A problémám a következő: Ma voltam egy kb. 60 km-es túrán egy haverral, földút, terep, beton minden volt, kapott a motor rendesen. Hazafele úgy az utolsó kilóméternél halk pukkanást hallottam, megálltam és láttam hogy ömlik a fehér, habos -vizes- olaj a blokkból.. A motor máshonnan nem kaphatott vizet csak a hűtővíz folyhatott be, és ha jól sejtem a gyújtás oldali szimering nyomódott ki a forró vizes olaj nyomásától...
Kérdéseim: Mivel tudom itthon leszedni a lendkereket?
A szimeringnek vége lehet? Hol tudok venni ilyet? Én nem láttam még kibontva ott a dolgokat, azt sem tudom hogy néz ki.
Hol folyhat bele a hűtővíz, szét kell húzzam a blokkot ezért?
Előre is köszönöm a segítséget
Én ezt nem értem.. minek vettél egy 18-as kereket előre? Ha már megvetted, mindegy, csak azt nem értem, hogy hogy akarsz egy kisebb féktárcsához adaptert, amikor az eredeti az 240-es? Te meg azt mondod, hogy ezen 210-es van.. Lehet hogy 17-es a kerék, a tárcsa meg 310-es? Nem így akartad írni? Ha meg úgy van ahogy én mondom, akkor mennyiért vetted?
vettem egy 18as kereket előre a 125ös dt-be a tárcsa 210-es rajta, nem tudja valaki esetleg hogy mi a mérete az összekötő adapternek a fék és a teló között?
szeva !par napja vettem hasonlo gepet 96-at 230-ert volt hirdetve 212-ert hoztam el.Persze rendszam es minden nelkul,csupan egy adasvetelivel.Szerintem 250-ert barmikor elviszik ha annyira egyben van mint ahogy az a kepen is latszik.Jo vasart
10w30? Na de milyen? Turbodiesel, vagy sima motor olaj?
Komolyan: 10W30 -as 4t motorolaj?
Legjobb lenne, ha irna valaki arrol, hogy tenyleg mit ajanlanak bele, mert ettol tuti csuszhat a kuplung. Szerintem hig cucc kell bele, mert nekem 10W40 van benne es biz hidegen rendesen csuszik. Gondolom melegen joval folyosabb az olaj es ugy mar ok.
Szoval a kerdes jogos. Milyen olaj?
Sziasztok!
Volt egy kis balesetem pár hete... és a dtmen a hütővel gixxer van kormány,idomok,index,markolatok,lábtartók... Előztem és elém kanyarodott Én meg a mocc kocsi felett repültünk az oszlopnak... Na szóval tudnátok segíteni hogy neten hol lehetne alkatrészeket venni dthez?(2004es) kifejezetten idom kellene
Kösz mindenki!
Helló! nekem is csinált ilyet a dt-m! enyém is LC-s volt, én sokáig nem tudtam h mi a baja, 1szer elvittem 1ik ismerős szerelőhöz és ő mondta h az elektronika a szar benne( ami a tank alatt van a kis panel) azért fizettem 30ezret, de utánna 1 évig semmi baja nem volt, csak eladtam
Segítséget szeretnék tőletek kérni. Haveromnak van egy LC motoros DT-je de mostanában nem akar indulni. Ha beakarjuk rúgni akkor nincs szikra ha meg elkezdjük tolni akkor egyet kettőt pöffen és utna semmi. Próbáltam a gyújtásmodult cserélni de mivel az enyém LCII motoros ezért nem bírtam rádugni mert mások a csatlakozók is. Ha valaki találkozott már hasonló hibával légyszi írjon vagy bármilyen ötletet szivesen fogadnék itt vagy az email címre. Köszi mindenkinek! További széles utat!
A problémám a következő: Ma voltam egy kb. 60 km-es túrán egy haverral, földút, terep, beton minden volt, kapott a motor rendesen. Hazafele úgy az utolsó kilóméternél halk pukkanást hallottam, megálltam és láttam hogy ömlik a fehér, habos -vizes- olaj a blokkból.. A motor máshonnan nem kaphatott vizet csak a hűtővíz folyhatott be, és ha jól sejtem a gyújtás oldali szimering nyomódott ki a forró vizes olaj nyomásától...
Kérdéseim: Mivel tudom itthon leszedni a lendkereket?
A szimeringnek vége lehet? Hol tudok venni ilyet? Én nem láttam még kibontva ott a dolgokat, azt sem tudom hogy néz ki.
Hol folyhat bele a hűtővíz, szét kell húzzam a blokkot ezért?
Előre is köszönöm a segítséget
Én ezt nem értem.. minek vettél egy 18-as kereket előre? Ha már megvetted, mindegy, csak azt nem értem, hogy hogy akarsz egy kisebb féktárcsához adaptert, amikor az eredeti az 240-es? Te meg azt mondod, hogy ezen 210-es van.. Lehet hogy 17-es a kerék, a tárcsa meg 310-es? Nem így akartad írni? Ha meg úgy van ahogy én mondom, akkor mennyiért vetted?
Csá.
Nem tudnátok mondani valahol Győr környékén vmi helyet ahol tudnék kapni ilyen gumit?:
DT80-ba milyen olajat rakjak ha kész lessz?
Mi az ajánlott hozzá?
vettem egy 18as kereket előre a 125ös dt-be a tárcsa 210-es rajta, nem tudja valaki esetleg hogy mi a mérete az összekötő adapternek a fék és a teló között?
Köszi
tovabbra is kerdeznem: hol az olajszűrő?
Komolyan: 10W30 -as 4t motorolaj?
Legjobb lenne, ha irna valaki arrol, hogy tenyleg mit ajanlanak bele, mert ettol tuti csuszhat a kuplung. Szerintem hig cucc kell bele, mert nekem 10W40 van benne es biz hidegen rendesen csuszik. Gondolom melegen joval folyosabb az olaj es ugy mar ok.
Szoval a kerdes jogos. Milyen olaj?
A kapcsolási rajzok(Már nem tudom, ki kérte.)
DT125R
DT125LCII
1996-os DT125R-be új levegőszűrőt hol érdemes beszerezni?
Köszi
Volt egy kis balesetem pár hete... és a dtmen a hütővel gixxer van kormány,idomok,index,markolatok,lábtartók... Előztem és elém kanyarodott Én meg a mocc kocsi felett repültünk az oszlopnak... Na szóval tudnátok segíteni hogy neten hol lehetne alkatrészeket venni dthez?(2004es) kifejezetten idom kellene
Kösz mindenki!
Egy újabb kérdés: hol van a dt 125ön az olajszűrő?
na még egy: normális váltóolaj jó bele? vagy öntsek bele 10W30asat?
előre is köszi
Segítséget szeretnék tőletek kérni. Haveromnak van egy LC motoros DT-je de mostanában nem akar indulni. Ha beakarjuk rúgni akkor nincs szikra ha meg elkezdjük tolni akkor egyet kettőt pöffen és utna semmi. Próbáltam a gyújtásmodult cserélni de mivel az enyém LCII motoros ezért nem bírtam rádugni mert mások a csatlakozók is. Ha valaki találkozott már hasonló hibával légyszi írjon vagy bármilyen ötletet szivesen fogadnék itt vagy az email címre. Köszi mindenkinek! További széles utat!