Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt írta, hogy csak a megszakító lett cserélve.
Tedd vissza a régi lendkereket....
Légyszíves segítsetek!Az olaj oldali szimering mérete 32x44x8 volt.Azt már kicseréltem.Szombaton megyek szerelőhöz mert neki van lendkeréklehúzója,ezért lenne fontos a méret,hogy ne ott derüljön ki hogy most ilyen méretű simmeringje éppen nincs.Találtam hozzá robbantott ábrát,de sajnos a simmering méreteket nem írja
YAMAHA DT 80 ALKATRÉSZEK ELADÓK !

- alkatrészek amik még vannak :

lendkerék (4000 ft)
főtengely hajtókarral (4500 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (3000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8500 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2500 ft)

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

+ képeket is tudok küldeni

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
az a gáz hogy mindent csak egyféleképpen lehet felrakni, ez csont gyári gyújtás semmi mókolás nincs rajta, egyedül megszakító lett kicserélve zsír újra, de az tuti hogy jó. de mégis lent adja a gyújtást 180°-al van arrébb.
rosszul lett felrakva a lendkerék/gyújtás alaplap?
lenne egy barátomnak olyan problémája hogy a 125-ös etz-n felújították a főtengelyt összerakta faszán a blokkot de a gyújtás nemokés lent ad szikrát, és nem fent. minden jól van a helyén de mégis lent adja, ez mitől van? aki vágja a témát leírhatná köszi
Amúgy meg ma jött haza asszony a Hondával, és kiszakadt belőle az alsó kitámasztógömbfej, egyből letérdelt az út közepén....szerencséjére, mert 10-el ment....
Amúgy 2 hónapja cseréltek rajta féltengelycsuklókat, és mondtam a szerelőnek nézze át gömbfejileg is....
-Ó minden fasza.....mondta Ő.
-De mondom kopog az elejébe valami....
-Á....biztos gátló....

Ezzel megint a Magyar mentalitást jellemezném...

Gondoltam szereltetek, mert nem érek rá napközben javítani, meg amúgy is kell reggel meg este a kocsi, mert hordom a kislányt suliba......
De visszatérnek a régi szép idők, és azt hiszem magam fogok javítani......újra.
Mert csak az a biztos!
Igen.....
Mostanában nem azért vesznek nagymotort a "parasztok", mert kimotorozták.....
Hanem mert jól menő vállalkozása van, és a sok büdös köcsög havernak (a snob körben) meg kell mutatni, hogy mire fussa....
És űberelgetik egymást, vezetési tudás meg nyista....
Ebből van, és ezektől, a sokk halálos közúti balesemény....
Én erre szoktam írni a fotók-videók galériában:

Itt is ott is van gyökér...
Ha valaki száguldozik, akkor könnyebben megvan a baj.
Ez benne van a pakliban....
Aki így vezet, az előbb megdöglik.....az meg meg is érdemli...
Erre lehurrogott a sok buzeráns...
Mert én egy büdös köcsög motorosellenes gyökér vagyok...

Igaz egy párat már eltaposhattam volna a MAN-nal 20 Tonnával, csak én tényleg figyelek rájuk....
125R-be
nem tudja valaki véletlenül,hogy R-be milyen méretű főtengelysimmering kell gyújtás oldalra?
szóval itt van Pederóza akkor még nem is egészen 60as (50valahány) ccm es motorja, hallani, hogy az egyenesben nem is nagyon gyrosul.
Ez nem volt szerintem még 6 loerő sem.
rics22

Ezt ajánlom:
http://lmgtfy.com/?q=Egyenesbe...!+Mit+vegyek+helyette%3F
Jó, persze vannak ilyenek. Bár én magamat se tartom valami nagy tudású motorosnak. Tudok vele menni, és kész. Örülök neki, élvezem, hogy mehetek. :)
A DRZ-ről meg annyit, hogy én alföldön lakok, környékben pár kis homokbucka van, és ennyi. De haverok is mondják, hogy 400-600 ccm-es 4T-ket kedvelik. Általában DT-vel bírom őket követni simán. Én pörgetem a gépet, ők nyomatékból mennek. Viszont valaki azt szereti. Na meg endurozásra kényelmesebb sokkal egy 4T. Viszont abból 400 ccm alattit nem érdemes megvenni.
Értelek.
Viszont itt is szintén arról van szó,hogy janit játszanak,4-5-6x akkora cc-vel,holott ha lefullasztja a motor,nekem kell megkérdezni,hogy Báttya,üresbe ki fogja rakni?

Itt felénk meg szerintem nincs olyan terep,ahova drz kéne...
igaz,mindenki döntse el maga,kinek mi a fontosabb...

Juteszembe,szar a dt,alig megy egyenesbe,szerintetek mit vegyek?
ktm 525,vagy cr 500?

Üdv!
nincs vkinek ilyen váltókarja?
Mondjuk attól, hogy valakinek nagyobb gépe van, és Te egy kisebb géppel lenyomod kanyarban, attól nem feltétlen béna a motoros. Simsonnal én is "beszúrogattam" nagy ccm-es gépeknek kanyarban. Aztán most a DT-vel meg néha rájövök, hogy enduro gumival kicsit másabb a dolog. Na meg oké, hogy kanyarodhatok nyugodtan... ELVILEG! De mikor bekanyarodtam 1-2-szer Simsonnal jó 40-50-es tempókkal, és ahova kanyarodtam, ott a navarás tag úgy gondolta, hogy a kereszteződés előtt 10 méterrel még beelőzi a swiftet, mert az szarszuzuki... Persze nem ő fékezett, és ment vissza a szuszka mögé vagy ilyesmi... Én mentem keresztbe az út mellett a füvön. Na ilyenek után inkább én is lelassítok csigatempóra, és óvatosan kanyarodok.
Ja. (Többet nem nagyon tudok írni, összefoglaltál mindent.)
Én meg kb. 5-7 percet álltam egy piros lámpánál egyedül, mert az a szar hurok nem reagál motorra. Mögém jön egy faszi kocsival. Előrébb gurulok a vonal elé, hogy majd ő közel jön hozzám és akkor kapcsol a hurok. Erre 2 kocsihossznyival mögöttem megáll. Intek neki, hogy jöjjön már közelebb, azt csak mutogat vissza, hogy mit akarok? Áááá Azt valamivel közelebb gurult, és zöld lett az a buznyák lámpa. Persze akkor, amikor már szálltam volna le, hogy szóljak a pasasnak, hogy álljon már oda.
Ja,én is le lettem hurrogva,hogy vegyek ugyan már valami komolyabb enduro/cross-t...
viszont a kanyarba a 400drz,600tt-s mind vissza gangol 2.-ba,és úgy lemarad mint a sicc
És nem Dt-vel mentem,ismerősöm 150-es etz-vel,ez a vicc
persze még a DT-t sem sikerült kimotrozni(Power nélkül!)
lehet gondolkozni
Van egy lány ismerősöm 22 éves, évek óta robogózik, meg exének volt valami nagy ccm KTM, terepen azzal is elbánt a lányzó. Most meg akarja kezdeni az A korlátlant, és tetszene neki a 250es Ninja, de a fater beledumálta, hogy az egy év alatt megunja és kell az a gsr 600.
Magyarországon azt jelenti a kimotorozás. Egyenesben, 4. fölött mersz teligázt húzni :)
Ezt kell érteni azalatt, amikor gixer béla kimotorozza a haccázast és kéne neki az ezres :)
ezt nem értem
Értem én, rendben is van. Lehet én értelmeztem rosszul az írásod.