Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért nem mondanám ugyanolyannak őket. Külsőre.
köszönöm a gyors választ, és hát igen, szeretem, meg megy is ahoz képst hogy 4T, mert a 2007es XT-t alázom:P de akkor is kevés ez a 10-12 ló, már csak el kellene adni:D
Én falun élek a Mátra lábánál (elég komoly emelkedők vannak) és elég a 125 köbcenti. 80-as tempót tudja két személlyel bárhol 4 literes fogyasztással.
joksim az van,vizsgásztatni meg minden,akkor már mindegy ha veszek egy 400as az legalább megy is!De nekem csak szaladgálni kéne!Mongyuk én kisvárosbsan lakom nem biztos hogy lebuknék!Itt is szaladgál azért 180as ranner 125 pigi!
Évjárattal ne foglalkozz, az enyém '91-es, és egyáltalán nem látszik rajta. Mivel 1988tól ugyanolyan minden R-es DT (szinte), ezért inkább az állapot a mérvadó. Minden nap nézd a használt oldalakat, ki lehet fogni nagyon jókat. Ha elmész megnézni, akkor minden elektronika működjön rajta (világítás, indexek, power csekkoljon, stb), és egyenletesen húzzon 8-9 ezerig legalább. Külsőre egybe legyen, 130as cross gumikkal szerelt gépeket inkább kerüld. Egyébként karcsú a kis XT?
Úgyúgy! Csak kíváncsi voltam, hogy figyeltek-e... Köszi a javítást!
azt kifelejtettem hogy 125öst szeretnék, papírosat, olyan 95től
Nem tudom mennyit szánsz rá, de azért vannak papírosak is szép számmal. Itt van egy például bár ezt A1es jogsival nem lehet vezetni.
Sziasztok DT-sek!
közeljövőben előfordulhat hogy veszek egy dt-t, lenne pár kérdésem: mire kell odafigyelni vásárláskor? menyire szervíz igyényesek? ilyesmi hasznos dolgokra gondolok, a válastokat előre is köszönöm!
nagyon kevés papiros van!Aki meg papír nélkül árulja az meg azt mongya hogy ő is úgy járkált vele!De lehet azér mondják hogy szabaduljanak tőle!
Jo csak nekem nem cdi-s
-Apuci- eladod a dt-t?:D
ismerős...3napi tologatás után feladtam,majd valamivel később kínai cdi vissza,3. rugásra indult-pár hónap állás után-
hiába van szikra,ezt nekem is leírták,max annyi lesz,hogy pörög a gép,amíg rugdosod,amint abba hagyod halott
"hogy nem 125-ös a gép"

hogy nem 50-es - nem?
Van kopmresszio
Karbit takarítsd ki szerintem.
sztem eldugult a főfúvókád. vagy eltört a gyűrű. kompresszió van?
Gondolom vágod a következményeit, ha kiderül. Nem kis szopás. Ezen kívül sokan használják így. A legtöbb rendőrnek nincs kedve szenvedni azzal, hogy bevizsgáltassa. De nem hülyék, tisztában vannak általában vele, hogy nem 125-ös a gép. Kezdjük a hengerre írt 124 ccm felirattal. Na meg ezeknél a gépeknél úgy tudom, hogy vázszámból ki tudja keresni a gép minden adatát. Innentől már necces.
Igen poffent igert mindig de nem indult be csak egyszer-egyszer mintha elrobbansztotta volna a benzint.
szerintem, ha nem hangos, és nem nyélen jársz állandóan akkor nem lesz gond, bár tényleg azért azon már látszódik ,hogy nem 50...

Bp.-n nekem úgy tűnik lesz@rják ezt a témát...

igaz nekem 80as,de vázilag akkora mint a 125 ,de a blokkja hengere jóval kisebb. egyszer állítottak meg, mivel minden volt ami egy 50 eshez kell, gond nélkül elengedtek
Toláskor pöffent legalább, vagy semmi életjel nem volt?
Ha valaki dt íves retesz hiányban szenved, nálam lehet venni mert minimum 5 db-t kellett rendelnem. 200 ft/db
Sokan szórakoznak úgy vele, de ha láttál már élőben 125ös DT-t, akkor te sem hinnéd el róla hogy 50es már csak méretét tekintve sem (ismerősöm szemből tenerének nézte..). A negatív oldalát gondolom ismered (biztosítási csalás, okirat hamisítás, jogsi elvétel stb). Ha off road járnál vele, esetleg jóba vagy a körzeti meghízottal akkor el lehet vele járni, de egyébként nem ajánlom.
Hát kompresszio az az ugyanolyan van benne mint volt. Probaltam másik gyertyaval is de semmi. Hazajottem vele normalisan mukodott kb 2 ora mulva mentemvolna vele de már nem indult be. Probaltuk betolni de nem ment ugy se. Nem tudom mi lehet vele. Lehet a karburator koszos?
fura, nekem ilyen öntés dolognak tűnik innen, holnap megfigyelem az enyémet ,azt a tűgörgős csapágyat cseréled?