Hello! olyan kérdésem lenne hogy nem jó az öninditom aksi jó , biztosíték az aksinál nincs kiégve, mi lehet a gond vagy lehet máshol is biztosíték ami kiéghetett?
Sokkal jobb mint a dt:D
Csak kicsit nehéz ha nem hegyet mászni akarod akkor teljesen jó.
Én csak ajánlani tudom. Jó lenne nekem vki ilyen cserét ajánlana:-)
nekem jó a dt-is,sőt...
csak megláttam,közel is van,árba szerintem nem vészes...dt-n meg úgysincs power,pilács 1.5 éve,5 féle gyujtással lett próbálva,5x jött már ki a szerelő...
Mivel ez egy tök alap paripa, csodákat meg nem akarok, akkor sztem meghagyom ezt a "kis" kompressziót. Gondolom így időtállóbb. Milyen adatokkal kéne egyébként szolgálnom?
Gyönyörűen muzsikál a paripa! Már 60 km et beleraktam ,különolaj+50 es keverék. Nagyon jó a hangja, és szép egyenletesen húz ,minden fokozatban. Lényegesen erősebb lett ahhoz az állapothoz képest mint amikor szétszedtem Komopresszi nem lett sokkal több, mivel a présmagasság a javasolt 1.2mm hez képest kb 2 mm. Ilyen hengerfejtömítésem volt ,nem tudtam csökkenteni a présteren. Szerintetek érdemes csiáltatnom egy 0.5 ös tömítést ,hogy úgy 1.5 re legalább lemennyen a présmagasság?
Megnéztem a fagyállót és a tescos, ami van nekem etilén glikol /meglepődtem/! Sőt voltam ma baumax-ban és néztem a fagyállókat : kentaúr etilén glikol, és talán prevent volt a másik az is etilén glikol.
xd nem veresegyház amugy meg 60ezerért vette de el is adta rá 2 hónapra mert elesett vele és kulcsont,alkar és csukló törése lett (műtötték) amugy nem a kinézet számit (néha) hanem az erő ). ő nem foglalkozott vele de én igen az egész nyaramat a kicsikével töltöttem hol szereltem amit akartam vagy esetleg volt valmi baja.
norbesz, tényleg gondos gazdi lehetsz teis meg bratyód is:) meg látszik,hogy motorszerelő is van a családban neharagudj,nem kötöszködés..
amiért ezt írtam: http://www.sportmotor.hu/motor...
csak az a problém hogy nem őszinte aki nagyon szépen lemossa akkor ott valmi galiba van én tudom nagyon jól én ezért raktam ki olyan képet hogy hol használom a másik fele ha lemosta legalább ne fényképezze le ugy hogy egymerő rozsda a hátsó felni küllői szóval nem foglalkozik vele nállam az lenne az első kerék kivétel csiszol és boltba szek festékep pl. ezust vagy krom szin és fújom le ez egyértelmű de mindegy valahol igazad is van meg nemis azért köszi.byby
Csak kicsit nehéz ha nem hegyet mászni akarod akkor teljesen jó.
Én csak ajánlani tudom. Jó lenne nekem vki ilyen cserét ajánlana:-)
De kíváncsi leszek...
csak megláttam,közel is van,árba szerintem nem vészes...dt-n meg úgysincs power,pilács 1.5 éve,5 féle gyujtással lett próbálva,5x jött már ki a szerelő...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
legfőbb érv,hogy közel van
Vannak eladó dolgaim:125R-hez rezonátor,univerzális végdob,és egy ledes hátsólámpám..Képeket mellékelek.Ha valakit érdekel írjon...
Ha tudsz mérni pár adatot majd, akkor segíthetek.
Gyönyörűen muzsikál a paripa! Már 60 km et beleraktam ,különolaj+50 es keverék. Nagyon jó a hangja, és szép egyenletesen húz ,minden fokozatban. Lényegesen erősebb lett ahhoz az állapothoz képest mint amikor szétszedtem Komopresszi nem lett sokkal több, mivel a présmagasság a javasolt 1.2mm hez képest kb 2 mm. Ilyen hengerfejtömítésem volt ,nem tudtam csökkenteni a présteren. Szerintetek érdemes csiáltatnom egy 0.5 ös tömítést ,hogy úgy 1.5 re legalább lemennyen a présmagasság?
jeeeeee
De lehet hogy változik annyit, hogy a régi beállítással egyébként sem szeret majd indulni :)
GI, úgy gondoltam, hogy amit bekentem a hengerfalra-dugóra- tűgörgőre mindenhova
http://sportmotor.hu/motoros_k...
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
amiért ezt írtam:
http://www.sportmotor.hu/motor...