Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

inkább égjen ki hamarabb, de én azt tudom hogy hiába hogy világos van de utálom ha világítás nélkül jönnek szembe velem, nehezebben veszemészre, és inkább nekem megy mindig a világítás, és én pont ugyszeretném hogy égjen folyamatosan
Nekem gyárilag ilyen. Annyiból jó, hogy biztos nem felejtem el felkapcsolni a világítást, így nem büntetnek meg emiatt. Viszont így nappal lakott területen is világít, ezzel is csökkentve az izzó élettartamát. Előző tulaj jármű-villamosság szerelő volt. Bekötött egy kapcsolót, amivel le tudom kapcsolni a világítást. Viszont a hátsó lámpa így is világít, meg az elsőben a kis izzó.
Én ezért csináltam úgy, hogy beszereztem minden HOZZÁVALÓ alkatrészt, és úgy rakattam össze azokkal a cuccokkal a főtengelyt. Bár csak az ember nyugodtan rábízhatná magát a szakemberekre. Van árajánlat, hogy mennyibe fog kerülni Táborinál?
Fuu...néztem ma láncomat, meg karban tartottam. Annyira megnyúlott kb 3-4 e KM alatt, hogy az valami borzalom. DID 'erösitett'. Hátsó fogaskerék még szép, elsőn pici cápásodást láttam. (JT-k) De ez a lánc vmi K@rva szar... Amúgy nem mentél vissza a kelemen királyhoz?
Azt hogy lehet megoldani, hogy ha ráadom a gyújtást a motorra, világít a lámpa?
Vagy az mér nem jó, vagy mér jó?
~2000 km alatt nem kellett utána állítani. 2-3 száz km-enként letörlöm a láncot benzines ronggyal, majd befújom láncsprayel. Gumifüstölés, egykerék - ilyesmi dolgokat nem csinálok vele
köszönöm, már a Tábori tuning nál van:)

A négykelemennél csak apróbb hibákkal újították fel: görbe mint állat, a csap jóval rövidebb, csak fele annyira van a sonkákban mint az eredeti , és a hajtókar is szoros azaz nem jó a hézag
Oké, holnapra meglesz!
Én tudok egy nagyon jo embert Százhalombattán. Nekem ő csinálta a hengerem, de főtengelyt is javít. Ha gondolod megadom a számát.
akkor roszul tudtam nem nyúlik nagyon?
Ez való rá.
Nem okoskodni szeretnék, de a 428 az ha jól tudom a 80 as láncmérete ,a 25 re komolyabb való. rosszul tudom?
fényképezd le a repedéseket, vagy amire gondolsz, mert az enyém most szét van borítva, de semmi csúnya nincs benne
Nem, bele sem fér. CB7LB kell bele, ugyan olyan motorom van mint a tiéd, az enyémben is ilyen van, de mivel halálán van, ezért tavasszal fogom cserélni, és ilyet is fogok bele venni. Ennek az akksinak van jó helyen a szellőzője, a polaritása, és elég az önindítóhoz.
DE most akkor mehet bele 10 amperos aksi vagy nem?
Vagy csak ilyen volt az öntés, ahova nem nélkülözhetetlen az anyag meg a felületi minőség ott nem is foglalkoznak vele.
Akkor csak nincs nagy baj, biztos vmi tipushiba
Ilyen az enyém is. Mikor tavasszal szedtem szét furáltam én is de nem foglalkoztam vele.
Segítségeteket szerném kérni dt-sek!
A 94-es dt80-osban töltésproblémák voltak így meghalt az aksi. Kicseréltük a tekercseket a generátorban és a feszszabályzót de a töltés 8,5-nél jobban nem tölt semmilyen fordulaton sem. Szerintetek mi lehet a probléma?
Valaki, aki már kapott szét DT blokkot, tapasztalt olyat, hogy a blokköntvényeken mindenféle repedések futnak végig? Minden irányban és hosszúságban kidomborodó repedések mind a 2 félen, ez mitől van? Elöregedett az alu vagy vetemedett a hőtől?
sokkal nagyobbat a generátor de főleg a fesszab nem fogja szeretni.
mehet szerintem nagyobb nemigazán gond csak a kisebb
10 amperos mehet bele?