Dt-nek az ágyba:D Dt-nek nincs agya, csak szíve,az a blokk, az agya pedig a sofőr:D nah jó csak vicc:D szerintem sokkal komplikáltabb füzetni küllöt, mint venni komplettan. Mellesleg ha fűzeted, akkor is távtartót kell farigcsálni, mert itt a kerék az ami távtartót kér, és ha kereket cserélsz evidens, hogy változnak a méretek. Már ha enduroról Sm-re cserélsz. Mert ha enduroról enduróra cseréled a kerekeket az ua.
Yah...és azt is figyelni kell mekkora a gumi mérete. Kerék ugye adott, az 17col, de a gumi hátra max csak 140-es lehet, nekem most 130as van benne, és nagyon sokat nem lehet még rajta bővíteni a hátsó villa belső átmérője miatt. Elől pedig 100-as!
De így első nézésre a kereket illetően, bár lehet csak a szemem csal, de szerintem a Riejo kerekeinek kisebb lesz a tengely mérete mint a tied, valamint a csapágy méret sem 35*15-ös lesz, hanem kisebb. Elég picinek tűnnek a képen a csapágyak, de lehet csak én látom rosszul ám :D
Nem bírja a kerék? Ezt nem értem :S
Hát figyi! Nem egy 80lovas paripáról beszélünk, azért azt vegyük szemügyre, itt 22paciról van szó. Nekem pl 15ös a tengely méret, a kerék belső mérete is 15ös volt, tehát passzolt. Sm átalakításnál figyelni kell nagyon a távtartók játszására, mert az nagyon sokat számít. De ha elég találékony vagy, és van sok vasad otthon, plusz egy esztergád, vagy van ismerősöd aki szívesen megcsinálja neked, akkor egy nap alatt belehet faragni őket.
Nekem az is problémát okozott, hogy nem volt a hátsó kerékben távtartó a kerék agy alatt, így oda is kellett szerkeszteni, mert mikor húzattam össze a hátsó kereket a távtartó benyomta a csapágyakat :D újra vehettem csapágyat, igaz ez az én figyelmetlenségem volt :D
Hali!
A kerekek valóban hasoníltanak az enyéimre, egy dologra nagyon figyelj, hogy a tengely átmérő passzoljon, valamint sokat kell majd játszanod a távtartókkal:S
Valaki kérdezte, hogy alakítottam át a hátsó kereket tárcsásra...Nos..szereztem bele 125-ös Tdr-ből hátsó féket,és azt farigcsáltam bele hátulra. Sok munka, de alapjában véve megéri.Ha tudok még valakinek valamiben segíteni, szóljon! Szívesen segítek bármiben!
ezt néztem, és ez elvileg ugyanaz mint az 50esé. Kíváncsi lennék annak a véleményére aki ilyen kereket rakott 125-ösbe hogy milyen. Wencynek vannak ilyen kerekek ha jól láttam a képeken
Szerintem nem 22ló kellene, hogy azokat elszaggassa. Küllőnél szerintem nem a motorteljesítmény a megterhelő, hanem a külső hatások, pl padkázás, ugratás.
szerintem mi beszéltünk régebben yahoo/msn-en,szóval fent vagy nekem...
viszont az érdekelne,hogy a régi cuccaival mi van?(lámpa,stb)
Illetve helyileg merre vagy?
Én nem hiszem el. De ezt úgyis lesz@rja . Nem tudom, hogy miért veszik készpénznek a Km órát, mikor szinte kivétel nélkül mindegyik csal. És minél gyorsabban mész, annál többet. Vagy fel kell tenni egy GPS-t, vagy egy biciklis órát, ahol te írod be a PONTOS kerületét a keréknek( bár nem tudom az meddig képes mérni, de gondolom 100Km/h-t tud).
Majd valamikor csinálunk újat mi is. Egy kicsit szakszerűbben kivitelezettet. Na meg a mostaninak a végén nincs kis görbe pöcs, és így eléggé feketedik az indexem... :S
Mondta valaki, hogy nem hisszük el?
Lehetséges persze, hogy menjen egy DT 140-et 2 személlyel. De az akkor már nem a gyári DT, az biztos. Sőt szerintem nem is "egy kis tuning" kell neki, hogy 140-et repesszen utassal. Tudod, haverom Trabantja is 140-et megy lazán. De valahogy sose tudott még beelőzni, mikor DT-vel mentem.
Hello Rics!
A motor ára így ahogy most van minden enduro alkatrészével( kerekek, gumik, idomok, fejidom) 200.000
Annyi felújításnyi dolog van még rajt, hogy a hátsó féknek, mivel tárcsássá alakítottam, még a felfogatása van hátra a lábféknek. Szóval csak ennyi, amúgy tökéletes erőben van, pöccre indul, új aksi, új kuplung, dugó,gyűrű,tömítések,olaj csere) szóval ez aq moci nem mostanában fog megállni ez TUTI!
Hát figyi! Nem egy 80lovas paripáról beszélünk, azért azt vegyük szemügyre, itt 22paciról van szó. Nekem pl 15ös a tengely méret, a kerék belső mérete is 15ös volt, tehát passzolt. Sm átalakításnál figyelni kell nagyon a távtartók játszására, mert az nagyon sokat számít. De ha elég találékony vagy, és van sok vasad otthon, plusz egy esztergád, vagy van ismerősöd aki szívesen megcsinálja neked, akkor egy nap alatt belehet faragni őket.
Nekem az is problémát okozott, hogy nem volt a hátsó kerékben távtartó a kerék agy alatt, így oda is kellett szerkeszteni, mert mikor húzattam össze a hátsó kereket a távtartó benyomta a csapágyakat :D újra vehettem csapágyat, igaz ez az én figyelmetlenségem volt :D
A kerekek valóban hasoníltanak az enyéimre, egy dologra nagyon figyelj, hogy a tengely átmérő passzoljon, valamint sokat kell majd játszanod a távtartókkal:S
Valaki kérdezte, hogy alakítottam át a hátsó kereket tárcsásra...Nos..szereztem bele 125-ös Tdr-ből hátsó féket,és azt farigcsáltam bele hátulra. Sok munka, de alapjában véve megéri.Ha tudok még valakinek valamiben segíteni, szóljon! Szívesen segítek bármiben!
ezt néztem, és ez elvileg ugyanaz mint az 50esé. Kíváncsi lennék annak a véleményére aki ilyen kereket rakott 125-ösbe hogy milyen. Wencynek vannak ilyen kerekek ha jól láttam a képeken
szerintem mi beszéltünk régebben yahoo/msn-en,szóval fent vagy nekem...
viszont az érdekelne,hogy a régi cuccaival mi van?(lámpa,stb)
Illetve helyileg merre vagy?
Lehetséges persze, hogy menjen egy DT 140-et 2 személlyel. De az akkor már nem a gyári DT, az biztos. Sőt szerintem nem is "egy kis tuning" kell neki, hogy 140-et repesszen utassal. Tudod, haverom Trabantja is 140-et megy lazán. De valahogy sose tudott még beelőzni, mikor DT-vel mentem.
A motor ára így ahogy most van minden enduro alkatrészével( kerekek, gumik, idomok, fejidom) 200.000
Annyi felújításnyi dolog van még rajt, hogy a hátsó féknek, mivel tárcsássá alakítottam, még a felfogatása van hátra a lábféknek. Szóval csak ennyi, amúgy tökéletes erőben van, pöccre indul, új aksi, új kuplung, dugó,gyűrű,tömítések,olaj csere) szóval ez aq moci nem mostanában fog megállni ez TUTI!