Tudom, hogy drága...de mihez nem az? Egy dieselhez is drága az alkatrész, egy opelhez is drága... kocsi meg kell, és német kocsi kell...vw vagy audi...más szóba sem jöhet.
Talán még a 2004es mondeo 2.0tdci kombiban..
universalmotor.hu oldalról tudsz rendelni univerzális sárvédőt. Ha nem rendelni akarsz, hanem személyesen megvenni, akkor azt a budaörsi boltjukban teheted meg.
Üdv!
Van Yamaha DT125R-hez:
-1db első JTF558.16 lánckerekem
-1db hátsó JTR839.57 lánckerekem
-1db JT 428H erősitett 134 szemes láncom (gyári láncméret)
ZSIR ÚJAK még ki sem lettek bontva!
Ezeket egybe adom, együttes ára 7000ft
Van még egy rossz power szervóm ami alkatrésznek jó.Jó benne a motor, a végállás érzékelő, fogaskerekek, csak az elektronikában egy IC halt meg
Ára 4000ft
Szervusztok! 83-96 körüli DT50 -hez keresnék első sárvédőt illetve oldalidomokat is, de az annyira nem fontos. Így néz ki a motor (a képen nem én vagyok:D:D)
A simson elsőtelója egy nem csillapított elem, olaj csak végütköznek, meg kenésnek kell bele eredetileg.
Viszont aki elég ravasz, az többet tölt bele, és ledugózza a szellőzőt.
Szia! Következő a helyzet! Megnéztem a karbit, a kev állító csavar nekem legdúsabbra van állítva(mert különben fulladt alul,mikor vettem a motort márciusba kénytelen voltam így beállítani,mert használhatatlan volt )! Most kíváncsiságból üzemmelegen elkezdtem szegényíteni(ahogy korábban leírtad),nem változott se alapjárat se semmi(gondolkoztam videó készítésén),mikor teljesen be volt tekerve(phbh 28) akk leesette a fordulat és leállt! Kérdésem az lenne,hogy mitől lehet,hogy szinte a teljesen elszegényített beállítástól a legdúsabb beállításig köztes állapotban nem változik semmi?
Még mindig eladó a végdobom. '04-es, 125-ös DT-re van. Házilag csinált, összekötő cső rajta, felfogatási pontok, minden. Csak fel kell csavarozni, és kész. Szétszedhető, cserélhető benne a gyapot. 10e Ft-ért adom így kompletten. Ha nem kell postáznom, hanem személyesen eljössz érte, akkor 8e ft. De igazából nem vagyok az a fajta, akivel nem lehet alkudozni.
Ja, képeket raktam már be korábban, meg az adatlapomon látható a motoron. Ha kell berakom újra. Ill. videó is van, ha kell el tudom küldeni.
biciklivel csináltunk ilyet xD jó kis teszkór össztelos mtb és mondtuk a gyereknek hogy vegye ki a kupakokat az első telóbol és tölcse fel olajjal az a nyomorék nem tudta hogy hova rakta a kupakokat neki ment a dirtnek és amikor leért megterült olajjal
Dominatoron 9kg a terhelhetőség... utána kötöttük haver dominatorját, h behúzassuk de meg sem kottyant neki... vagy 40nel téptem magam után a 170kgos motort...
Lassan ideje lenne valami pontosításnak