Csácsá!
Technoboy igazad van a kipufal kapcsolatban...
nekem szerncsem volt ezzel.. én egy gianelli kipufos gépet vettem és nagyon megy...
szegeny turistak csak ugy ugralnak elolem...:D: D:D
Sziasztok!
Mennyit kérhetek szerintetek a paripámért,92-es 125-ös műszakis?
km óra spirál szakadt. Nagyobb kellene,ezért akarom eladni:(
Adatlapomon vannak a képek:)
Bless! Technoboy! Had vegyelek már fel msn re pls :D Nekem is ilyen DT m van. Majd a többit msn en. Köcce ;) p.benny@freemail.hu mailban írd meg a címed! THX
Bye all!
ittvannak a képek a kipufogóról ! meg a mociról ! ELADÓ ár 120 a pufót még nem volt időm lefújni nem belekötni meg a hátsó dobom majd hétvégén lesz kész
Hy! Ez nem bonyolult az első 150-200km-t mindenképpen burkolt útfelületen kell megtenni változó gázálláson és óránként kell tartani 5-10 perc szünetet aztán utána már mehetsz terepre de csak a lightosabb fajtából és nem nagyon megpörögetve 500km után már meghúzathatod a rekeszeket erősebben ezt 1000kmig utána már lehet hajtani. Én az enyémet így járattam és igen tuti lett!
oks Fics! majd öszefutunk majd rakj magadrol meg a simorol képeket hogy megismerjük egymást
mondjuk ha látsz egy narancssárga simson robogot 1 keréken ako az én vagyok!
Majd ha meglátsz gyere oda!
Ma megvolt a 2. esésem DT-VEL 3 MASBA 1 KERÉKEN OLYAN 50-NEL elég gáz volt öszetört a fordulatszámméröm baszmeg!
Meg aztota nem elenöriz a powerem de megy ez mitöl van?
köszi a kézikönyvet, meg a kapcsolási rajzot na meg a tippeket.
minden bizonnyal hasznukat veszem.
képet nem tudok felrakni a mociról. vagyis tudnék, de a garázsban kötélen lóg a gerendához erősítve és jóformán csak a váz van de igyekszem összepakolni
a kipufogó átalakításról érdekelne a foto. amíg nincs alkatrés addig meg is csinalnam.
köszi
Nekem is a hátsó fék tartórész volt eltörve, az ebayről vettem, Németországból egyet, mert egy bontóban sem volt.
Még régen ítram hogy rezonál a motor. Tudjátok miért volt? Szétment a silentblokk, mozgott a blokka vázban. De a főtengelycsapágyat is kicseréltetem, mert lötyög egy kicsit, meg hát előte is rázott egy kicsit.
Hi!
Osszeraktam a gepet (kinyomta a kuplung oldalan a szimeringet, meg kuplunglamellakat csereltem mert csuszott), de sajnos a kuplung meg mindig nem igazi, de azert jobb.
A kerdesem az lenne:
1. A kuplungkosarban vannak e nektek barazdak a lamellanak? (pirossal berajzoltam ami a kerdesem), vagy a nagy erohatasok :) miatt vannak nekem azok ott?
2. Lehet erosebb rugokat kapni a kuplunghoz. Ha igen hogy kell a boltba kerni? (hulyenek neznek, ha azt mondom "erosebb" mitol...)
szerintem a kétüteműeknél a teljesítmény nagyon nagymértékben a kipufogótól függ , ez befolyáűsolja mien fordulat tartományba menyen a gép az én pufóm kb 9 -12 ezres fordulaton dolgozik igazán , mert ekkor naon megy mondgyuk lehetne kicsit lentebtől is a nagy erő olyan 6 ezertöl , úgy lenne az igazi, csak már nincs kedvem megint szétvágni a pufót
a kipufogóban van a tuti az biztos , ezek a köcsögök naon szarul tervezik a pufót a gyárba mert alig pörög a moci vele
én a 80 as dt-m nél a gyári pufóból kivágtam azt az első nagy kunkort vagy 10-20 centis darabot és ezáltal a fordulat az "egekbe szökik" vagyis pörög mint állat 12 ezret is simán de lehet többet is ha valakit érdekel csinálok képet az átalakításról !
Na van amire tudok megoldást!
1. Ez egy folytott vagyis 12 lovas verzió! És a power pont ellentétesen megy mint kellene na meg a kipuffban valami folytás!
2. A fogyasztás az nem tudom miért ennyit alán a folytás miatt erőlködik és kell neki a cucc!
3. Mondom nyit a power csak pont ellentétesen!
4. Ja havernak akkor volt ilyen világítás gondja mikor a gyújtás kapcsoló nem volt rendesen elfordítva hanem a két állás között állt! Ilyenkor jobban is ment a motor! De ha rendesen ráadta akkor minden fasza volt de nem ment annyira!
Többi gondodra nem tudok semmit mondani!
Technoboy igazad van a kipufal kapcsolatban...
nekem szerncsem volt ezzel.. én egy gianelli kipufos gépet vettem és nagyon megy...
szegeny turistak csak ugy ugralnak elolem...:D: D:D