Igen, a te PHBH-d kifele dúsít, ezzel nincs is semmi baj. El is hiszem.
Csak azt leírni, hogy a phbh-nál kifele dúsít, faszság, már ennzést. Mert a PHBH típuson belül van "néhány" fajta, van olyan amelyiknél a súber elött szabályzod a keverék minőséget, nem a súber mögött, mint a tied és annál kifele szegényítessz.
Van belőle powerjetes, van belőle olyan ami kívülről szívja féklevegőt, van amelyik torokból van olyan ami jobbos, van amelyik balos, van amelyiknél levegőt állítassz alapjáratinál van amelyiknél keveréket. De még azt is eltudom képzelni, hogy gyorsítópumpás változata isvan 4t-re, arról nem is beszélve, hogy annyi típusú alkatrész van hozzá, mint égen a csillag. És ez csak a phbh típusnak.
Szóval ne vedd kötekedésnek, de az hogy a dellorto alapjáratija kifele dúsít az csak a te dellortodra igaz feltétlenül.
Ha ugyan akkorát csinálsz, mint a gyári dob, akkor nagy baj nem lehet. 60-80as átmérő, 250-300 hossz, belső cső meg HA jól emlékszem 35 (ugyan akkora mint a rezóból kijövő cső). Lehet venni perforált lemezt, érdemes abból megcsinálni a belső csövet. Az arrow dobomban nekem is az van gyárilag.
PHBH 28 van rajta, ha kifelé tekerem akkor az alapjárat is gyorsabban visszamegy(volt egy olyan problémám,hogy ebben a hideg időben megáll 3000rpm körül és lassan esik vissza 1800ra)! Ha befelé akk van hogy úgy is marad...nm esik vissza,csak akár fél,1perc múlva...Így a most jó,tehát gondolom,hogy ezen kifelé dúsít! Ha nem akk tévedtem!
formula3000.hu-nál meg olcsón megveni.
Ezek mindegyike jó. Ha persze a pézend akarod elbaszni, akkor hasonló minőségű castrolt is kaphatsz másfélszer ennyiért, vagy szarabbat ugyanennyiért :)
Babikát kéne megkérni, hogy kapja szét az övét, aztán képeket feltenni róla. Úgy azért könnyebben megérteni.
Bár én 3-3 csőpozicionálóval csinálom, meg 2 tőcsavarral.
És amit igazából írni akartam, nem tudom milyen típusú dellortora gondolsz, de abból is van többféle.
Szóval ez a kifele tekerünk és dúsít, csak pont arra a phbh28 rd-re vonatkozik modjuk, egy másikphbh-n pont ellenkező.
Minden karbinál ugyanúgy működik.
Csavart kifele tekerve növeljük a csatorna keresztmettszetét.
A súber elött lévő csavarral mindig levegőt állítunk, súber mögöttivel pedig keveréket engedünk át.
Szóval ha súber elötti a csavar, akkor kifele szegényítessz, ha mögötti akkor kifele dúsítassz.
De van olyan, ahol mindkettő megtalálható :)
Ez minden karbin így működik.
A dellortyo-n kifelé tekerve dúsít...Most néztem egy crm es videót:
látom írtál hozzá,nekem is most tünt fel,hogy tényleg 17es kerék van benne,én meg nézem hogy hogy megy úgy...(bár elvileg kellene annyit tudnia,ha nekem gyárin megy 130at...
Én levettem a láncot, de még így is eléggé veszélyes ha ki kell gyors ugranom egy kocsi elé...mindig hanyatt akar vágni...
Nah meg a másik, hogy 6-ba nem tudom kipörgetni, mert ahogy közbe lépne a rező+membrán hatás, már elássa magát az aszfaltban! Nem tudom, mit gondolhatott a tervező amikor megalkották ezeket a DT nevezetű szörnyeket!
Szia, 5ezer,jó állapotú,nincs szétkopva,vagy törve, a berúgótengelyről a rugót nem szívesen adom el külön, a berúgószerkezetet egyben 4ért adom.
Üdv:Márk
Előre is köszönöm