köszönöm a gyors választ, és hát igen, szeretem, meg megy is ahoz képst hogy 4T, mert a 2007es XT-t alázom:P de akkor is kevés ez a 10-12 ló, már csak el kellene adni:D
joksim az van,vizsgásztatni meg minden,akkor már mindegy ha veszek egy 400as az legalább megy is!De nekem csak szaladgálni kéne!Mongyuk én kisvárosbsan lakom nem biztos hogy lebuknék!Itt is szaladgál azért 180as ranner 125 pigi!
Évjárattal ne foglalkozz, az enyém '91-es, és egyáltalán nem látszik rajta. Mivel 1988tól ugyanolyan minden R-es DT (szinte), ezért inkább az állapot a mérvadó. Minden nap nézd a használt oldalakat, ki lehet fogni nagyon jókat. Ha elmész megnézni, akkor minden elektronika működjön rajta (világítás, indexek, power csekkoljon, stb), és egyenletesen húzzon 8-9 ezerig legalább. Külsőre egybe legyen, 130as cross gumikkal szerelt gépeket inkább kerüld. Egyébként karcsú a kis XT?
Sziasztok DT-sek!
közeljövőben előfordulhat hogy veszek egy dt-t, lenne pár kérdésem: mire kell odafigyelni vásárláskor? menyire szervíz igyényesek? ilyesmi hasznos dolgokra gondolok, a válastokat előre is köszönöm!
ismerős...3napi tologatás után feladtam,majd valamivel később kínai cdi vissza,3. rugásra indult-pár hónap állás után-
hiába van szikra,ezt nekem is leírták,max annyi lesz,hogy pörög a gép,amíg rugdosod,amint abba hagyod halott
Gondolom vágod a következményeit, ha kiderül. Nem kis szopás. Ezen kívül sokan használják így. A legtöbb rendőrnek nincs kedve szenvedni azzal, hogy bevizsgáltassa. De nem hülyék, tisztában vannak általában vele, hogy nem 125-ös a gép. Kezdjük a hengerre írt 124 ccm felirattal. Na meg ezeknél a gépeknél úgy tudom, hogy vázszámból ki tudja keresni a gép minden adatát. Innentől már necces.
szerintem, ha nem hangos, és nem nyélen jársz állandóan akkor nem lesz gond, bár tényleg azért azon már látszódik ,hogy nem 50...
Bp.-n nekem úgy tűnik lesz@rják ezt a témát...
igaz nekem 80as,de vázilag akkora mint a 125 ,de a blokkja hengere jóval kisebb. egyszer állítottak meg, mivel minden volt ami egy 50 eshez kell, gond nélkül elengedtek
Sokan szórakoznak úgy vele, de ha láttál már élőben 125ös DT-t, akkor te sem hinnéd el róla hogy 50es már csak méretét tekintve sem (ismerősöm szemből tenerének nézte..). A negatív oldalát gondolom ismered (biztosítási csalás, okirat hamisítás, jogsi elvétel stb). Ha off road járnál vele, esetleg jóba vagy a körzeti meghízottal akkor el lehet vele járni, de egyébként nem ajánlom.
Hát kompresszio az az ugyanolyan van benne mint volt. Probaltam másik gyertyaval is de semmi. Hazajottem vele normalisan mukodott kb 2 ora mulva mentemvolna vele de már nem indult be. Probaltuk betolni de nem ment ugy se. Nem tudom mi lehet vele. Lehet a karburator koszos?
közeljövőben előfordulhat hogy veszek egy dt-t, lenne pár kérdésem: mire kell odafigyelni vásárláskor? menyire szervíz igyényesek? ilyesmi hasznos dolgokra gondolok, a válastokat előre is köszönöm!
hiába van szikra,ezt nekem is leírták,max annyi lesz,hogy pörög a gép,amíg rugdosod,amint abba hagyod halott
hogy nem 50-es - nem?
Bp.-n nekem úgy tűnik lesz@rják ezt a témát...
igaz nekem 80as,de vázilag akkora mint a 125 ,de a blokkja hengere jóval kisebb. egyszer állítottak meg, mivel minden volt ami egy 50 eshez kell, gond nélkül elengedtek