Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pár 10 wattos generátorral nem célszerű egyenáramúra átalakítani a világítást.
Ahhoz egyrészt a generátor, másrészt a tároló, harmadrszt a szabályozó egység teljesítményét-kapacitását kellene megnöveni .
Jelenleg, van kb 50 wattnyi kakaód a világításra, és úgy kb 20 a töltésre.
Most, ha egyenrárammal szeretnél világítani, akkor minima az egész generátorteljesítmény kellene, de állandóan, hogy az akku ne merüljön le.

Tehát, ha 50 watt egyenárammal szeretnél világítani, akkor keletkezni fog az egyenrángatón, a szabályozó elemen, egy teljesítmény veszteség, ami sokkal több, mintha egyenest a generátorról világítanál váltóárammal.

Az egyenárammal világító motorok generátora nem véletlenül minima a duplája.
Jah, én is így vagyok vele.
Anno Simsonomon egy ideig kapcsolható volt a világítás. Volt, hogy már esteledett, de láttam rendesen, fel sem tűnt, hogy nem világítok. Csak haver szólt, hogy alig vett észre. Ha folyamatosan világítok, akkor legalább az ilyen nem fordul elő.
Thanks!
Csak mer nem kaptam még választ...:(:D

ha nem jár a motor, csak gyújtás van rajt, meg felkapcsolva a világítás, akkor világítson...
ezt akarom:D
meg azért is jó lenne, mer alapjáraton nem világít normálisan, csak halványan a lámpa...
ezt is kilehetne küszöbölni vele...
Egész jól, ma voltam vele rutin vizsgán, megdícsérték 5-en is, egyelőre nagyon jó!
Hello Dome! Lattalak multkor a CBA-nal az FZR-el. Hogy szuperal a masina?
Na itt vannak a képek a repedésekről!
akkor nekem azért perselyezik, mert mondta is az Úr, hogy ehhez a típushoz sosem tudtak hajtókart-rudat beszerezni. És én sem találtam sehol újonan. Persze yamahában biztos van, de azt nem sorolom a normális beszerzési források közé.
HA nem pattogott ki, és nem ovális, akkor csak simán görgőt meg csapot cserélnek benne.
szerintem, neked a perselyezést az új hajtórúd ára miatt javasolták.
125 hőz valami 20 rugó rémlik nekem...
Ha én megyek akkor természetesen megkérdzem neked, de jó eséllyel Apám fog érte menni mert nagyjából arrafelé szokott melózni, így Ő is vitte el. !Szerintem! hajtókart nem cserélnek, ha pl nem repedt, hanem feldörzsárazzák, perselyezik-hőkezelik. Szóval szerintem célravezezőbb ha Te hívod fel őket, 06-1-369-2915
Szia mumi:
Kérdezd már meg légyszíves, hogy a DTR125-höz mennyibe állna meg egy ugyanilyen mutatvány....
Meg hogy mennyi gari van rá meg ilyenek...
Meg milyen hajtókart vágnak bele....
Köszi Karika....
ezzel nagy örömet okoztak...
nem volt belevaló cuccok, ezért beletettek valamit, ami kéznél volt...
mindenestől 15.000 Ft
nálam ugyan ez van, ilyet nem szabad venni, legközelebb JT lánccot végy! energy nek az van, az Ő gépe jó izmos, és nem nyúlik a lánca.
Tegnap ugye elkerül a Táborihoz ,ma reggel hívtam őket ,hogy mi a helyzet? A tűgörgő nem belevaló mert rövidebb, rövid a csap ,és laza az illesztés, egy ütéssel a másik irányba lehetett hajtani

A NÉGY KELEMENHEZ VÉLETLENÜL SE VIGYETEK FŐTENGELYT FELÚJÍTATNI!

A Tábori igen korrektnek tűnik, szétszedik megcsinálják, a hajtókar újra lesz perselyezve hőkezelve ,met lehet az is elrontották. Magyarul kidobtam a sz@rra 11.000 forintot. /azért nem viszem a négykelemenhez vissza, mert ezt jobban is el lehet rontani, ezt benyeltem.../
Kikötöd a fesszabot, és rámérsz, hogy terheletlenül, szabályozatlanul mi jön ki a generátorból.
a névleges 12 volt többszörösét kellene mérned.
Ha nem, és ott is a névleges fesz alattit mérsz, akkor a generátor nem oké.
HA itt oké, akkor szépen beterheled, egy 60 wattos izzóval, ha most leesik a fesz, valami értelmezhető értékre, és az izzó is világít, akkor a generátor kábé jó.

Ha a második eset van, akkor:
A: a fesszab rossz
B: vaalami el van kötve
C: nem ahhoz a generátorhoz való a fesszab

HAa z első eset van, és terheletlenül sincs kakajó, akkor nyilván a generátor ergya
Segítségeteket szerném kérni dt-sek!
A 94-es dt80-osban töltésproblémák voltak így meghalt az aksi. Kicseréltük a tekercseket a generátorban és a feszszabályzót de a töltés 8,5-nél jobban nem tölt semmilyen fordulaton sem. Szerintetek mi lehet a probléma?
Köszi a segítséget
Én a Feribához hordom a cuccaimat régen.
előfordulnak hibák, de hol nem.
Rendszerint megbízható, ha valami nem oké, szemrebbenés nélkül javítják
Normál üzemben tutira nem keletkeznek repedések.
Az vagy nem repedés,vagy valami barom már adott neki kalapáccsal, balátval pajszerreal.
ha nem jár a motor, csak gyújtás van rajt, meg felkapcsolva a világítás, akkor világítson...
ezt akarom:D
meg azért is jó lenne, mer alapjáraton nem világít normálisan, csak halványan a lámpa...
ezt is kilehetne küszöbölni vele...
Úgy akarod, hogy ha áll a motor, úgy is világítson?
ezért szeretném énis megcsinálni énis így :D meg legalább h4-esre cserélni ami van benn elől csak annak nem tenne jót az hogy változik a töltés és akksira kéne kötni én meg ahoz nemértek :D
világítás fel-le kapcsoló az enyémen is van gyárilag, de csak akkor kapcsol fel, ha jár a motor, pedig már csomószor hasznát vettem volna...
pl mikor nyáron sötétbe akarunk sátrat állítani, meg ilyenek...:D