Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali

A képen a 25ös alkatrésznek (ami egy gumi cső) konkrétan mi a szerepe?
Másik, hogy milyen szívászaj csökkentők vannak a dt-ben?
akkor is kell álitgatni ha télen nyáron ugyan ugy megy?nekem semmit nem változik legyen akármien idö .Kuplungal szopok inkább mert az ujnak az állitoja 1cm rel közelebb van a pöcökhöz amibe be kell akasztani és ha bele huzom a kuplung is kinyomva lessz.vajon a pöcköt ami a hengertalpon van közelebb tegyem?
Akkor nekem érdemes lenne a 115 ös főfuvitól nagyobbat tenni? Meg hozzá állítani a karbit?
Én meg dolgozom szombaton is...
Uh most sem kell motorozni, tököm az audiba...
Elmondom, ha mostani időjárásra bekarburálod, attól még a -20-ban simán megakad.....
Nem azt mondtam, hogy nem kell!
Hanem azt, hogy 15 fok különbségig nem!
Igen...Már nem mindegy, hogy napközben, vagy reggel használja a felhasználó...
Én ezért inkább fölékarburálok mindíg, hogy 9-10ooo Rpm-nél ledaráljon...
Utána már úgy sem megy, csak nyúlik...

De nem én lovagolok a témán...
Pedig télre ha bekarburálod, akkor úgy fog hasítani a nyári 30 fokhoz képest, hogy öröm vele menni. Csak kicsit hideg van rajt :)
Gi, szerintem inkább használatfüggő ez... aki nem hajtja az nem fogja észrevenni, amikor városba nincs kedvem gyorsan menni 6.ban 50-el megyek akkor mindig ugyanolyannak érzem ha kezdem kormolni, és azután hogy már okádja a füstöt sokkal másabb, hülye példa mert ennek lehet más oka is de a lényeg hogy aki nem hajtja az nem fogja észrevenni. Én pl észrevettem hogy hideg lett és nem tetszik neki a hideg levegő.
a múlt vasárnapi túra termése
Akkor ezek szerint a víz befecskendezés, jelen esetben nem növelte a teljesítményt
faja, örülök
Nem látni bele, de ehhez nem tudom hogy jön elő az, hogy mennyire éles.
Egy Babetta is észreveszi, pedig az az éles szettől egészen távol áll, de tudom, ez itt nem jó, mert nem yamaha, vagyis nem minarelli. Szóval maradjunk annyiban ,hogy egy széria DT is bőven észreveszi. Elég csak az elmúlt nap történéseit észrevenni, akár más topikokban is. Eleve a téma miből következett (elárulom, hideg lett és akkor merült fel az egész, milyen érdekes...és mindenütt sírás van)
Azt is aláírom látatlanban, de 90%-ot adok rá hogy asszonyomnak totálisan ugyanolyan lenne télen nyáron egy széria dt. Egy kicsit hozzáértőbb embernek azonban nem.
Felesleges ezzel magadat hergelni.
Van aki nem veszi észre ha időjéréstól változik a motor, van akinek tök jó a DT-be a rekord2t/arol2t olaj, van akinek jó az ambika dugó is megteszi.
Én elfogadom és simán eltudom képzelni, hogy neki jó.
De ne azt mondja, hogy márpedig semmivel sem jobb a fullszint olaj, semmivel sem jobb egy wössner dugó és hogy márpedig nem változik a motor se télen se nyáron.
Sőt tudod mit, mondok jobbat.
Én sem érzem elég jól a dolgokat. Sokkal jobban szeretek úgy beállítani, hogy megy más próbaköröket, elmondja a tapasztalatokat én meg az alapján állítom. :) Én érzem ha szar, de könnyedén eltévedek benne. Na persze itt nem a folytatlan dt élességű motorokról van szó.
De amúgy majd most a téli napokon rakok bele gyapotot, mert igy uton hangos, egy picit, meg nem tom...jobban tetszett gyapottal. :D
Hát most meg Békéscsabán leszek. :)
hát ez az,én még eddig mindíg penge élen táncoltam!
Hát neked kell eldönteni, mert mindig lesz olyan akinek nem lesz szerencséje. Pénztárca meg bátorságfüggő!
Tyí bámmeg
akkor azt mondod próbáljak meg egy papír nélkülit?
szép,meg úgy látom egyben van,de újabbat szeretnék!
Hát..azt hittem több és értelmes kép lesz.
csak kényelmesebb egy önindítós!Am mék évjárattól önindítósak?Azt tudom hogy a svájci import az általában mind az!
HÁt attól nem is fog. De amugy nekem nagyon meg volt tömve gyárilag. Ha nem akarod annyira hangosra, akkor szerintem szerezzél gyapotot és szedd ki a régit azt rakj bele újat csak kevesebbet.
Képek folyamatban....
Amúgy nekem a tompító vége át volt alakítva. A tompítóval párhuzamosan volt ráhegesztve egy kb 5cm kis cső szerű cucc. azt tövig levágtam, de nem változott a hangja semmit.
Reméyntelen...