Tegnap irtam a reces kuplungkosarrol. Lereszeltem, de nem igazan lett jobb. Szerintem meg az olajjal lehet gond. Ha nem, akkor ezen mar csak a rugo csere segithet. (foleg hodegen csuszik)
Mas 1.:
A kipuf kiegetese tenyleg annyit dob a gepen? (irtam, hogy kinyomta a fotengely szimeringet a kuplung oldalan es hat onann olajat is szivott rendesen. Folyt is a kipufbol az olaj) Mert most nem megy meg annyit se, mint regen. A nyomatekos resz 4500 es 6000 kozt OK, de utana?! Nem megy 80 -at se.
Mas 2.:
A gyujtas elektronika volt mar valakinek erintekzesi hibas. Mert ha nagyobb godorbe hajtok, akkor magas forduton ki-ki hagy. Amit nem ertek, az az, hogy lentebb miert nem? Es magas fordulaton se mindig. Van valami muszer ami menet kozben jelzi, hogy van e szikra?
a gyengeség lehet hogy nem csak a kipufogó hibája hanem hogy szét van kopva már a dugód meg a hengered ha sokat eszik akkor ez a helyzet mondgyuk igaz hogy a gyári kipufogók el vannak baszva , igaz nekem régebbi 80 as de mielőtt szét nem vágtam és át nem alakítottam naon szarul ment
Tudom h sokba kerül a cucc, de monjuk így is megy a kis 50-es 85-öt a 86 kilóm alatt, pedig a kipufi is nagy szar kéne egy másik, 93-as évjáratú a gép és eddig semmi bajoöm nem volt vele csak gyenge, nekem nem kell feltétlen új ha van jó állapotű használt is elmenne, mert van hozzá egy nagy karbim, szal a a bengabevitellel nem lenne gond:)
Köszi a választ
Nincs gányolva,nemrég lett felújítva,2008.03-ig van műszakija,kipufogó nem volt szétvágva,hogy mennyivel megy nem tudom,mert elszakadt a spirál,de simán vertem a kocsikat a főuton:)
Motorból semmi extra hang nem hallatszik,véleményem szerint egyben van,mások szerint is
Nem tudom, hogy valaki szerette-e volna és sikerült-e letölteni neki a YAMAHA DT 125R kézikönyvet,
de már töröltem, így ha a továbbiakban valakiek szüksége van rá,
küldjön üzit privátban, aztán megoldjuk.
Korábbi első teló cserés kérdésemre (ld. ennek az előzményeként) senki nem tud választ?
Avagy csak elveszett az éterben?
Szerintem olyan 260 körül kéne meghírdetni, és kb 240-ig engedd le. Bár attól függ, hogy mennyi müszaki van még rajta, hogy áll benne az erő, idomok, gumi, mennyire gyepáltad...
Ahogy elnézem van egy másik dobod rá, ez is dob az árán.
Az enyémet márc 15-én vettem, 34000 km-rel, erő még van benne, de nem teljesen tökéletes már. Egyszer volt fúrva, ha minden igaz. Kaptam hozzá egy dugót, de sajna csak utángyártottat. A jobb oldali hátsó idom törött, a gumik kopottak. 1 év müszaki van még rá. Egyedüli baja az volt, hogy a kipuff el volt tömödve, és csak 7ezret forgott. Így aztán szerintem nem is hajtották annyira. Azonban kiégettem, és 115-öt megy, 11ezret kipörög. Fék és kuplungkar törött volt, láncszettet kellet rá venni. Összességében gányolásnyom nincs rajta, ez nagy mázli (pl.: szétvégják a kipuffot, aztán kibelezik, meg ide-oda szedegetik ki belőle a fojtást, hogy pörögje már szét magát (alapvetöen nem volna baj, csak az élettartama csökken a motornak, és az alkatrész nem 2 forint...) bár ez saját vélemény, boccs ha vkit megsértettem). Mindez 220 ezer forintba fájt.
Ilyen apróságok valószinüleg vannak a te gépeden is, de hát nem új motor.
Amit én vettem meghírdetve nem volt, fülest kaptam, hogy a fószer autót akar venni, és kell neki a lóvé..
Hogyha felrakod netre, sztem 1 hét maximum, ha nem zsákba macskát árulsz, és már viszik is. Sztem nem sok a renszámos DT, és éppen ezért keresik öket (fél évig nézegettem, de normálisat nem találtam)...
Ádibá te menyiért vetted a cr - ed ? ahogy én nézegettem őket neten olyan 200 ért már lehet venni , csak nemtoom pesten mien árak vannak . nincs esetleg valami ismerősöd aki tud ien gyárikroszokat olcsón ? pl 150 ért valami felújításra szorulót vagy valamit ? vagy lehet olcsóbban is
szeva! az lenne a kérdésem, hogy hol tudom egy öreg dt50 ből kiszedni a fojtást? az érdekelne még hogy ezeket a gyári hengereket mekkorrára lehet felfúrni,hogy ezzel és a hátsó fogaskerék cseréjével vigye nekem legalábba 90net?vagy ez lehetetlen?
ez kb egy 25 éves dt, és nagyon büszke vagyok rá, merttöbbször tettem meg vele 260 km-t és soha nem hagyott ott sehol!egy ennyi idős vastól ez baromi szép teljesítmény. ja és miért van az, hogy amikor esetleg dombon megyek fel, és ?nagyon megszívja magát? akkor ahogy húzom neki, a hangja is gyengébb lesz, és elkezd rohamosan lassulni?ilyenkor behúzom a kupit, aztán kipörög, és mehet minden tovább?csak érdekelne, hogy ez mitől van?
mert ilyenkor olyan mintha kifordulna a tömlőa pumpában...ez bután hangzik, de én ilyennek érzem..válaszodat előre is köszönöm.
Balázs
Én is most attam el a dt-et nemrégibe, Azt jött is helyette egy 2006-os exc450, megvoltam elégedve a dt-mel, de már kicsivolt nekem, ez a KTM azér kicsit másabb, iszonyatossan megy, bödületes erő van benne!
A dt-m arra jó volt hogy megtanuljak f......án endurózni, belevittek a többiek minden jóba-rozba!
Ezzel a motorral már nincs akadály! KIRÁLY a DT-szerintem!
szeva.nekem is haonlóra lenne szükségem, azt mondták, hogy a polini gyárt ilyet, amit sztem használtan érdemes megvenni, mert az újára kb 70.000 kp. és ez egy kicsit így kemény. de remélem azzal számoltál hogy ahhoz egy új dugó gyűrű, csapszeg, csapágyak és hajtókar is dukál...így pedig ott vagy, hogy többe kerül ez az egész, mint ha vennél egy dt125 öst.ez persze csak az én maszek véleményem, de ha kiszedik belőle a fojtást, már lényegesen erősebb lesz a masina...bár ez attól függ mennyi idős.na szeva!
Azt mar nem tom hogy menyibe volt ez a sok cuc... igy vettem.... Én is ledobbentem mikor mondtak... de télleg komoly... mentem más dt-jével hasonlo évjaratan szinte full gyari volt a gép és joval gyengebb volt...
reijnatiilla igen faxa lehet a mocid nem került sokba ez a sok tuning ? többe kerül a leves mint a hús anyi pénzből már simán gyárikroszt lehet venni sztm én is alra gyüjtök
Hy Lord!
Amit bejelöltél azt szépen reszeld le síkra,mert akadhat tőle a kuplung,azt a lamellák marják bele idővel.
A kiemelést a lamellák vastagsága határozza meg(a maximumot),nem kell oda erősebb rugó!
Jaja mondjuk az enyemben nincs semmi elektronika és yz gyujtas van rajta a tuning kipus prox henger...
stb...
olyan 30le felet van az erelyen...van egy kép rola az adat lapomon...
majd ha csinalok képeket felteszem..
az komoly lehet az enyémnek is nagyfordulaton igen durva hangja van főleg hátsó dob nélkül meg megy is ezerrel , csak kicsit túl nagy fordulatra sikerült a pufót alakítani mert olyan 9 ezertöl megy kb de már nincs kedvem szétvágni megint
Tegnap irtam a reces kuplungkosarrol. Lereszeltem, de nem igazan lett jobb. Szerintem meg az olajjal lehet gond. Ha nem, akkor ezen mar csak a rugo csere segithet. (foleg hodegen csuszik)
Mas 1.:
A kipuf kiegetese tenyleg annyit dob a gepen? (irtam, hogy kinyomta a fotengely szimeringet a kuplung oldalan es hat onann olajat is szivott rendesen. Folyt is a kipufbol az olaj) Mert most nem megy meg annyit se, mint regen. A nyomatekos resz 4500 es 6000 kozt OK, de utana?! Nem megy 80 -at se.
Mas 2.:
A gyujtas elektronika volt mar valakinek erintekzesi hibas. Mert ha nagyobb godorbe hajtok, akkor magas forduton ki-ki hagy. Amit nem ertek, az az, hogy lentebb miert nem? Es magas fordulaton se mindig. Van valami muszer ami menet kozben jelzi, hogy van e szikra?
Lord