Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lepöckölöd a szivatót :D csak vicceltem
Szia!
Most hogy hűvösebb idő van az alapjárat nehezen megy vissza...megáll 3000nél és lassan esik vissza! Kev. állító csavar nem ér semmit...Mi ilyenkor a teendő(minden tiszta,karbi,levegőszűrő),gyerty kb 1000km et futott(B10EG)! Üdv!
sziasztok valakinek nincs 125-ös cdi je?
előre is köszi!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Jólvan, szét se néztem az oldalon, van DT-hez, és tényleg egyezik. DT benzincsap tömítés
Robogotuning-ot kéne megkérdezni, tartanak-e benzincsap javító készletet. Ilyet mondjuk, a 600-as XT-nek a DT-vel külsőre teljesen ugyanolyan csapja van. De előtte méreteket azért egyeztess!
Giannelli rendszer ? :O nem csak egy hangtompító?
hehe ezér kell venni ktm lc2-t mer azn minőségi ékek telók vannak:D de azért az kicsit sajnálom h dt blokk van benne_:D
és akkor itt jön az hogy az olasz szar csak a japán... mint sok dt-s meg yamahás szerint aztán olasz motoron ülünk engem nem érdekel hogy meik ország tervezte vagy csinálta, a minőség a lényeg, és szerintem a dt egy "minőségi" motor. Bár tehettek volna alá jobb fékeket meg futóművet
hol lehet hozzá szerezni tömítést, mer most szétszedtem, kitisztítottam, meg összeraktam, de jobban folyik...
vagy mit csináljak?
Fék meg telók mié?
Mert pl a TZR-en, a 125-ösön a váz, a felnik és a fékek is olaszok a blokkal egyetemben. Viszont a 250-es TZR-en semmi olasz nincs.
megnéztem ,az enyémen is vannak ilyen micsodák, szerintem az öntőminta nem lehetett túl finom felületű
Mikor megvettem, a gumik levoltak már futva, azt cseréltem, aztán a power szelepen kellett állítani (abból leírást is csináltam, nem bonyolult dolog), meg majd akksit kéne cserélnem tavaszra. Szóval ilyen kopó-öregedő dolgokon kívül semmi baja. Előző tulajnál kapott fúrást + wössner dugót, nagyon jó erőben van. Egyébként 260 ezer forintért vettem érvényes műszakival.
ja ja,az tuti 125-ig minden olaszbol jön!
utólag belegondoltam hogy neked már uj kasztnis szóval ledes hátsó lámpa kilőve xD
jaja Japán... a váz meg a futómű talán blokk nagyrésze olasz ;) de nem szeretnék megint vitát szítani :D
neked volt már vele valami komolyabb bajod?
Hát itt fórumon is volt 1-2 érdekes gép. Nagyon meg kell nézni vételkor, hogy minden rendben van-e vele.
A hüvely akkor az cserélhető nem kel az egész hengert eldobni!Am nem szeretnék "pályaszökevényt"csak érdekesség ként kérdeztem hogy még is kb menyi!Azért egy használt krosznál minden meg lehet!
Ez japán technika, itt javítani szokás
ELDOBNI!nem halottad még!
Ívelni? Nem tudom ezzel mire gondolsz, ha arra hogy nicasilos-e, akkor nem. Ezt simán lehet fúrni. Wössner dugó 25 ezer Ft, Prox hajtókar 20 ezer Ft, ha már nem lehetne fúrni akkor Prox hüvely 35 ezer Ft, tömítés szett 4-8 ezer Ft (hengerfejhez 1-2 ezerért csináltatni kell, mert a tömítés szettekben levők túl vékonyak). Csapágyak, tűgörgők bármelyik boltban beszerezhetők (legalább 10e Ft). Bár nem hiszem hogy ezzel kéne kezdened, hacsak nem egy 100 ezer forintos "pálya szökevényt" veszel.
Még nem, most szedtem elő a blokkot meg mindent, mert most kezdem felújítani az egész blokkot
sziasztok!Kérdeztem már tegnap is csak senki nem válaszolt menyibe kerül 125 ös dt motorfelujítása csapágy szimering dugó gyürü minden!Am furni lehet a hengert vagy meg kel ívelni?
Van gyári tömítés bele, mással nem érdemes próbálkozni, mert megeszi a benzin (mint a te esetedben is sztem).