GI! Való igaz, hogy rengeteg a gyökér motoros, és szóról szóra helytálló, amit leírtál. Én sem általánosságban véve az autósokat szidtam/szidom. Csupán azt állítom -és ezt mindenki tudja, aki forgalomban közlekedik-hogy egy fél órás utat nem lehet úgy megtenni, hogy valami idióta ne veszélyeztetné a motoros életét, akár figyelmetlenségből, akár szánt szándékkal.
És ha megtehetném én is megvenném az ezrest, de nem azért, hogy magamat vagy mást megöljek, hanem pl azért, mert azzal kimehetek a világból, sok száz kilóméteres túrákra. Ha meg rajtam van a rallis zokni, és vadulni akarok, akkor gurulok 500métert a HRingig és nem sajnálom az a 10rugót, hogy évente párszor meghajthassam a gépet rendesen.
Érdeklődve olvastam végig a Te és Gi írását, és találtam benne az én véleményemmel egyező dolgokat, DE ha megtehetném már ma délután vennék egy ezres sportmotort, mert én mindíg irígykedve figyelem amikor valaki egy ilyen faja /bár biztos baromi kényelmetlen/ géppel kűdi a városban vagy bárhol. Ja, én is közlekedek kocsival is, mostanában hogy kaka a dt mégtöbbet, és ugyan úgy rengeteg baromságot, felesleges kockázat /álltalában anygagi/ vállalást látok a többi közlekedőtől ,úgy hogy én is kocsiban ülők, így nem vagyok talán elfogult. Engem spec nem zavar amikor valaki valami jó géppel elrepeszt mellettem amikor kocsizom, lehúzódok-elengedem ,hogy legalábbő tudjon haladni, gyönyörködök a komly paripák hangjában, és várom ,hogy egyszer nekem is lehessen egy ilyen
GI meghalni sem sikerélmény.
Nekem is megvan a korlátlan jogsim, mégis 125-ös Dt-vel mászkálok, mert szeretem élvezni a motorozást. Nem azért akarok motort, hogy jó esteben 3 hónapig használhassam ami eléggé időjárás függő. Nahmeg a nagyokos megveszi a sportgépet mert szép meg jó, aztán elteszi térle kerek 9hónapra mert sajnos csúszik, és hideg van. Csak közben van egy olyan probléma, hogy az okos agyával hitelre veszi, azt meg fizetni kell ha fúj, ha esik. És akkor jönnek a hírdetések képesmotoron is, hogy csak vedd át a törlesztőt és odaadom. mert szegénynek most esett le, hogy ez nem Olaszország, nem Kalifornia, ahol az év 365napjából 365öt süt a nap.
Csak pályán nincs sikerélmény. Malek Gábornak van itt egy videója, amikor a 8Le-s Simsonjával megy Kakucson, majd Mzoli belinkeli én most nem találom, amikor külső íven előzgeti a 600-as csodákat.
Volt egy olyan sztorija, hogy kanyarban hozzáért valami sportgéphez (nem tudom mi a típusa), kiment gyakorolni. Nyilván azért történt ez, mert a nagyon drága motor gazdája nem éppen egy Valentino Rossi sebességgel ment a kanyarban. És még ő volt felháborodva, hogy Gábor motorja lófaszt sem ér és hogy majdnem összetöri az ő méregdrága csodáját :)
Szóval ha pályán emberére akad, akkor a pályanapot a ezek a haccázast kimotorozom emberek körülbellül megsemmisítő szégyenként élik meg (holott egyátalán nem az, de itt az a lényeg a mit szól a szomszéd, meg a többiek véleménye akik látják)
Mindenesetre a tag, akibe Gábor belement másnap a haveri körnek biztos nem úgy adta elő a sztorit, hogy egy simsont annyira feltartott kanyarban, hogy összeértek :)
Srácok, teljes mértékben egyetértek GI véleményével.
Ha csak a statisztikát néznénk, Magyarországon 10motorosból 1 meghal közütön. Ez nagyon rossz statisztika, de legfőképpen annak köszönhető, hogy a fiatal 18-21éves 1000gixerrel csapatja a városban 140-160-al, és ha probléma adódik egyből az autós a hibás, és "szegény" srác pedig meghal. Én előbb közlekedtem motorral mint autóval, és míg motoroztam szidtam én is az autósokat, mert figyelmetlenek, nem törődöm, hanyag hozzá állással mennek ki a közütra indexet, tükröt figyelmen kívül hagyva. Most, hogy autóval járok rájöttem az esetek fordítottságára. Nekem is nehezen veszi észre az agyam ha egy hayabusa, vagy Cbr egyik pillanatban még nincs a tükörben, másik pillanatban meg a tükrömtől 10centire hasít el szembeforgalom ellenében. Amíg ez a hozzá állása a motoros társadalom zömének, hogy ülj rá-tépd neki-halj meg, addig sajnos itt változás nem lesz. Pedig csak egy dolgot kellene módosítani, mégpedig azt, hogy a nagy lóerős gépek menjenek pályára, és ne kapjanak műszakit. Negyede ennyi lenne a halálozási arány! Milyen érdekes 125-ös,50-es, de még 600-as túramotorosok nem hullanak könnyen. Talán mert használják az eszüket, és nem tépik nyélig a gázt.
Nem akartam ennyit írni sajnálom, de nekem sem tetszik ez a hülye autós szöveg.
És ahelyett, hogy a quadokat nem engedik közútra, és nem kapnak műszakit, helyette a sportmotorokkal kellene ezt, mert nekik VALÓBAN A PÁLYÁN A HELYÜK!
Hát figy, autót azért vesznek nagyrészt, hogy közlekedjenek vele.
GSXR-t utcára meg azért vesznek, hogy megmutassák hogy első motorjukkal máris Valentino Rossik és hogy elmondhassák 3 alatt van százon, meg 170Le és azért kellett az ezres, mert a haccázast két hét után úgyis "kimotoroznák". Nomeg minden paraméterében több szám áll K7-nél a prospektusban, mint a szomszéd K2-es gixerjénél, ami alapján JOGGAL elmondhatja, hogy ő sokkal jobb motoros.
Szóval elmondható, hogy autókból is van köcsög, vesznek fasz okokból autót, meg a 17 éves gyerek lehet az ezres swiftben már a sztráda királyának érzi magát, de hogy nagyrésze autót azért vesz, mert közlekedni szeretne. A motorosok nagyrésze meg faszhosszabbításnak veszi, 90%-uk nem racionális szempontokból vesz motort, a lényeg az, hogy x paraméter nagy szám legyen a katalógusban, nem baj ha 2km után már nem bír rajta ülni és egyik kezét a térdén pihenteti állandóan felváltva, csak hogy kibírja azt az 5km-es utat, meg azért vesz idomos motort, mert a csaja szerint csak az motor, de egyébként kényelmetlen vele 5km is, meg mindenféle színes és jól néz ki, hogy aztán a kényelmetlen görcsölést elkerülve kihajoljon a kötelező idom mögül és a menetszél megtartsa. Másnap meg aztán bemehessen a köcsögökhöz a munkahelyre, hogy aztán elmesélhesse a 125 dt tulaj kollégájának, hogy kellene valami erősebb, mert ezt már kimotorozta (értsd: talált egy legalább 5km hosszú egyenes, tökéletes aszfaltú utat. amin a madár sem jár és valamelyik nagy fokozatban, ahol már meri, ott húzott egy teligázt és ment 200-at, majd elvette és fékezés nélkül lelassult).
Személy szerint nekem ez a véleményem. Lehet fikkantani a közlekedést, meg az autósokat, de a motoros társadalom is már a fejétől vastagon bűzlik.
Ez nem azon múlik, hogy autós vagy motoros.
Szerintem motorosok 10x gázabbúl közlekednek, mint az autósok. Max nincs akkora számuk az aszfalton. Legalábbis idehaza. Éppen olyanok, mint a bmw x5 kopasz vezetni nem tudó (vagyis hát náluk jobban nyilván senki sem tud) autótulajok, akik az indexet és a záróvonalat, elsőbbség adást még csak hírből sem ismerik.. Tisztelet a kivételnek.
Az csak a sportmotor.hu-n van, hogy MINDIG a köcsög genyó szarházi autós a hibás, akkor is ha kikanyarodik a végsebességet próbáló hajabusa elé. Mert hát nyilván a köcsög autós a hibás. :)
ez engem is kicsit fel tud cseszni amikor buziságot csinál, és ezután pattog az adott közlekedő társ. sokszor van ,hogy valaki csinál baromságot, majd bocsánatot kér, én is visszaintek neki ,hogy oké tésó no problem... miért nem lehet ezt mindíg így intézni
tény, hogy a 35w os izzó fényétől az árnyékok nem égnek bele az aszfaltba, de amikor este az üres utcákban 130 nál rakom a kettest, akkor is még használhatóan lehet vele látni
Mindig fölcseszem magamat, ha szarakszanak velem az autósok. Ma is ez történt. És Mumi mondta a múltkor, hogy ő megáll előttük keresztbe az úton. Én is megálltam ma, pislogott, hogy mi a f@sz van, aztán kurva ideges lett, matatott valamit a táskájában, aztán visszatolatott és kikerült. Csak, hogy mindez egy körforgó előtt történt és nekem is arra kellett mennem, szóval mentem utána az meg rálépett a gázra és gyorsan kislisszolt egy áruház parkolójába.
Azt hittem egy 100W-ot tud a villamos rendszere.
Durva.
Vape gyújtásom a Simsonomon úgy viszi a 65W-ost, mint a huzat. 2000-től már teljes fénnyel világít. Meg mellette még fasza töltés is van.
Bár végülis belegondolva a dt alaplapján a simsonénál gyárilag nem sokkal nagyobb tekercs van a világításnak, aztán az sem szereti a nagy teljesítményt leadni.
nálunk a non-stop gumisnál mindíg elvállalják rögtön, 1000 ft egy gum csere, de látszik rajtuk ,hogy az átlag melóknál jobban utálják, mert sztem több időt csesznek el egy motor kerékkel mint 4 autóéval...
Tegnap este bepöccentem, leszaladtam a garázsba, és átgumiztam a két kereket 1 óra alatt.....
Faszom fog fizetni büdös köcsög gumisoknak....
Amúgy is nehéz most bejutni hozzájuk....
Kicsit megorroltam tegnap rájuk:
Hétfőn elvittem a gumisokhoz, szereljétek át télire, mert ki akarom próbálni hóban....
Jött a válasz:
Sok a meló, de amint van szabad időnk, feldobjuk...
Tegnap megyek délután hozzájuk, az egyik zsebrebaszott kézzel sétál, a másik meg nézi a "csöcsicsajok.hu-t.
Kerekem meg úgy van ahogy leraktam.....
Mondom: -mi van?
Erre: -Mééééér? Nem ér rá? Esett már a hó?
Bedurrantam oszt elhoztam....
Ezért tart itt ez az ország.
Mikor meg 2 tömlőnélkülit cseréltettem az SM szetten, 2000.-
kértek érte, centrír nélkül....
Mondom ez k. drága.....
Erre: -így is olcsóbban csináltuk....
És ha megtehetném én is megvenném az ezrest, de nem azért, hogy magamat vagy mást megöljek, hanem pl azért, mert azzal kimehetek a világból, sok száz kilóméteres túrákra. Ha meg rajtam van a rallis zokni, és vadulni akarok, akkor gurulok 500métert a HRingig és nem sajnálom az a 10rugót, hogy évente párszor meghajthassam a gépet rendesen.
Nekem is megvan a korlátlan jogsim, mégis 125-ös Dt-vel mászkálok, mert szeretem élvezni a motorozást. Nem azért akarok motort, hogy jó esteben 3 hónapig használhassam ami eléggé időjárás függő. Nahmeg a nagyokos megveszi a sportgépet mert szép meg jó, aztán elteszi térle kerek 9hónapra mert sajnos csúszik, és hideg van. Csak közben van egy olyan probléma, hogy az okos agyával hitelre veszi, azt meg fizetni kell ha fúj, ha esik. És akkor jönnek a hírdetések képesmotoron is, hogy csak vedd át a törlesztőt és odaadom. mert szegénynek most esett le, hogy ez nem Olaszország, nem Kalifornia, ahol az év 365napjából 365öt süt a nap.
Volt egy olyan sztorija, hogy kanyarban hozzáért valami sportgéphez (nem tudom mi a típusa), kiment gyakorolni. Nyilván azért történt ez, mert a nagyon drága motor gazdája nem éppen egy Valentino Rossi sebességgel ment a kanyarban. És még ő volt felháborodva, hogy Gábor motorja lófaszt sem ér és hogy majdnem összetöri az ő méregdrága csodáját :)
Szóval ha pályán emberére akad, akkor a pályanapot a ezek a haccázast kimotorozom emberek körülbellül megsemmisítő szégyenként élik meg (holott egyátalán nem az, de itt az a lényeg a mit szól a szomszéd, meg a többiek véleménye akik látják)
Mindenesetre a tag, akibe Gábor belement másnap a haveri körnek biztos nem úgy adta elő a sztorit, hogy egy simsont annyira feltartott kanyarban, hogy összeértek :)
Ha csak a statisztikát néznénk, Magyarországon 10motorosból 1 meghal közütön. Ez nagyon rossz statisztika, de legfőképpen annak köszönhető, hogy a fiatal 18-21éves 1000gixerrel csapatja a városban 140-160-al, és ha probléma adódik egyből az autós a hibás, és "szegény" srác pedig meghal. Én előbb közlekedtem motorral mint autóval, és míg motoroztam szidtam én is az autósokat, mert figyelmetlenek, nem törődöm, hanyag hozzá állással mennek ki a közütra indexet, tükröt figyelmen kívül hagyva. Most, hogy autóval járok rájöttem az esetek fordítottságára. Nekem is nehezen veszi észre az agyam ha egy hayabusa, vagy Cbr egyik pillanatban még nincs a tükörben, másik pillanatban meg a tükrömtől 10centire hasít el szembeforgalom ellenében. Amíg ez a hozzá állása a motoros társadalom zömének, hogy ülj rá-tépd neki-halj meg, addig sajnos itt változás nem lesz. Pedig csak egy dolgot kellene módosítani, mégpedig azt, hogy a nagy lóerős gépek menjenek pályára, és ne kapjanak műszakit. Negyede ennyi lenne a halálozási arány! Milyen érdekes 125-ös,50-es, de még 600-as túramotorosok nem hullanak könnyen. Talán mert használják az eszüket, és nem tépik nyélig a gázt.
Nem akartam ennyit írni sajnálom, de nekem sem tetszik ez a hülye autós szöveg.
És ahelyett, hogy a quadokat nem engedik közútra, és nem kapnak műszakit, helyette a sportmotorokkal kellene ezt, mert nekik VALÓBAN A PÁLYÁN A HELYÜK!
GSXR-t utcára meg azért vesznek, hogy megmutassák hogy első motorjukkal máris Valentino Rossik és hogy elmondhassák 3 alatt van százon, meg 170Le és azért kellett az ezres, mert a haccázast két hét után úgyis "kimotoroznák". Nomeg minden paraméterében több szám áll K7-nél a prospektusban, mint a szomszéd K2-es gixerjénél, ami alapján JOGGAL elmondhatja, hogy ő sokkal jobb motoros.
Szóval elmondható, hogy autókból is van köcsög, vesznek fasz okokból autót, meg a 17 éves gyerek lehet az ezres swiftben már a sztráda királyának érzi magát, de hogy nagyrésze autót azért vesz, mert közlekedni szeretne. A motorosok nagyrésze meg faszhosszabbításnak veszi, 90%-uk nem racionális szempontokból vesz motort, a lényeg az, hogy x paraméter nagy szám legyen a katalógusban, nem baj ha 2km után már nem bír rajta ülni és egyik kezét a térdén pihenteti állandóan felváltva, csak hogy kibírja azt az 5km-es utat, meg azért vesz idomos motort, mert a csaja szerint csak az motor, de egyébként kényelmetlen vele 5km is, meg mindenféle színes és jól néz ki, hogy aztán a kényelmetlen görcsölést elkerülve kihajoljon a kötelező idom mögül és a menetszél megtartsa. Másnap meg aztán bemehessen a köcsögökhöz a munkahelyre, hogy aztán elmesélhesse a 125 dt tulaj kollégájának, hogy kellene valami erősebb, mert ezt már kimotorozta (értsd: talált egy legalább 5km hosszú egyenes, tökéletes aszfaltú utat. amin a madár sem jár és valamelyik nagy fokozatban, ahol már meri, ott húzott egy teligázt és ment 200-at, majd elvette és fékezés nélkül lelassult).
Személy szerint nekem ez a véleményem. Lehet fikkantani a közlekedést, meg az autósokat, de a motoros társadalom is már a fejétől vastagon bűzlik.
Szerintem motorosok 10x gázabbúl közlekednek, mint az autósok. Max nincs akkora számuk az aszfalton. Legalábbis idehaza. Éppen olyanok, mint a bmw x5 kopasz vezetni nem tudó (vagyis hát náluk jobban nyilván senki sem tud) autótulajok, akik az indexet és a záróvonalat, elsőbbség adást még csak hírből sem ismerik.. Tisztelet a kivételnek.
Az csak a sportmotor.hu-n van, hogy MINDIG a köcsög genyó szarházi autós a hibás, akkor is ha kikanyarodik a végsebességet próbáló hajabusa elé. Mert hát nyilván a köcsög autós a hibás. :)
Durva.
Vape gyújtásom a Simsonomon úgy viszi a 65W-ost, mint a huzat. 2000-től már teljes fénnyel világít. Meg mellette még fasza töltés is van.
Bár végülis belegondolva a dt alaplapján a simsonénál gyárilag nem sokkal nagyobb tekercs van a világításnak, aztán az sem szereti a nagy teljesítményt leadni.
55-ös legalább, ha a foncsor meg a villamos rendszer bírja. Azzal már látni is lehet.
Faszom fog fizetni büdös köcsög gumisoknak....
Amúgy is nehéz most bejutni hozzájuk....
Kicsit megorroltam tegnap rájuk:
Hétfőn elvittem a gumisokhoz, szereljétek át télire, mert ki akarom próbálni hóban....
Jött a válasz:
Sok a meló, de amint van szabad időnk, feldobjuk...
Tegnap megyek délután hozzájuk, az egyik zsebrebaszott kézzel sétál, a másik meg nézi a "csöcsicsajok.hu-t.
Kerekem meg úgy van ahogy leraktam.....
Mondom: -mi van?
Erre: -Mééééér? Nem ér rá? Esett már a hó?
Bedurrantam oszt elhoztam....
Ezért tart itt ez az ország.
Mikor meg 2 tömlőnélkülit cseréltettem az SM szetten, 2000.-
kértek érte, centrír nélkül....
Mondom ez k. drága.....
Erre: -így is olcsóbban csináltuk....
Na mondom.......fasza.