haver mesélte, hogy amikor bontóban dolgozott, az állandóan illuminált munatársa nagyflexel vágott ketté hosszába egy autót, az beakadt és az embert az első szélvédő tájékáról behelyezte a csomagtartóba
minden rendes magyar háztartásba kell flex és trafó!
tavaly haverokkal csináltunk egy ilyen balaton sátras körtúrát, nem éppen kempingben hanem ahol jónak láttuk ott sátraztunk a part közelében, majdnem minden reggel flexre keltünk, pedig megfordultunk egy két balatonparti településen...
én ha hétvégén vidéken járok, olyan nincs hogy valaki a 300 méteres körzetben legalább egyszer be ne indítsa a sikítttót
melegítettem, de lehet nem eléggé. bár nekem kissé szorosnak tűnt a főtengely és csapágy illesztése. de a lényeg, hogy összeraktam blokkot, már csak egy henger kell
Nemtom, mert azért annyira nemvagyok vellanyszaki, talán a folyadékkrisztályos(vagy miylen) kijelző nem szeret műkszeni vagy nemtom.
Az tuter, hogy az elemek kapacitása erősn csökken hidegben.
Köszönöm szépen hogy megkérdezted.....
20 körűl van Prox hajtókar itt is a kisboltban, és a menyecske 4-5 körűl tud embert aki kicseréli.....meg remélem centrírozza is....
Most lettem kész a Hondával, megjött a cucc, 2,5 óra alatt, 2 talpas gömbfej, 2 felső trapéz-gömbfej....csere.
Ha jól tévedek, te értesz az elektronikához.
Jön az 5000ft-os kérdés.
Miért van az, hogy a digi tolómérő hidegben nem müködik?
Ha mégis, akkor összevissza ugrálnak a számok.
Elemet cseréltem, és 1óra szobahőmérséklet után zsíír.
Azt kifelejtettem, hogy nagyflex burkolat nélkül. A kalapács legalább 2 kg-os. A hidegvágó atom tompa. Illetve hegesztőben is legalább 3-as pálca van, testkábel csipesz már régen nincs, hanem a testvezeték rézsodrata van összefogva egy 19-es csavarral meg anyával és az van nekinyomva :)
Egyébként nem dolgoztam ott, csak dolgoztam nekik.
Igazából én most tanulom a szakmát, és véleményem szerint nem kellene egy motorkerékpár szerelő szakma ahhoz, hogy az ember megtudjon tanulni mérni, hogy egyáltalán mit jelent az a fogalom, hogy valami század miliméter pontosságú, meg még sok más ilyen van, ami nem igényel nagy műszaki érzéket és mégis egy átlag ember hasznára válik a mindennapi életben.
Alapvetően nem az a baj, hogy nem tudja hogy kell, hanem az, hogy hinti a hüyleséget, a többi meg elhiszi.
Pannoniások egybehangzó állítása szerint, ugyan ezért volt problémás a p20 is, mert a kecskeólban egyszál kalapácsal nem lehetett csak tönkretenni.
Nem kókányoló ember kezében meg problémamentes.
Igan alacson az átlag műszaki intelligencia magyarországon erről dzsi is tudna mesélni.
(dolgozott valami mezőgazdasági cégnél, ahol nem ismerték a csavarkötést, csak a "heggesztőt, meg a flexet")
Érzékenyebb, precízebb cuccokat, meg úgy nem lehet.
Főnök,most mit kő itten vitázni?
tudod,rx-es fórum,te nem raktál össze még semmitsenem .....
kész az az ember...
Igaz,van aki itt konzol téren is neki áll sütőbe betenni a konzolt,és várja a csodát,ha meg közlöm vele,hogy kuka,csak néz
kösz,hogy szóltál,baromi jót nevettem az rx fórumon
hú, én is kb 2 órája húztam össze a blokkot /életemben először, egyedül / a fa-gumi kalapáccsal sajnos jó barátságot kellett kötnöm, de különösebb gond nélkül sikerült összerakni a főtengely szépen középen van, de nem tettem hézagolót a sonkák és a csapágyak közé. nem is volt. baj? így látható ütése nincs
nem szégyen, persze, a normálisabbja, rájön, hogy egyszerűbb elengedni a köcsögszimszonost, és megvárja, amíg eltűnik a képből.
A nemokos, meg vergődik, sőt, amikor eljön, akkor morog, hogy útban volt neki foylton az a szar, nem érti miért engedi fel a pályára.
Szerencsére, a normálisabb fajtából van több:)
tavaly haverokkal csináltunk egy ilyen balaton sátras körtúrát, nem éppen kempingben hanem ahol jónak láttuk ott sátraztunk a part közelében, majdnem minden reggel flexre keltünk, pedig megfordultunk egy két balatonparti településen...
én ha hétvégén vidéken járok, olyan nincs hogy valaki a 300 méteres körzetben legalább egyszer be ne indítsa a sikítttót
Az tuter, hogy az elemek kapacitása erősn csökken hidegben.
20 körűl van Prox hajtókar itt is a kisboltban, és a menyecske 4-5 körűl tud embert aki kicseréli.....meg remélem centrírozza is....
Most lettem kész a Hondával, megjött a cucc, 2,5 óra alatt, 2 talpas gömbfej, 2 felső trapéz-gömbfej....csere.
Ha jól tévedek, te értesz az elektronikához.
Jön az 5000ft-os kérdés.
Miért van az, hogy a digi tolómérő hidegben nem müködik?
Ha mégis, akkor összevissza ugrálnak a számok.
Elemet cseréltem, és 1óra szobahőmérséklet után zsíír.
Egyébként nem dolgoztam ott, csak dolgoztam nekik.
:)
Pannoniások egybehangzó állítása szerint, ugyan ezért volt problémás a p20 is, mert a kecskeólban egyszál kalapácsal nem lehetett csak tönkretenni.
Nem kókányoló ember kezében meg problémamentes.
Igan alacson az átlag műszaki intelligencia magyarországon erről dzsi is tudna mesélni.
(dolgozott valami mezőgazdasági cégnél, ahol nem ismerték a csavarkötést, csak a "heggesztőt, meg a flexet")
Érzékenyebb, precízebb cuccokat, meg úgy nem lehet.
tudod,rx-es fórum,te nem raktál össze még semmitsenem .....
kész az az ember...
Igaz,van aki itt konzol téren is neki áll sütőbe betenni a konzolt,és várja a csodát,ha meg közlöm vele,hogy kuka,csak néz
kösz,hogy szóltál,baromi jót nevettem az rx fórumon
Látható ütéanél meg régen rossz.
melegíteni kellett volna, akkor könnyen összemegy.
(és igen szereltem már mina blokkt :)
(Ma déltől.)
A nemokos, meg vergődik, sőt, amikor eljön, akkor morog, hogy útban volt neki foylton az a szar, nem érti miért engedi fel a pályára.
Szerencsére, a normálisabb fajtából van több:)