Szia!
Most hogy hűvösebb idő van az alapjárat nehezen megy vissza...megáll 3000nél és lassan esik vissza! Kev. állító csavar nem ér semmit...Mi ilyenkor a teendő(minden tiszta,karbi,levegőszűrő),gyerty kb 1000km et futott(B10EG)! Üdv!
Robogotuning-ot kéne megkérdezni, tartanak-e benzincsap javító készletet. Ilyet mondjuk, a 600-as XT-nek a DT-vel külsőre teljesen ugyanolyan csapja van. De előtte méreteket azért egyeztess!
és akkor itt jön az hogy az olasz szar csak a japán... mint sok dt-s meg yamahás szerint aztán olasz motoron ülünk engem nem érdekel hogy meik ország tervezte vagy csinálta, a minőség a lényeg, és szerintem a dt egy "minőségi" motor. Bár tehettek volna alá jobb fékeket meg futóművet
Mikor megvettem, a gumik levoltak már futva, azt cseréltem, aztán a power szelepen kellett állítani (abból leírást is csináltam, nem bonyolult dolog), meg majd akksit kéne cserélnem tavaszra. Szóval ilyen kopó-öregedő dolgokon kívül semmi baja. Előző tulajnál kapott fúrást + wössner dugót, nagyon jó erőben van. Egyébként 260 ezer forintért vettem érvényes műszakival.
A hüvely akkor az cserélhető nem kel az egész hengert eldobni!Am nem szeretnék "pályaszökevényt"csak érdekesség ként kérdeztem hogy még is kb menyi!Azért egy használt krosznál minden meg lehet!
Ívelni? Nem tudom ezzel mire gondolsz, ha arra hogy nicasilos-e, akkor nem. Ezt simán lehet fúrni. Wössner dugó 25 ezer Ft, Prox hajtókar 20 ezer Ft, ha már nem lehetne fúrni akkor Prox hüvely 35 ezer Ft, tömítés szett 4-8 ezer Ft (hengerfejhez 1-2 ezerért csináltatni kell, mert a tömítés szettekben levők túl vékonyak). Csapágyak, tűgörgők bármelyik boltban beszerezhetők (legalább 10e Ft). Bár nem hiszem hogy ezzel kéne kezdened, hacsak nem egy 100 ezer forintos "pálya szökevényt" veszel.
sziasztok!Kérdeztem már tegnap is csak senki nem válaszolt menyibe kerül 125 ös dt motorfelujítása csapágy szimering dugó gyürü minden!Am furni lehet a hengert vagy meg kel ívelni?
Most hogy hűvösebb idő van az alapjárat nehezen megy vissza...megáll 3000nél és lassan esik vissza! Kev. állító csavar nem ér semmit...Mi ilyenkor a teendő(minden tiszta,karbi,levegőszűrő),gyerty kb 1000km et futott(B10EG)! Üdv!
előre is köszi!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
vagy mit csináljak?
Mert pl a TZR-en, a 125-ösön a váz, a felnik és a fékek is olaszok a blokkal egyetemben. Viszont a 250-es TZR-en semmi olasz nincs.