Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Apuci, voltam ma a főtengeyleseknél mert elkészült ,a tiedre 25 környékét mondták...
nem bonyolult a csere.
nem tökmindegy hogy ki milyen motort vesz? sajnáljátok tőle mert ő 1000-est vesz, és ti "csak dt-vel " közlekedtek? Ő is motoros meg te is motoros vagy.... Meg kimotorozni... uramisten... azért vennék énis 400ccm+ motort mert kell az hogy kitudjak vele ugrani egy autó mögüll ha előzni előzni akarok nem pedig azért hogy kimotorozzam... nem verseny pálya a közút. Apámat is lehordhatnám hogy minek vett 850-es motort ha nem is motorozza ki... csak apám 130 kg és majdnem mindig anyuvl vagy nővéremmel túráznak. Ennyi a kimotorozás. Ha autóval vagy éslátod hogy jön egy motor lehúzodol az ut szélére mert neked is jól esne, ennyi.

És én is 400ccm+ motort veszek csak azért hogy ott legyen a plussz erő.
Hellosztok!
Kis prbléma van a gépemmel azért kérem a segítségeteket!
Baloldali dekninél engedi az olajat, de az olajat amugy a másik oldanlon kell tölteni. Melyik szimering mehet ki ilyenkor? -főtengely?
Lendkerék lehúzót most csináltatok...ott könnyű kicserélni a szimeringet? köszi
Pff... Ismerősék elhozták a transitot a szervízből, majd a fékpedál beesett fékezéskor. Felpumpáltuk, akkor fogott egyszer. Full levegős volt. Rákérdeztek, hogy hát hogy is van ez? "Ja hát elfelejtettük légteleníteni."
Ahoz, hogy kiforduljon a kitámasztó, nem kicsit kell kikopnia. Nem értek hozzá nagyon, de azt tudom, hogy a Ladáinkban szanaszét volt kopva mindig minden, de még azok is bírták (úgy-ahogy) a földutazást.
Én már többször megfogadtam, hogy ha szervíz, akkor is csak ismerőshöz. Autó szervízünk van jó, a tulajt régóta ismeri faterom, jó barátok, meg minden. Oda merjük bízni az autókat. Motort meg ha javítani kell, akkor utánaolvasok, kérdezősködök, majd szépen nekiállok én.
Szép! elviszed iparoshoz, ugye aki ért hozzá, és az anyagi és testi épséged rábízod. ezzel nem is lenne gond. de ez kis hazánkban merész dolog. azért annak emberesen ki kellett lennie ,ahhoz hogy szétugorjon. és ezer ilyennel lehet szembesülni ,hogy valakire rábízol valamit, majd egy értékelhetetlen sz@rt hoz létre jópénzért. lásd, a főtengyelyem
naaa
Szerintem ez a Mumi gyerek drogozik!
Van egy őtletem erre a benzinárra! Fel climbolunk valami nagy emelkedőre, onnan hátszéllel lefele úgy felgyorsulunk, hogy elérjük az időutazáshoz szükséges sebességet /persze brutál kannákkal a détén/ és visszamegyünk úgy kb a 70 es évekbe, amikor aprópénzért lehetett venni a Zilesektől a benzint. kannákat megtötljük - lejtő- 6. nyél. és újra itt vagyunk.

Hali.
Lehet eladóvá vállik a motorom. Ha valakit érdekel irjon. Képek az adatlapomon , ha kell friss küldök.
akinek van ötlete, vagy az öregek jártak így vmikor, az nyugodtan mondja
Simson még gázolajjal is eltötyög valameddig. :D
Én kb. másfél hónapig jártam gázolajos benzinnel. Kb. felesbe volt keverve. Hidegen füstölt, mint az istennyila. Melegen kutya baja! Ha fél percnél tovább kellett várakozni kereszteződésben, akkor befüstölt kicsit. Na meg tűgörgőt gyorsan szétkalapálta. Meg gyertyapipa nélkül is elpötyögött szépen.
a főtengőőő felújítás előtt még minden patikán működött, azt haverom meg mondta hogy mi a probléma, ma megnéztem énis, de minden jól a helyén van, szikrát ad csak lent.
Egyenesben meg feszt visszaelőzgetik (nem mintha kanyarban nem hagyná ott őket megint). Mekkora szégyen
hát sokszor szétlett kapva minden ék meg minden frankón rajta van ahogy az a nagy könyvben megvan adva de mégis lent ad szikrát, de hogy miért na az itt a jó kérdés
Azt hittem az már a 70es volt. Kösz.
Amúgy meg nem kell bele ék!
Tedd fel kb-ra, és ha belőttétek leveszed, megkened finoman akkusavval a tengelyt, oszt mehet vissza a l.kerék.
Úgy rárohad mint az istennyila....
Gondolkozz kicsit.....mi vezérli a megszakítót?
Az Mz-nél asszem van 2-3 féle gyújtás alaplap....akkor lendkerék is..
Rá lett próbálva újra a lendkerék? Megnézném mégegyszer, hogy az ék benne marad-e, jó helyen áll-e a lendkerék.
a lendkerék nemlett cserélve csak a megszakító
A vodka drágább szerintem....
Pont ma tankoltam, Shellhez begurulok 339, kapják be, de a Kerepesi mol-nál is 336 volt csak. Ja amúgy vicc a Kerepesi és Gödöllői MOL között simán szokott lenni 6-7 Ft különbség. Etanolra kéne átalakítani a dt-t. Gyakorikerdesek.hu-n volt egy csávó, aki beírta, hogy nincs benzinje viszont mindenképp mennie kell és , hogy 40fokos vodkával elmegy a szimó. Az a nem mindegy
Sőt,a legjobb hasonlat:kínai 4-500.000ft robogónak csúfolt valamin feszült a rider Cross bukó,kesztyű,és úgy ül mint aki bevan szarva...
most ez valami divat majom hullám volt idén?
mindegy,sikerült jót nevetnem,várom mi lesz jövőre...

Viccnek szántam...a fasza mentalitást írtam le...250 szar,veszek 500-ast,500 szar,veszek 1000...á az is kevés,veszek Rakétát

komolyan mondom,a dt-t nem motoroztam ki-igaz,többet állt a gép,mint ment:)- kb 2 év alatt...
akit ismerek,az meg robeszról megy át 400drz-re...
tipikus megfelel az opel is,de játszom a janit és bmw-t veszek

na eztet is kiveséztük,most beszéljünk a........Benzinárakról:-2ft,jövőhéten meg +4