hello mindenkinek nagyra becsülném , ha valaki tudna nekem segíteni. Vettem kb. fél hónapja egy yamaha dt 125-t éles cross és most már nehezen gyúl be. Esetleg valaki megtudna mondani ,hogy hogyan kell beállítani a a keveréket most már mikor hidegebbek vannak. Vagy valami más gondolata róla ? előre is köszi!
Sziasztok! Bajban vagyok, van egy DT80 LC2-m. Az elektronikával van valami, halvány a világításom és nem tölti az akkut. Tudtok segíteni? Bekötési rajzot merre találok hozzá? Előre is köszi!
Ja, a morini telótubusa magnyézium.
Már majdnem a tárcsás elsőkereket raktam bele, az is lesz márciusban, csak nincs malacfőfékhengeren kívül épkézláb. Már nagyon várom a külső tartályos brembót, azt is tom ki fizeti :) :)
Ma visszakerül a morini hátsó rugója, simsonblokkot szét-össze.
Bazzeg, új henger-dugó került fel rá, akkor néztem, zérót lógott a főtengelycsapágy.
Tegnap cska úgy elindítottam, aztán csapágysúgás jött. Szerintem még mágnest is reszelhetett, úgy lóg. De ha minden jól megy, akkor az is kész lesz ma. Ha nem alszom akkor is.
ETZ elejét is összeraktam, csillapítás fasza, morinielsőtelót is megcsináltam, nomeg etz féktárcsát elvileg most húzzák két oldalról esztergányon. Meg ETZ dugót, csapágyakat, minden szart veszek.
Mai nap sem áll meg 30k alatt. Modnom elseje helyett csak odaadján a fizut, mint hívők a megváltót úgy vártam, erre persze nem :)
Kintre egy analóg rendes kell, mint ami nekem van fenn a szobámban. Valami normális, nem hajlongós, pl mint ez hoffman 2 százados. De a kinti 2 fos, egyik orosz, másik meg hirtelen nem jut eszembe (az a nagyon szar) is pontosan mér tizedre. De digitet csak benn használok. Mindig végigtörlöm az ellenálláspályáját, meg néha kenés is kell neki. Sajnos ezek az olcsójános dogot tolómérők még így is elég gyorsan koptatják az ellenálláspályát. Arról nem beszélve, hogy az 1 százados olcsójános digit tolómérőt is csak úgy tudom századpontossággal használni, hogy a hoffman meg a mérőhasábok használatával már kiismertem. Sajnos elég gyenge, hajlós.
Ja az világos is volt, hogy az elem lehet szar, de nem, mert cseréltem, és zgyanazt csinálta.
A kijelző sem lehet szar hidegben, mert nem homályos volt, vagy lassan reagált, éles volt.
Hanem össze vissza ugrált, sőt volt hogy nem is mért.
dt alkatrészek! ha kell vmi írj!
ezt töltsd, le bizonyára lesz benne valami használható
Már majdnem a tárcsás elsőkereket raktam bele, az is lesz márciusban, csak nincs malacfőfékhengeren kívül épkézláb. Már nagyon várom a külső tartályos brembót, azt is tom ki fizeti :) :)
Bazzeg, új henger-dugó került fel rá, akkor néztem, zérót lógott a főtengelycsapágy.
Tegnap cska úgy elindítottam, aztán csapágysúgás jött. Szerintem még mágnest is reszelhetett, úgy lóg. De ha minden jól megy, akkor az is kész lesz ma. Ha nem alszom akkor is.
ETZ elejét is összeraktam, csillapítás fasza, morinielsőtelót is megcsináltam, nomeg etz féktárcsát elvileg most húzzák két oldalról esztergányon. Meg ETZ dugót, csapágyakat, minden szart veszek.
Mai nap sem áll meg 30k alatt. Modnom elseje helyett csak odaadján a fizut, mint hívők a megváltót úgy vártam, erre persze nem :)
Rotálunk, fát vágunk, ülést csinálunk, kereket fűzünk.
Levettem az rx hengerét, kicsit kopott.
Szerintem fúrás lesz.
Kintre egy analóg rendes kell, mint ami nekem van fenn a szobámban. Valami normális, nem hajlongós, pl mint ez hoffman 2 százados. De a kinti 2 fos, egyik orosz, másik meg hirtelen nem jut eszembe (az a nagyon szar) is pontosan mér tizedre. De digitet csak benn használok. Mindig végigtörlöm az ellenálláspályáját, meg néha kenés is kell neki. Sajnos ezek az olcsójános dogot tolómérők még így is elég gyorsan koptatják az ellenálláspályát. Arról nem beszélve, hogy az 1 százados olcsójános digit tolómérőt is csak úgy tudom századpontossággal használni, hogy a hoffman meg a mérőhasábok használatával már kiismertem. Sajnos elég gyenge, hajlós.
köszi előre is!
Ami az enyém, az szar.
Ami az enyém, és kell neki, az nagyon nagyon szar:):):):)
A kijelző sem lehet szar hidegben, mert nem homályos volt, vagy lassan reagált, éles volt.
Hanem össze vissza ugrált, sőt volt hogy nem is mért.
MONNYON LE!