Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de akk elfolyik a benzinem igaz?
arra oda kell figyelni h tegyek alá valamit
meg mit lehet azzal scinálni
Nemrég szétszedtem takarítás céljából, és van benne tömítés. Vedd le a csapot, ott kell lennie egy tömítésnek ami valószínűleg elég szar állapotban lehet.
Érezte, hogy benzinszag van egy nagyon kicsit a garázsba mindíg, meg mikor megnyitottam a benzincsapot a gépen, benzin szagú lett a kezem:S
Hát körülnéztem, és észrevettem, hogy valahol szivárog a benzin a benzincsapnál.
van ötletetek, vagy mi lehet az vagy hol?
Ott van valami tömítés, vagy ilyesmi?
Valaki nem tud olcsón enduro vagy cross csizmát?
YAMAHA DT 80 ALKATRÉSZEK ELADÓK !

- alkatrészek amik még vannak :

fordulatszámmérő óra (3500 ft)
lendkerék (4000 ft)
főtengely hajtókarral (4500 ft), de a hajtókar cserére szorul kotyog
első fékbowden (1000 ft)
hűtő (4000 ft)
hűtőidom (1500 ft)
lábtartók (1000 ft)
láncvédő (1000 ft)
blokkvédő-haspáncél (1500 ft)
csomagtartó+hozzá tartozó idommal együtt (3000 ft)
első teleszkóppár új ATHENA simeringekkel (8500 ft)
hátsókerék tengely + láncfeszítők (1000 ft)
első sárvédő "műanyag" (2500 ft)

+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !

+ postázni tudom

+ képeket is tudok küldeni

Elérhetőségeim :

Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
Ja, nem találtalak aidsbookon.
Én is gondolkodtam a szöges gumin. Csak félek, hogy földhözcsapom a motort. Simsonokkal meg már 4 telet átnyomattunk. Állat volt. Kint a tavon, meg a havas utakon 3.-4. nyélgázon keresztbe. Leírhatatlan. Na meg a fél éjszakás szánkózások. Este 8-10 körül kimentünk. Addigra már semmi forgalom se volt. Egy valaki előre ment és beállt a kereszteződésekbe, nézni, hogy jön-e kocsi. Másik 1-2-3-4 Simson pedig húzott 1-1 szánkót. Eleinte persze szépen óvatosan mentünk. Végül már 3-4. nyélgázon. Kanyarban is 2-3.-ban. Estünk-keltünk állandóan. Legrosszabb esetben lábtartó visszahegesztés, és kész. (Bár nekem ilyen bajom sem volt, mert fűtéscsőből volt a lábtartóm. :D) A DT-t azért sajnálnám.

Az előbb említett SM DT ugyanilyen idős, mint az enyém. Csak annak nincsenek papírjai, és ~25e km van benne. A srác mondta, hogy van egy rendszámtartója, ha gondolom ideadja szívesen. Az nem ez a nagy műanyag, mint az enyém, hanem ami a faridom végén van egyből. Gondolom arról írtál. Azt lehet lecserélem. A lámpát meg nem akarnám bántani. Így gyári, nicns mibe belekötnie a rendőrnek.

Hát mi augusztus elsején vettük a DT-t. Eredeti terv az volt tavasszal, hogy dolgozok nyáron, veszek valami akármiylen endurot, cross-t a Simson mellé. Simson jó lesz elszaladgálni, nagyobb gép meg csapatni. Csak aztán mondta faterom, hogy kellene neki megbízható munkás nyárra. Én az évek során már beletanultam a kaputechnikába, tehát a lehető legjobb voltam neki. Azt mondta, hogy ha már van A1 jogsim, nem szeretné, hogy papír nélküli kacattal mászkáljak. Adjam el a Simsont, dolgozzak vele nyáron, meg augusztusban volt a 18. születésnapom, és így ezeket egybe véve veszünk valami 125-ös motort. Nézegettem a kínálatot, és csak DT jöhetett szóba. Június óta nézegettük. R-es DT-k 500 körül voltak, X-esek meg 600 körül. Aztán megláttuk ezt, pöpec gyári állapotban, 4300 km-rel, 500-ért. Felhívtuk, mondta a fószer, hogy 450-ért még talán ideadja. Elmentünk 150 km-re megnézni egy vasárnap reggel. (A szombat estét figyelembe véve az nekem inkább hajnalnak érződött...)
Körbenéztük, meghallgattuk, és mondtuk, hogy akkor el is vinnénk. Dátumoztunk egy adás-vételit másnapra, na meg ugye megtárgyaltuk az anyagiakat. Végül úgy jött ki a kb. 420 ezres vételár a motorra, hogy 450 ezer alá nem engedte már, viszont adott 11-12 doboz Castrol Power 1 olajat vele az előző tulaj.
Aztán nyár végén kiszámoltuk faterral, hogy 330 ezer ft-nyit dolgoztam, meg 80-ért adtam el a Simson Rollerem. A többi volt az ajándék. Nyílván jól jártam, hogy kb. 3 éve nem kértem már semmit sem karácsonyra, szülinapra, meg semmire sem.
Saját erőmből szerintem nem nem mostanában lett volna még ilyen mocim...

Nah, Tóth Ádám rövid életrajzát hallhatták.
amugy nagyon fáj a szívem oylan dt-t szerettem volna mint a tiedé, csak tavasszal mindegyik 500 fölött volt arra meg nemfutotta :S Szerintem nagyon sokat dobna a motor megjelenésén egy ledes hátsó lámpa +egy rendszám tartó majd megpróbálok feltölteni képeket az enyémröl is de ha fészbúkon rám keresel ott vanank képek
az enyém kap két szöges gumit télire :P 2 hónap alatt fogok vele menni 3kört és kész is úgy fog hiányozni már most elvonási tüneteim vannak és hol van még a tél vége
Hát igen, rengeteg pénzt bele lehet ölni. Most nézegettem ebay-en, de ott sem találok semmit. Van haverom, aki KTM LC4-hez (asszem?) valami 40e ft-ért hozott be németből SM szettet, szinte új gumikkal. Ő mindig jó üzleteket köt. Majd neki mondom, hogy nézzen már szét az ismerettségében. De túl egyszerű lenne így... :S
Sokat nem akarok rá költeni, így sincs egy vasam se. Ebben az évben már nem is lesz. Ha lesz is, akkor is inkább veszek a házhoz egy Simsont télire szánkózni, meg csúszkálni. Na meg helyben elszaladgálni. Vagy valami olcsó autót.
Bár elnézve a helyzeteket SEMMIT sem veszek...
én is nagyon bele akartam rakni sm szettet de fölösleges még 1,5 év és nagymotor, az vagy xt600, vagy drz 400, inkább abba fogok bele ölni sok pénzt hogy szép supermoto legyen nem a dt-be kis gazdaságpolitika xD
Az efféle választól féltem. Szerintem jó lesz nekem a 21-es kerék is...
amibe kerülne a szett anyibol veszel egy új motort öntött kerekekkel meglehetne úszni kb 50 böl, de az nem olyan szép mint a küllős
Jaaa, akkor ez olyan, mint anno nekem a Simsonom?! 100e ft környékén hirdettem. Úgy voltam vele, hogy ha van olyan hülye aki elviszi, akkor nyugodtan!
Amúgy valaki nem tudja, hogy DT-be mennyi egy SM szett? Vagy egyáltalán lehet-e szerezni? Eddig még nem nagyon találtam. 2004-es évjárató DT 125 R-em van. Egy ugyanilyen évjáratú X-es DT cuccai kellenének nekem. Bár attól tartok, hogy ha van is, akkor is egy kisebb vagyon.
tudom hogy sokat kérek, de megvan az oka, nem szeretném eladni
Srácok eladó lett a dt-ém ha valakit esetleg érdekelne!

http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Jó árat kérsz érte, már bocs... Bár ha tényleg pöpec a gép, akkor megér annyit biztosan. Enyém 420 ezer volt. De ebben csak 4300 km volt, meg 2003-as.
Most tudok egy SM DT-t itt a faluban, 340-ért hirdetik. Jó ismerősömék cseréltek benne dugót pár hete. Biztosan jó gép. Full ugyanaz, mint az enyém, csak supermoto, és fekete. Ha lenne 340 ezrem most...
az enyém eladó! 2000-es évjárat, tény hogy én használtam nem egy kirakat motor, sikerült is esnem vele egyett de nem lett semmi baja. Ledes hátsó lámpa mini indexek, wr első sárvédő, a hétel első teló szimering +olaj csere, 22 000 km, minden papírja megvan 10kW-os forgalmival. Árrol meg anyit hogy nem olcsó mert szeretem de olyan 400 talán 390 ezer forintért megválnék tőle. Jah és elől teljesen uj gumi, és a héten hátulra is uj gumi jön
Haveromnak ugyanilyen évjáratú DT-je volt, mint az enyém. Csak az DT 125 X volt. Neki 7 litereket kajált. Nekem 6-nál megáll. 6-6,5 volt egyszer, de akkor folyamatosan nyélen hajtva. Mondjuk haverom 90-95 kg, én meg 60-65.
furcsa az enyém ilyen 6-7 között eszik városban, egyszer sikerült kihozni belőle 5-öt de akkor hosszúba mentünk kanyarogtunk 70-100 között inkább 70 volt az átlag. De városba adva van az érzésnek robeszok is megeszik a 6-7 et az enyém is de én legalább vissza rakok egyet és pápá robesz
Nem jól írtam, fogyasztást egy személyre kell érteni.
4 literből, 80-at, utassal, bárhol? Én 4-4,5 literből járok a DT-mel, alföldön lakom. Igaz 90-100-al közlekedek. Utassal 100-as tempónál 5 litert megette. Utassal terepen meg a 6 litykó környékén kb.
még azt szeretném kérdezni hogy menyibe van 125 dt motorfelújítás kompleten!