem esett ki.
Küldtem képeket, az adatlapodon taláható címre.
Magyarázd el légyszives, hogy hogy meg miért! Köszönöm előre is!
Még mindig 2004-es évjáratú DT 125 R...
A karburátorban a légszűrő felől nézve van 3 furat. Na abból nekem kettő "be van tömve", azaz van benne 1-1 golyó szerűség. Az egyikben viszont semmi sincs. Ez jó így? Nem lehet, hogy honnan esett ki valami?