inkább égjen ki hamarabb, de én azt tudom hogy hiába hogy világos van de utálom ha világítás nélkül jönnek szembe velem, nehezebben veszemészre, és inkább nekem megy mindig a világítás, és én pont ugyszeretném hogy égjen folyamatosan
Nekem gyárilag ilyen. Annyiból jó, hogy biztos nem felejtem el felkapcsolni a világítást, így nem büntetnek meg emiatt. Viszont így nappal lakott területen is világít, ezzel is csökkentve az izzó élettartamát. Előző tulaj jármű-villamosság szerelő volt. Bekötött egy kapcsolót, amivel le tudom kapcsolni a világítást. Viszont a hátsó lámpa így is világít, meg az elsőben a kis izzó.
Én ezért csináltam úgy, hogy beszereztem minden HOZZÁVALÓ alkatrészt, és úgy rakattam össze azokkal a cuccokkal a főtengelyt. Bár csak az ember nyugodtan rábízhatná magát a szakemberekre. Van árajánlat, hogy mennyibe fog kerülni Táborinál?
Fuu...néztem ma láncomat, meg karban tartottam. Annyira megnyúlott kb 3-4 e KM alatt, hogy az valami borzalom. DID 'erösitett'. Hátsó fogaskerék még szép, elsőn pici cápásodást láttam. (JT-k) De ez a lánc vmi K@rva szar... Amúgy nem mentél vissza a kelemen királyhoz?
~2000 km alatt nem kellett utána állítani. 2-3 száz km-enként letörlöm a láncot benzines ronggyal, majd befújom láncsprayel. Gumifüstölés, egykerék - ilyesmi dolgokat nem csinálok vele
A négykelemennél csak apróbb hibákkal újították fel: görbe mint állat, a csap jóval rövidebb, csak fele annyira van a sonkákban mint az eredeti , és a hajtókar is szoros azaz nem jó a hézag
Nem, bele sem fér. CB7LB kell bele, ugyan olyan motorom van mint a tiéd, az enyémben is ilyen van, de mivel halálán van, ezért tavasszal fogom cserélni, és ilyet is fogok bele venni. Ennek az akksinak van jó helyen a szellőzője, a polaritása, és elég az önindítóhoz.
Segítségeteket szerném kérni dt-sek!
A 94-es dt80-osban töltésproblémák voltak így meghalt az aksi. Kicseréltük a tekercseket a generátorban és a feszszabályzót de a töltés 8,5-nél jobban nem tölt semmilyen fordulaton sem. Szerintetek mi lehet a probléma?
Valaki, aki már kapott szét DT blokkot, tapasztalt olyat, hogy a blokköntvényeken mindenféle repedések futnak végig? Minden irányban és hosszúságban kidomborodó repedések mind a 2 félen, ez mitől van? Elöregedett az alu vagy vetemedett a hőtől?
Vagy az mér nem jó, vagy mér jó?
A négykelemennél csak apróbb hibákkal újították fel: görbe mint állat, a csap jóval rövidebb, csak fele annyira van a sonkákban mint az eredeti , és a hajtókar is szoros azaz nem jó a hézag
A 94-es dt80-osban töltésproblémák voltak így meghalt az aksi. Kicseréltük a tekercseket a generátorban és a feszszabályzót de a töltés 8,5-nél jobban nem tölt semmilyen fordulaton sem. Szerintetek mi lehet a probléma?