Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello!

használd az internetet!

magyar:

www.motor.hu
www.hasznaltauto.hu (motorkerékpár)
www.sportmotor.hu

külföld:
(motorrader,m
otocykle)
www.otomoto.pl
www.mobile.de
www.autoscout24.de



ezekből TE IS megtudhatod,h kb mennyibe kerül.

üdv
Gyárilag olyan,de a sufnyiba megtudol csinálni mindent.Légy rugalmas.Csak úgy ahogy szoktunk.2fröccs között meg csináljuk.Mi Borsodiak meg oldunk mindent!
csövi! tud valaki olyan oldalt, ahol régi dt-hez van robbantott rajz v vmi hasonló? esetleg ha van vkinek küldjön legyen szives a buborek44@freemail.hu-ra
Sziasztok!
Egy kis segítsédre lenne szükségem,Yamaha wr 400-ast szeretnék venni (2000-2001)körülit nem tudjátok h kb milyen árba vannak?
Előre is KÖSZI
Bocs a kérdésért de a forgatyús házban a csapágyház rögzitő csavaros vagy valami állat barmolta már ?
Oksa koszi a segicséget...Megprobaljuk osszerakni a cucot...
A blokkba tökéletsen jo a 4ütemü motorolaj,csak jó minőségüt vegyél bele!Nehogy a külön olajzoba tegyed mert akkor a vége a mocidnak... Ha gondolod kérdezz meg mást,ö is azt fogja mondani hogy a blokkba franko a 4ütemü motorolaj 15w40...ennél többet nem tudok segiteni..
Jó, de a Dt 2T nem baj ha 4T-s motorolajat teszek bele?
Szia!

Csak azóta fog állandóan, amióta betét csere történt?
Ha igen, a probléma oka szerintem az, hogy az elkopott betéttel beljebb dolgozott a munkahenger és most az új betét vastagabb, azaz kapásból rányomja a féktárcsára. (Csoda hogy rá bírtad csukni)
A következőt csinálnám:
A hátsó fékeden felnyitod a féknyerget, úgyan úgy mint amikor betétet cseréltetek benne.
Vedd ki a henger elől a betétet és nyomd beljebb.
Majd tedd vissza betétet és rakd össze.
Remélhetőleg megoldódik a probléma.

Dévid
Nagyon egyszerű Valoszinüleg ha van egy kis angol tudásod,és ha tudsz következtetni akkor a LC az a vízhütéses változat (Liquid Cooled) , a másikat nem mondom mert valoszinü ebböl következik annak milyen hűtése lehet A blokkba meg tegyél simán 15w-40es 4 ütemü motorolajat,de valami jobb minőségüt ne ratyit...
Sziasztok.

Mi a különbség a YAMAHA DT80 és a DT80LC között?

Elméletileg holnap jön meg a motoromhoz a javított alkatrész,meg az új dugó. Hétvégén kész is lenne, csak nem tudom milyen olajat rakjak bele DT80 90-es évjáratú.

Remélem tudtok segíteni.

Előre is köszönöm....
Amúgy szasztok!
Minő meglepetés a gépemmel már megint baj van! Most a fényszóró ízója gondolt egyet és szét zárlatolta magát. Szóval csak ízót kéne cserélni de itt a van az én gondom. Eredeti ízót eddig csak yamaha boltban találtam 2500 ft-ért ANNO. Azonban ez a bolt mára már megszünt és egyéb villamosági boltban nem találtam ilyan ízót. Na szóval azt tervezem hogy megpróbálok más motor ízóját és foglalatját beszerelni a búrába pl. simson-ét. Szerintetek lehtséges az ilyen szerv átültetés?
Ha cseréltetek fékbetétet akkor esetleg nem kéne állítani a féken? A régi kopott betéttel gondolom jobban felvolt spanolva a rendszer és most az új vastagabb betéttel már szorul. Ha dobféked van akkor ez könnyen orvosolható, ha meg tárcsa akkor nem tom - ahoz nem értek - de biztos meg van annak is a módja.
Sziasztok!
Hogyan tudnék 50-es ként használnált125-ös Dt- t forgalomba helyezni?
A papírjai nincsenek meg!
Köszi a segítséget előre is
Hali segicség kéne... a hatso fékem álandoan fog hasznalat kozben... pedig csereltunk betetet is...szerintem szétkéne szedni az egesz feket... valaki tud kuldeni egy képeket meg vélemenyekethogy mit csinaljak...akarmi jo! koszi!
Sziasztok!

Kellene a gépembe pár alkatrész, honnan célszerű(lehetséges) megrendelni/megvenni?
Yamaha DT 125R 1996-os

- Levegőszűrő
- Karbiba tűszelep
- Olajszivattyú zárófedele alá tömítés.

Köszi

Dévid
Sziasztok!
Tudom, hogy nem DT, de a blokkjuk ugyanaz.
Nekem egy "89-es RD 80-asom van. Az lenne a kérdésem, hogy milyen gyertyát (pontos számmal) ajánlotok bele, és milyen elektródahézaggal?
Esetleg valahonnan letölthető RD "service manual"-t nem tud valaki?
Amúgy nem kell megrökönyödni a motorom látványától, először én is rondának tartottam, de most már ott tartok, hogy annyira ronda, hogy már szép. :D Megkapja az új (mellesleg ballonosabb) gumikat, és hátra új felnit, mert valami ménkü nagy nyolcas van benne, és alacsony sebességnél rázza a gépet (80-90 felett már nem érezni:D). Szerintem hasonlít az XJ sorozatra. Egyébként valami NSZK "kisipari" extra ez az idom, legalábbis a fejidomon található tábla alapján ott készült "86-ban (a motor "89-es). Eddig mindösszesen egyetlen képet sikerült a neten találnom ilyen burkolt RD-ről (harmadik kép).
Ej-ej Petyó már megint?
A víz a vízpumpa szimeringnél tud bemenni,elég az oldaldeknit levenni úgy hozzáférhető a tengely.
A fogaskereket kiveszed és kitolod a tengelyt,a házból pedig a szimeringet.A szimering egy vastagfalú kétajkú tipus a száma alapján bármelyik értelmes csapágyboltban tudsz venni,ne is mondjam,hogy olajcsere!
Jó munkát!
Hello!
Most szeretnék motort venni és egy 80-as dt-re gondoltam, láttam ma egy 93-as évjáratút. kívülről nagyon jó állapotban van.......22000 km van benne az sok vagy elég jó egy ennyi idős motortól?
köösz
van időm csinálgatni mert én is összetörtem...
markolat, kormányt, lábtartó : kapsz a rmcmotrnál meg minden jobb motorsboltban...

idomot meg vmelyik bontóbol tudsz összes motorbontó
jaja.. ott van a olajbetöltő felöli oldalon .. ott szokott vizet kapni a cucc...
vízpumpa? tehát azt ott ki tudom venni nagy szétszedés nélkül is.
és a szimeringel mit tudok csinálni?
megtörtem a moccot és idom,hűtő,lábtartók,markolat,kormány... de első idom kéne főleg! kösz
mikéne?