Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jöttem haza és elöször elment a kuplung mint ha nem is lenne leáltam megnézni nem-e megint a bowden azt behuzva maradt .nem adott semmi hangot .
Az jó anyag.
de azé lánckerékkel rajabb fűteni mint szénnel...
kicsit olvass vissza, pár napja egy kollégának is hasonló gondja volt. sztem nalad is az van...
jobb.
Meg az sem elhanyagolható dolog hogy a kazán hamarabb olvadna meg mint ez
A kuplungoldalon :)
Persze simán, de nem lesz valami meleg tőle
A sima szén kicsit olcsóbb meg jobb
hali! mentem ma 1-2 kört azt a kuplungom behuzva maradt .még nem néztem mi lehet de holnap vajon honnan kezdjem szét kapni a kis dtr em et?:D
akkor ha elkopott akkor be lehet vele fűttteni?
Ha előreutalod akkor mehet 7500-ba.Az e-mail cimem kinnt van az adatlapon
amúgy kisreptereken jó eséllyel találhatsz leselejtezett alu légcsavart, és nem kizárt ,hogy haveri alapon megválnak tőle.
a selejt légcsavarokból állítólag kiváló sörnyitókat csináltak
Azt nem tudom felfogni, hogy miért jó embereknek becsapniuk magukat? Én azt mondom, hogy a DT-m 110-120-at megy kb. Ezt utassal is általában. Ha szembeszelet kapok, akkor 110 inkább. Ennyit biztos tud. Ha tényleg ennyit tud, akkor nem hazudtam senkinek, nem esek pofára, hogy valaki tényleges 110 km/h-nál lehagy 100-zal. Ha meg mégis többet megy, akkor meg örülök, mint majom a farkának. Majd egyszer megmérem már GPS-sel, hogy mit tud. Bár jelenleg szerintem karbi dugulás van, szóval lehet nem most kellene próbálgatni?!
Ha 8000-be mehet postával együtt utánvéttel, akkor dobj emil címet és már küldheted is....az emilre írom a postacímet.
A láncra nincs igazán szükségem, mert új van rajta ez csak a krossz-szettre kellene.
Abból is csak a nagykerék, a kicsi menne az SM szetthez, hogy gyorsabb legyen....
Szar beállítás, vagy kopott. Valami miatt nincs benne erő.
hát olyan könnyűfém elemek, amik mást még kiadnak. Alu csavarok is akár,de pl egy kovácsolt alu légcsavar lapátnak is kimondottan örülnék. :) :) Mert az azért pár hajtókart és egyéb dolgot kiadna :)
Magas arányú szén acél a 2 fogaskerék, a lánc meg gyári JT 134 szemes erősitett
De ha azt mondod, hogy egy Avia-val vittétek ki, akkor ott az országút mentén senki nem volt, aki ellenőrizze szerintem, hogy 10 kg cuccal több vagy kevesebb van a platón, nem?
Egyébként mi kéne GI?
Úgy már sajnos nem férek hozzá semihez ,hogy azt elhozzam, neked adjam. Sajnos amikor ez az eset volt benn voltam ferihegyen ,giga mennyiségű alu-durál alkatrészeket, szegecseket, magas minőségű acélcsavart dobtunk ki ,mert azt mondták selejt... és csak minimálisat tarthattunk meg mint relikvia. Így van itthon műszer ,csavarok, turbinalapát meg mittomén micsoda a vitrinbe:) a szívem szakdt meg amikor a kiváló minőségű anagokat küldtük a zúzdába...
Szaisztok. A motorom Amikor beinditom normálisan megy (hidegen) De ha bemelegszik akkor ha nem huzom a gazt akkor bedoglik ha pedig elkezdek vele menni akkor meg elkezd kapdosni. Mi lehet vele?
Elore is koszonom a valaszokat
először is milyen olajat rakjak bele vissza majd?mert akkor holnap megveszem és este leengedem az olajat meg megnézem...csak hát nekem napi használatba van a gép még most is..és ha holnap szétszedem össze is akarom rakni..milyen olaj kell?
Sziasztok!
Az miért lehet, hogy 5 és 6-.ban ha tövig húzom a gázt elkezd lassulni a gép és lebőg?