A világítás egyenrirányításába, csak olyan vágjon bele aki jártas az elektronikába /eléggé/ mert igen trükkös villanya van a dötönek. /gondolom a többinek is/. tavaly mi belekezdtünk az egyenirányításba a xenon miatt , de végül nem valósult meg. Egyenirányítani csak a tekercsnél érdemes, a fejidom alatt nem igazán megoldható, ugyanis nincs mihez kötni az egyenirányítót. lehet vele szenvedni rendesen, ha télleg faján meg akarod csinálni
Sziasztok. Van egy yamaha dt 50 esem. De nem gyul be sehogy! Nem tudom mi lehet vele szikra van olaj van benzin van minden van csak nem indul. Ha valaki esetleg tudna valami tanácsot adni annak nagyon orulnek. Elore is koszonom!
Már egy jó ideje a képen látható bekarikázott alkatrész (első láncvezető) után járkálok, de sehol sem kapok ilyet. Valaki esetleg tudna bármi, ismétlem bármiféle tippet, hogy hogyan vagy honnan tudnék ilyet szerezni? Mindenféle opció érdekel, mert már tényleg nemtom hogy honnan szedjek ilyet. Persze nem tizenezreket akarok kiadni érte.
Előre is köszi.
hjaj isten mentesen hogy eladjam a kicsi gépest! nagyon jó gép nagyon szeretem....csak kivááncsi voltam amúgy meg én a kocsizni nem akarok maradok a 2 keréknél.. :D
Nincs vele semmi gond, csak pénteken töltöm be a 17-et és kocsijogsit akarok csinálni, hogy jövő nyárra meglegyen.
De mikor már megvettem, tudtam h csak az idei nyári szezonra kell majd.
Motoroztam vele a nyáron, a nyár végén felújítottam, most meg eladom kocsi jogsi miatt, mer annak sokkal több hasznát fogom venni a hobbim miatt...
Nem kell majd minden nap szinte vonaton ülnöm...
Szóval ez ne rémítsen el senkit a motortól!
Sziasztok! Szerintetek miért lehet az, hogy egy esés következtében magasabbnak érzem a motort? Első villával kapcsolatos az tuti, mert nagy az esélye, hogy hajlott is pár mm-t.
Azt mondod, hogy 50 wattal elmenne a világítás ugye 12 voltról. P=U*I szóval I=P/U azaz 50 wattban a 12 volt az ~4 amper. Mondjuk túltervezve, egy 10 amperos graetz híd elbírja. Feszstabnak meg ez jólesz. Rosszul látom vagy működőképes?
180 körül. De én vettem az enyémet 135 ér...már lassan 220 ba van nekem és annyiba soha nem fogom eladni. Szerintem jól jártál vele mert tudtommal 170-180 fele vetted.
át lehet alakítani, de kell hozzá:
-egy oylan egyenrángató am kibírja a világítás, és a szabályozás tejes terhelését
-kell egy szabályozó, ami akkora teljesítményű, mint a kívánt teljesítmény(iyleneket lehetne organizálni más motorokból, csak azok a generátorhoz nem stimmelnének)
Kell egy akkora akku, ami mindezt kibírja.
(a jelenlegi jóval kisebb)
Szóval meg lehet csinálni, csak számolni kell azzal, hogy egrészt macera, másrészt a generátor foylamatosan nyél környékén fog üzemelni.
Szerintetek menyit ér a DT?(nem akarom eladni csak kiváncsi vagyok rá) új láncszett uj fékbetétek erős nem csörög nem zörög és esztétikailag sem utolsó!(szerintem)
Már egy jó ideje a képen látható bekarikázott alkatrész (első láncvezető) után járkálok, de sehol sem kapok ilyet. Valaki esetleg tudna bármi, ismétlem bármiféle tippet, hogy hogyan vagy honnan tudnék ilyet szerezni? Mindenféle opció érdekel, mert már tényleg nemtom hogy honnan szedjek ilyet. Persze nem tizenezreket akarok kiadni érte.
Előre is köszi.
Valaki tudna ajánlani egy olyan oldalt ahol tudnék a 2003-as 50-es dt-mhez benzin csapot venni ? Nem találok sehol :S Előre is köszi!:)
De mikor már megvettem, tudtam h csak az idei nyári szezonra kell majd.
Motoroztam vele a nyáron, a nyár végén felújítottam, most meg eladom kocsi jogsi miatt, mer annak sokkal több hasznát fogom venni a hobbim miatt...
Nem kell majd minden nap szinte vonaton ülnöm...
Szóval ez ne rémítsen el senkit a motortól!
adatlapomon csekkoljátok légyszi!
le van írva mi új rajta, meg mi van vele...
AMIK MEGVANNAK MÉG :
- fordulatszám mérőóra, lendkerék, főtengelyem hajtókarral, de az cserére szorul (kotyog), első fékbowden, hűtő, hűtőidom, lábtartók, láncvédő, blokkvédő(haspáncél), csomagtartó +a hozzátartozó idom, első teleszkóppár, hátsókeréktengely(láncfeszítők is), első sárvédő,
+ lehet van még 1-2 apróság, de nagyjából ennyi !
+ postázni tudom
+ képeket is tudok küldeni
Elérhetőségeim :
Mobil : 06303462198
E-mail : gabi910617@freemail.hu
E-mail 2 : gabi910617@citromail.hu
MSN : gabi910617@freemail.hu
-egy oylan egyenrángató am kibírja a világítás, és a szabályozás tejes terhelését
-kell egy szabályozó, ami akkora teljesítményű, mint a kívánt teljesítmény(iyleneket lehetne organizálni más motorokból, csak azok a generátorhoz nem stimmelnének)
Kell egy akkora akku, ami mindezt kibírja.
(a jelenlegi jóval kisebb)
Szóval meg lehet csinálni, csak számolni kell azzal, hogy egrészt macera, másrészt a generátor foylamatosan nyél környékén fog üzemelni.