Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémbe gyárilag 25 wattos égőt írnak elő, de nekem 35 wattossal jobban világít(fényesebb jóval, bár lehet 30W kicsit fehérebb lenne). hátsó égő gyári teljesítményű. Akkor melyiket rakjam bele?
na ez az, nekem 12V os edition van ,és mint előbb írtam ég és föld.
csak vigyázz a 35w osnál nagyobb teljesítményű égőkkel, mert azokat nem égeti fehéren ,csak olyan kaka sárga színnel, még nyélen is

szerintem a legtutibb a motorosbolti 35/35 tungsram halogén az enyém az eredeti gömbizzóhoz képest elég kajak lett
a főtengelybe pontosan ugyan olyan skf "explorer" csapágyak kerültek mint amilyeneket kivettem belőle, tehát ettől nem tartok. természetesen a túra előtt lesz egy pár karika itt a környéken
köszönöm a jótanácsot, addigra sztem olyan 300 km lesz benne minimum, és szép finoman fogja csak kapni. egyébként a legdurvább emelkedőket amiket a gép le tud kűzdeni, azt 1 es 6500 fordulaton illik az enyémmel mászni, alatta felette nem oké, tehát nem egy pörgős darab.
Ami a WR fejdiomokba van égő az nagyon fasza! Haverom 125 ös LC-s détéjén olyan van és atom jól világít. Ha érdekel van róla kép h hogy néz ki a természet lágy ölében galériámba talán....
Köszönöm.
Szereti,gyakorlacie ez ugyanaz mint ah4
http://bolthely.hu/tungsram/id...
Egy ilyen égő mennyivel lenne hatásosabb a hagyományos 35/35 wattos égőnél? Nem értek hozzá, a dété-féle váltóáramot mennyire szeretik az ilyenek?
Köszönöm!
köszönöm a tippet:)
H4-es izzó megy bele,akkor van rajt mindkettő.
TZR henger, TZR kipu áthajtogatva ahogy a DT-n van. Meg TZR powereelktronika,hogy jó fordulaton működjön. Meg egy ember,aki beállítja. És menni fog rendesen.
pár kilóóóóóót csak 95 vagyok!
Hali

Lehet, hogy hülye kérdés, de az univerzális fejidomokon van külön távolsági és tompított lehetőség? Mert olyat láttam, ahol írják, hogy "parkolólámpa funkció"...de nem vágom a tompított/távolságit.
Csak megpróbáltam normális fejjel gondolkozni. A gumifüstölés kimaradt :)
Multhéten a Walli is csak lesett, amikor elkészült a kismotor. :) :) De mondd meg mért nem ragasztok és miért másoknál lesz okádéka hengerfal :)
Adj le pár kilót és jobban fog menni. (Bár nem feltételezem, hogy kellene)
Sziasztok motorosok kellene egy kis tuning Dt125r mocimnak Van jó tipje valakinek hol?Kivel? érdemes csináltatni.
Majd raksz fel képeket?:D az endúrós dt-ről?:D
Mi van?
ÁÁÁÁÁÁ hideg van gyerkőcök motorozni már....
Nekem már kivannak az izületeim....
Amúgy meg egy frissen összerakott motorral én nem mennék Pilisbe...
Minden máshová kerül, és ha nem Koyo csapágyakkal raktad össze, még az is megszorulhat....
Bár ez előfordulhat minden csapágynál...
Amúgy meg Én inkább helyben nyüstölném legalább 2-300 km-ert.
Én is mikor összeraktam a Robi blokkját, 1000 km után döglött meg a csapágy...
Amúgy meg téliesítek, kaptam krosszgummát haveromtól bartellba, úgyhogy holnap megyek a gumishoz felszereli, centrírozza, oszt a héten bevarázsolom alá.....
Lassan jön a tél, meg a hó.....
Simsont én sem járattam túl sokáig. Bár lehet az enyém nem annyira hasonlított GI-ére?!
Micsinálnál te?

Mért kamuzol?
Véletlen nem te voltál, aki 0 azaz null kilóméteresen egytől ötig végsebességet próbált a vatta nyú simsonnal?

Vagy keverlek valakivel?
Hali

Lehet, hogy hülye kérdés, de az univerzális fejidomokon van külön távolsági és tompított lehetőség? Mert olyat láttam, ahol írják, hogy "parkolólámpa funkció"...de nem vágom a tompított/távolságit.
Hát nem tudom mennyire lesz illesztve, de normális körülmények között fokozatosan járattad eddig, akkor 150km után én nem állnék neki még hillclimbezni.
Felszerelés elött tedd be olajos pixisbe a bowdent áztatni. Aztán lesz kenése,szárazon hamar kikészül. Utána meg csak annyi feladat lesz vele, hogy legalább a szabadon lévő részeken ne hagyd állni 2 méter vastagon adzsuvát.