Koppra betekerve sem igazán jó.
Igen, a járatokat ellenőriztem. Kompresszorral fújattam, ill. rézszállal átmentem mindegyiken. Ezért kezd már kiakasztani... Ááá de attól, hogy japán még nem pofázhat vissza, és erre ő is rá fog jönni.
De ma már sikereket értem el, szóval nem nyúlok hozzá, mert csak rosszabb lesz. Holnapig olvasgatok neten, próbálok informálódni. Aztán újult erővel nekizuhanok megint...
Köszi a tippeket, próbálkozom majd. Esetleg még valami jó tanács -így látatlanban-, amire figyeljek oda?
Erre van a nálad nem működő keverék-csavar. Alapjárati rendszer. Ha légszűrő felől van a csavar, akkor befele kell tekerni, hogy dúsabb legyen(kevesebb levegőt enged át). Ha nem reagál, akkor nézd meg a csavar alatt mi van, nem-e sérült a menet és nem lehet betekerni a csavart, vagy a rugó túl hosszú, ha van benne és megütközik, amint össze van nyomva teljesen. Próbáld meg, hogy rugó nélkül mennyire lehet betekerni. MÁS: Alapjárati fúvókát és azt a kis járatot, ami a fúvóka felett(a motor tankja felé) van ellenőrizni. Ami a levegő útjába vezet.
Van egy állandó (körülményektől persze változó, pl hőmérséklet) benzin-levegő arány, amivel jól üzemel a motor. Ha több levegőt adsz neki, akkor felborul az arány, adni kell még kaját neki. De nem biztos, hogy egészséges kiszedegetni dolgokat a légszűrőből, elvégre az a legfontosabb dolgok egyike, amitől tartós egy motor.
Nem felújított. Illetve ezt 100%-ra nem mondom, mert semmi sem lehetetlen. De egy az, hogy túl új még. Na meg nézegette motorostalálkozón egy-két emberke, volt köztük kereskedő, szerelő is. Ők is elég eredetinek állapították meg. Remélem nem nagyon b.szták át a fejem vele...
Igen, közben rájöttem, hogy Simson karbinál is van sok variáció.
Közben szétszedtem a karbit újra. Fúvókákat kifújkáltam, vékony rézszállal is takarítottam. Kiszedtem a tűszelepet is, meg azt is, amiben a főfúvóka van. Feltűnt, hogy korábbi figyelmetlenségem miatt valószínűleg kicsit csámpássá tettem az úszót. Nem ért hozzá semmihez, tehát nem ennek felragadása okozta a gondod. De azért mégis kiigazítottam. Legalább még ötször áfújkáltam mindent, stb. Minden járatot megnéztem, hogy honnan hova megy, mi lehet a szerepe, stb.
Szóval összeraktam a gépet. Indulni viszonylag könnyen indul. Menetteljesítménye elég jó, megy szépen. Viszont kb. 2000-2500-as fordulat alá nem tudom vinni az alapjáratot. Ekkora fordulaton se marad meg, csak 10-20 mp-ig. Aztán mikor esik le a fordulat, olyankor húzok gázt, akkor él tovább. Menni lehet vele jól, nem fullad, nem hörög. Csak alapjáraton elszegényedik a keverék. Gyertyája viszonylag szépen kiégett.
Szóval lényegében már "csak" annyi a bajom, hogy alapjáraton több üzemanyagot / kevesebb levegőt kellene adni a szerkezetnek. Esetleg az alapjárati rendszerben lenne még mindig valami dzsuva?
szerintem fojtóelem, kell neki ugye a fojtás, illetve, mivel a végén van egy "rúd" keresztben, ha valamit beszív nem esik bele. Nekem nem ilyen motorom van, nekem kívülre raktak ilyet, nem tud bele esni semmi, és úgy vezették, hogy víz sem érheti. (kivéve ha mélybúvárkodni támad kedvem vele)
Ezért nem fogok többé drága járművet venni, ugyanolyan sz.r, mint bármelyik. A patika állapot igaz is (volt?) rá. Legtöbben azt hiszik, hogy új. A blokk összes gyári csavarja érintetlen volt. Ezért nem is értem, hogy miért szórakozik? Ha csak egyszerű dugulás lett volna, akkor kipucolom, és jó. De nem... Kezd kicsit kiakasztani. Feláldoztam 2 Simsonomat, egy egész nyári szünetemet, meg még jó pár hétvégémet, oszt' szenvedek a műhelyben, ahelyett, hogy motoroznék...
Nem akarok veled bunkó lenni, Isten ments, de a múltkor egy kicsit magasztaltad a Dt-d, hogy micsoda patika.
Nem régóta van meg neked, ha jól tudom, és olcsó sem volt.Már is baja van?
Még mindig 2004-es évjáratú DT 125 R...
A karburátorban a légszűrő felől nézve van 3 furat. Na abból nekem kettő "be van tömve", azaz van benne 1-1 golyó szerűség. Az egyikben viszont semmi sincs. Ez jó így? Nem lehet, hogy honnan esett ki valami?
Igen, a járatokat ellenőriztem. Kompresszorral fújattam, ill. rézszállal átmentem mindegyiken. Ezért kezd már kiakasztani... Ááá de attól, hogy japán még nem pofázhat vissza, és erre ő is rá fog jönni.
De ma már sikereket értem el, szóval nem nyúlok hozzá, mert csak rosszabb lesz. Holnapig olvasgatok neten, próbálok informálódni. Aztán újult erővel nekizuhanok megint...
Köszi a tippeket, próbálkozom majd. Esetleg még valami jó tanács -így látatlanban-, amire figyeljek oda?
aha emlékszem rátok Nem sok dt-t látok erre felé.
Neked nincs othol egy alkatrész sem a felsoroltak közül?
Közben szétszedtem a karbit újra. Fúvókákat kifújkáltam, vékony rézszállal is takarítottam. Kiszedtem a tűszelepet is, meg azt is, amiben a főfúvóka van. Feltűnt, hogy korábbi figyelmetlenségem miatt valószínűleg kicsit csámpássá tettem az úszót. Nem ért hozzá semmihez, tehát nem ennek felragadása okozta a gondod. De azért mégis kiigazítottam. Legalább még ötször áfújkáltam mindent, stb. Minden járatot megnéztem, hogy honnan hova megy, mi lehet a szerepe, stb.
Szóval összeraktam a gépet. Indulni viszonylag könnyen indul. Menetteljesítménye elég jó, megy szépen. Viszont kb. 2000-2500-as fordulat alá nem tudom vinni az alapjáratot. Ekkora fordulaton se marad meg, csak 10-20 mp-ig. Aztán mikor esik le a fordulat, olyankor húzok gázt, akkor él tovább. Menni lehet vele jól, nem fullad, nem hörög. Csak alapjáraton elszegényedik a keverék. Gyertyája viszonylag szépen kiégett.
Szóval lényegében már "csak" annyi a bajom, hogy alapjáraton több üzemanyagot / kevesebb levegőt kellene adni a szerkezetnek. Esetleg az alapjárati rendszerben lenne még mindig valami dzsuva?
Ugye nagyon nem mindegy...
dt 80 lc1 hez keresek úszótűt,benzincsapot és láncfeszítőt.Ha valakinek van fölösbe valamilye lécci irjon a többit megbeszéljük
Nem az esőn tartanám a kiput..:)
Nem régóta van meg neked, ha jól tudom, és olcsó sem volt.Már is baja van?
A karburátorban a légszűrő felől nézve van 3 furat. Na abból nekem kettő "be van tömve", azaz van benne 1-1 golyó szerűség. Az egyikben viszont semmi sincs. Ez jó így? Nem lehet, hogy honnan esett ki valami?